ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

ΒΓΑΛΕ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΣΟΥ Ο,ΤΙ ΚΡΥΒΕΙΣ Ή ΦΟΒΑΣΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΤΕΙΣ.
 
 

Όλοι έχουμε πράγματα που θέλουμε να τα βγάλουμε από μέσα μας. Αλλά διστάζουμε να τα παραδεχτούμε ακόμα και στους πιο κοντινούς μας ανθρώπους. Όμως, αμαρτία εξομολογημένη, αμαρτία δεν είναι...

ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΣΕ ΙΑΤΡΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ Ή ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΤΗΣ ΣΤΗΛΗΣ ΔΕΝ ΕΓΚΡΙΝΟΝΤΑΙ
ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΟΥ
27.9.2019 | 10:43

Σημεία των καιρών η μια τάση με ημερομηνία λήξης?

Όπου και αν βρεθώ στον δρομο, στο γυμναστήριο , στην δουλειάθα δω κάποια κοπέλα να φοράει ζώνες gucci και τσάντα luis vuitton.Φυσικά για τους γνώστες ειναι αυτονόητο οτι οι τιμές των συγκεκριμένων brands απο μια απλή ζώνη μέχρι μια τσάντα φτάνει και απο μερικές εκατοντάδες έως μερικές χιλιάδες ευρώ!Προφανώς το 99% ειναι αντίγραφα απο διάφορες σελίδες του instagram και του fb κυρίως.Τα ίδια φυσικά ισχύουν σε μικρότερο βαθμό στα αγορια με t shirt σχεδιαστών μόδας του εξωτερικού που ειναι πανάκριβα.Τι απο τα 2 συμβαίνει άραγε?ερωτήματα για προβληματισμό φυσικα!
5
 
 
 
 
σχόλια
Αν μένεις σε γνωστές ακριβές περιοχές της Αττικής τότε είναι λογικό.Αν όχι τότε είναι μαϊμούδες ή αντιγραφές από φθηνές μάρκες.Μια βόλτα στην αγορά και θα δεις άπειρες μάρκες να αντιγράφουν τα γνωστά μπαλετσιάγκα ή τα γίζις με τη διαφορά ότι αυτά κοστίζουν το πολύ ένα κατοστάρικο σε σχέση με τα 600-700 των αυθεντικών.
Αν οι μαϊμούδες είναι σημείο των καιρών ή τάση με ημερομηνία λήξης; Περίπου το ίδιο δεν σημαίνει το ερώτημα; Αν είναι, δηλαδή, σημείο των καιρών, όταν αλλάξουν οι καιροί θα αλλάξει κι αυτό μοιραία, δηλαδή θα έχει ημερομηνία λήξης. Τέλος πάντων, δεν είναι εκεί η ουσία. Το θέμα του μαϊμουδισμού είναι πολύπλοκο από ψυχολογικής, κοινωνιολογικής, εμπορικής και οικονομικής άποψης, είναι πολυεπίπεδο. Όσο υπάρχουν φίρμες οι οποίες δημιουργούν ένα στάτους μέσω συγκεκριμένων logos και status (κάτι που υφίσταται παρεμπιπτόντως τα προηγούμενα 30 χρόνια, δεν είναι τωρινό, τότε ήταν τα Lacoste και τα Polo ας πούμε) που στοχεύουν στον "φθόνο" του πλήθους, της μάζας, και κερδίζουν προωθώντας προϊόντα masstige (=masse + prestige) δηλαδή μικροπραγματάκια που ο μέσος καταναλωτής μπορεί να αγοράσει, πανάκριβα μεν γι'αυτό που όντως λαμβάνει, αλλά αντιμετωπίσιμα για το πορτοφόλι του (όπως πχ. τα designer αρώματα που είναι σχεδόν όλα σκουπίδια ή το πορτοφολάκι για τα κέρματα που είναι όμως αυθεντικό φιρμάτο) τόσο η τάση αυτή θα υφίσταται. Και θα μπαίνει ο μεν στην διαδικασία να αγοράζει τα μικρολοΐδια που ανέφερα και ο δε στην λογική των μαϊμούδων.Επιπλέον μην ξεχνούμε ότι όλο αυτό το παρεμπόριο που η παραγωγή του γίνεται στον αναπτυσσόμενο κόσμο χρηματοδοτεί μεγάλες επιχειρήσεις παράνομης διακίνησης ναρκωτικών και όπλων, ακόμη και τρομοκρατίας, επομένως έχει κάθε κίνητρο και λόγο να συνεχίσει να υφίσταται από πλευράς πηγής προϊόντων.Χέρι με χέρι πάνε αυτά.
Επίσης να αναφέρω κάτι ακόμη (ιδιαίτερα ως κάτοχος κάποιων αυθεντικών κομματιών, όχι των "τρεχόντων" και status imaging). Υπάρχει κόσμος που αγοράζει αυθεντικά για να κάνει ενός τύπου επένδυση, δηλαδή να χρησιμοποιήσει και κατόπιν να μεταπωλήσει. Η αξία των κλασικών κομματιών δεν πέφτει και πάντα υφίσταται αγοραστικό κοινό (στο εξωτερικό).Επιπλέον μπορεί κάποιος να υπενοικιάσει αυθεντικά κομμάτια. Αυτό το κάνουν ακόμη και κυρίες του καλού κόσμου, που τις βλέπετε με διαφορετικές Prada τσάντες σε κάθε κοσμική εμφάνιση. (Γιατί σιγά να μην προτιμήσει να ξοδεύει σε 100 τσάντες αντί σε ένα πραγματικά σημαντικό κόσμημα με μπριγιάν ή σε έναν πίνακα, πράγματα με εγνωσμένη αξία ανεξαρτήτως της μετοχής του εκάστοτε Gucci και Lous Vuitton).
Scroll to top icon