Ταχιάος: Η Θεσσαλονίκη θα έχει μετρό μέχρι τον Απρίλιο του 2023

Ταχιάος: Η Θεσσαλονίκη θα έχει μετρό μέχρι τον Απρίλιο του 2023 Facebook Twitter
Eurokinissi
3

Τη διαβεβαίωση ότι η Θεσσαλονίκη θα αποκτήσει το μετρό στο σύνολο της βασικής γραμμής και με το σταθμό Βενιζέλου να λειτουργεί μέχρι τον Απρίλιο του 2023, έδωσε ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό, Νίκος Ταχιάος.

Μιλώντας από το βήμα ημερίδας που διοργάνωσε η «ΜτΚ» και το makthes.gr, με τίτλο «Σχέδιο Θεσσαλονίκης» ο κ. Ταχιάος συμφωνώντας με τον δήμαρχο Θεσσαλονίκης, Κωνσταντίνο Ζέρβα ο οποίος ζήτησε περισσότερα έργα και λιγότερες συζητήσεις, υπογράμμισε: «δεν μπορεί να αναλωνόμαστε άλλο σε συζητήσεις» ξεκαθαρίζοντας ότι «θα τα κάνουμε όλα με ανοιχτά χαρτιά». Κατά την ομιλία του, ο κ. Ταχιάος επισήμανε ότι «κακώς» ενοχοποιείται η απόσπαση των αρχαίων από τον σταθμό Βενιζέλου και υπογράμμισε ότι «με την απόσπαση και επανοτοποθέτηση των ευρημάτων δεν διακινδυνεύει η ακεραιότητά τους περισσότερο από ότι θα διακινδύνευε με την διαδικασία την in situ παραμονής τους.

«Ο τυχόν κίνδυνος από την απόσπαση των ευρημάτων από τον σταθμό Βενιζέλου, θα ήταν στην χειρότερη περίπτωση ισοδύναμος με την in situ παραμονή», επισήμανε. Υπογράμμισε ότι «ήδη εδώ και μια βδομάδα ο ανάδοχος έχει υποβάλλει αίτημα στην Αττικό Μετρό για παράταση της συνολικής προθεσμίας του έργου μέχρι τον Μάρτιο του 2025, εφόσον συνεχίσει η εκτέλεση του έργου με τους σημερινούς ρυθμούς και με τη λύση η οποία σήμερα είναι εν ισχύει. Και μην εκπλαγείτε όταν επισημάνω ότι η λύση που είναι εν ισχύει δεν είναι της in citu παραμονής των αρχαιοτήτων στο σταθμό Βενιζέλου», ενώ είπε ότι «η συμβατική υποχρέωση του αναδόχου είναι η μελέτη του 2006, αφού ακόμη δεν έχει λάβει εντολή ο ανάδοχος για κατασκευή του έργου με την in situ παραμονή των αρχαιοτήτων».

Διευκρίνισε, ότι με το έγγραφό του ο ανάδοχος ζήτησε παράταση μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2025 εφόσον ακολουθηθεί η λύση της In situ κατασκευής στον Σταθμό Βενιζέλου. Ακόμα, στην ομιλία του ο κ. Ταχιάος, επισήμανε ότι η επέκταση του μετρό προς το αεροδρόμιο «Μακεδονία» δεν έχει μελετηθεί κυκλοφοριακά και επισήμανε ότι «δεν είναι καθόλου ξεκάθαρο εάν καλύπτει τις ανάγκες ή απλώς τέθηκε επί τάπητος προκειμένου να δείξουν οι προηγούμενοι ότι προχωρά το θέμα». Μεταξύ άλλων, μίλησε για την ανάγκη ολιστικής προσέγγισης των πραγμάτων και με βάση μελέτες, ανέφερε ότι η τελευταία κυκλοφοριακή μελέτη που έγινε στην Θεσσαλονίκη ήταν το 2000 και επισήμανε ότι «πρέπει να δούμε και ποιος θα λειτουργήσει το έργο του μετρό».

Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ελλάδα
3

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τύρναβος: Άνδρας χτύπησε τη σύζυγό του και αποπειράθηκε να την πατήσει με ΙΧ

Ελλάδα / Τύρναβος: Άνδρας χτύπησε τη σύζυγό του και αποπειράθηκε να την πατήσει με ΙΧ

Η γυναίκα εξήγησε στους γείτονες, που βγήκαν έντρομοι να βοηθήσουν ακούγοντας τις φωνές της γυναίκας και του παιδιού, ότι ο σύζυγός της την κυνηγούσε, την χτυπούσε, και προσπάθησε να την πατήσει με το αυτοκίνητό του
LIFO NEWSROOM
Οι λιμενεργάτες του Πειραιά εμπόδισαν πλοίο να φορτώσει κοντέινερ με πολεμοφόδια για το Ισραήλ

Ελλάδα / Οι λιμενεργάτες του Πειραιά εμπόδισαν πλοίο να φορτώσει κοντέινερ με πολεμοφόδια για το Ισραήλ

Το πλοίο που θα έμπαινε στο λιμάνι του Πειραιά για να φορτώσει το κοντέϊνερ, έχει ως προορισμό το ισραηλινό λιμάνι της Χάιφα - Το φορτίο του κοντέϊνερ έφτασε στην Ελλάδα από τη Β. Μακεδονία
LIFO NEWSROOM
Σιδηροδρομικός εφιάλτης: Ατυχήματα, φωτιές και παρ' ολίγον συγκρούσεις μέσα σε έναν μήνα

Ελλάδα / Οι ελληνικοί σιδηρόδρομοι σε αφύλακτη διάβαση: Έξι σοβαρά ατυχήματα σε έναν μήνα

Από την παρ'ολίγον μετωπική σύγκρουση δύο αμαξοστοιχιών μέχρι την εισβολή συρμού στο Μετρό - Τα γεγονότα καταδεικνύουν την άμεση ανάγκη για επαναξιολόγηση των διαδικασιών ασφάλειας και εκπαίδευσης του προσωπικού
LIFO NEWSROOM

σχόλια

3 σχόλια
Εννοεί ότι η επέκταση του μετρό προς αεροδρόμιο μπορεί και να μην γίνει; Η Θεσσαλονίκη ζει το εξής εξωφρενικό: τα κύρια μέσα μετακινησης από και προς άλλες πόλεις είναι το αεροπλάνο και το ΚΤΕΛ. Για το δεύτερο δεν υπάρχει καν σκέψη να συνδεθεί με την πόλη με μέσο σταθερής τροχιάς, ενώ η σύνδεση με το αεροδρόμιο υπαρχει μόνο ως ιδέα!
Στάνταρ. Η Θεσσαλονίκη θεωρητικά θα είχε μέτρο από το 2012/2015/2019/2021. Σαν το παράδοξο του Αχιλλέα και της χελώνας, κάθε φορά που πλησιάζουμε τον στόχο, αυτός μετακινείται λιιιιγο παραπέρα.