Οργή Βούρου για τον βηματισμό νέων στην παρέλαση: «Γελοία υποκείμενα»

Οργή Βούρου για τον βηματισμό νέων στην παρέλαση: «Γελοία υποκείμενα» Facebook Twitter
27

Με μία αιχμηρή ανάρτησή του στο Facebook, ο Γιάννης Βούρος σχολίασε βίντεο με νέους που φαίνονται να συμμετέχουν χειρονομώντας στην παρέλαση της 28ης Οκτωβρίου

  

«Δυστυχώς τη χθεσινή μεγαλειώδη επέτειο της 28ης Οκτωβρίου στον Δήμο μας, της Ν. Φιλαδέλφειας- Ν. Χαλκηδόνας στιγμάτισε μια μικρή μερίδα γελοίων υποκειμένων χλευάζοντας και προσβάλλοντας τη μνήμη των πεσόντων στο έπος του '40 και μάλιστα υπό τη σκέπη της ελληνικής σημαίας», γράφει μεταξύ άλλων στην ανάρτησή του ο κ. Βούρος, με αρκετούς να παραλληλίζουν τον βηματισμό των νέων ατόμων με αυτό των περίφημων Monty Python σε ένα από τα επεισόδια του Flying Circus.

 

Ο δήμαρχος Νέας Φιλαδέλφειας- Ν. Χαλκηδόνας Γιάννης Βούρος καταφέρθηκε εναντίον των ατόμων που πρωταγωνιστούν στο βίντεο κάνοντας λόγο για «αξιολύπητα νέα κορίτσια».

Οργή Βούρου για τον βηματισμό νέων στην παρέλαση: «Γελοία υποκείμενα» Facebook Twitter

«Τα άτομα αυτά φορώντας στολή παρέλασης παρεισέφρησαν από κάποιο στενό της Λεωφόρου Δεκελείας ανάμεσα στα σχολεία της πόλης που παρήλαυναν κανονικά. Η ταυτοποίηση αυτών των αξιολύπητων νεαρών κοριτσιών έχει ξεκινήσει καθώς ο Δήμος υποχρεούται να υπερασπιστεί στο ακέραιο την αξιοπρέπειά του», καταλήγει ο δήμαρχος.  

Δείτε το επίμαχο βίντεο του Fx-news.gr στο οποίο αντέδρασε ο κ. Βούρος

 

Ελλάδα
27

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Ο ποταμός Κηφισός δε θα άντεχε πλημμύρες σαν αυτές του Ιανού, του Ντάνιελ και της Βαλένθια»

Ελλάδα / «Ο ποταμός Κηφισός δεν θα άντεχε πλημμύρες σαν αυτές του Ιανού, του Ντάνιελ και της Βαλένθια» τονίζει καθηγητής ΕΜΠ

«Το πρώτο μέλημά μας είναι να μην έχουμε θύματα και αυτό μπορεί να γίνει με την έγκαιρη και τεκμηριωμένη προειδοποίηση προς τους κατοίκους της περιοχής», τόνισε ο Ομότιμος καθηγητής ΕΜΠ, Αναστάσιος Στάμου
LIFO NEWSROOM

σχόλια

13 σχόλια
Πλάκα έχει... Υποστηρίζουμε φανατικά το δικαίωμα στην προσβολή ως προϋπόθεση της ελευθερίας της σκέψης, λέμε ότι "δεν πρέπει να χρησιμοποιείται η επικείμενη προσβολή ως άλλοθι λογοκρισίας", υπερασπιζόμαστε το δικαίωμα στην σάτιρα, ακόμη και την πιο ανηλεή, υπερασπιζόμαστε τον Αρκά όταν βάλλεται εξ αριστερών, υπερασπιζόμαστε τους σκιτσογράφους που διακωμωδούν τον Μωάμεθ. Και, ταυτόχρονα, εξεγειρόμαστε έμπλεοι οργής για την ειρωνεία, την προσβολή των ιερών και οσίων, για την σάτιρα ενός τριτοκοσμικού κατάλοιπου ολοκληρωτικών καθεστώτων. Ενός κατάλοιπου που έρχεται σε πλήρη αντίθεση με τα ιδανικά για τα οποία υποτίθεται ότι τιμούμε τους νεκρούς μας, με την έννοια της Δημοκρατίας, με την αξία του ίδιου του Συντάγματος που "κινδυνεύει" υποτίθεται με κατάλυση από την "έλλειψη" πατριωτισμού και όχι από την διεστραμμένη, την αρρωστημένη εκδοχή του. Για ένα αιχμηρό και πετυχημένο αστείο που, αυτήν την φορά, απευθύνεται και στοχεύει εμάς και τον "πατριωτισμό" μας που, ως γνωστόν, τον έχουμε καπαρώσει εμείς, οι "καλοί" Έλληνες, οι σωστοί πατριώτες, η "πλειοψηφία". Γιατί, ως γνωστόν, όταν η πλειοψηφία προσβάλλεται, η μειοψηφία πρέπει να βγάζει τον σκασμό. Ακόμη και αναγκαστικά. Ακόμη και με απελάσεις και πρακτικές που θυμίζουν μεταξικές "διευθετήσεις". Γιατί στην πραγματικότητα, το ζητούμενο δεν είναι - και δεν ήταν ποτέ - η πολυφωνία, η ελευθερία του λόγου και της έκφρασης, αλλά το ακριβώς αντίθετο. Το ζητούμενο ήταν - και είναι πάντα - το φίμωτρο. Το mute.
Οταν καταφερεις να διαλέξεις δυο γαιδαρων άχυρα και καταλάβεις τι εστί ελευθερία έκφρασης και σάτιρα,σε σύγκριση με την ασυδοσία.Τότε ξανα γράψε μας
Κύριε, κύριε! Εγώ ξέρω, να πω;"ελευθερία έκφρασης/σάτιρα" είναι όταν "κοροϊδεύουμε" ΕΜΕΙΣ τους άλλους ελεύθερα (για πράγματα που δεν αφορούν το πωπουδάκι μας)ενώ"ασυδοσία" είναι όταν κοροϊδεύουν ΕΜΑΣ ή νιώθουμε ότι ΜΑΣ κοροϊδεύουν (για πράγματα που αφορούν το πωπουδάκι μας)https://www.youtube.com/watch?v=xHLPEheZNpM
Μπορώ να κατανοήσω τη στρατιωτική παρελαση, αλλά όχι τη μαθητική. Κατά τα λοιπά ο πατριωτισμός πρέπει να είναι έμπρακτος από όλους, λαμβανομένου υπόψη ότι η τεχνολογία τείνει να εξαλείψει τα σύνορα
Σε λάθος άρθρο σχολιάζεις.Στο συγκεκριμένο σχολιάζουμε την ανεκδιήγητη ενέργεια κάποιων ατόμων,επειδή δεν αντέχουν στην σκέψη να σεβαστούν τις επιλογές κάποιων ανθρώπων. Αν γινόταν χλευασμός απο μια ομάδα στο gay pride,θα είχε γίνει σεισμός και όλοι εσείς που σας φταίνε οι μαθητικές παρελάσεις,θα σχολιαζατε επί του θέματος.Διότι τώρα είστε εκτός.
Το να απαξιώνεις και μάλιστα με τρόπο τόσο ευρηματικό και ανατρεπτικό έναν παρωχημένο και γελοίο θεσμό σαν αυτόν της παρέλασης προσωπικά δεν με ενοχλεί ΚΑΘΟΛΟΥ. Αν μάλιστα το έκαναν συνειδητά και όχι εν είδει εφηβικής καφρίλας, επικροτώ και υπερθεματίζω ακόμη περισσότερο. Μακάρι να μπορούσα να τους κάνω παρέα. Σορρυ αλλά εγώ όχι μόνο δεν αισθάνομαι προσβεβλημένος, αλλά αισθάνομαι περήφανος! Σκεφτείτε πόσο οξύμωρη ακούγεται η τοποθέτηση ότι οι ιδέες της ελευθερίας και της ανεξαρτησίας υπηρετούνται από παραταγμένους στρατιωτικά, ομοιόμορφα ντυμένους μαθητές που πορεύονται εν μέσω τυμπανοκρουσιών και πομπωδών εμβατηρίων εν έτει 2019. Ministry of strange walking λοιπόν γιατί όχι; Αυτό σημαίνει ελευθερία και ανεξαρτησία. Αθάνατε John Cleese!!!!!!!!!!!!!!!
μετά το ανιστόρητο μήνυμα της υπουργού παιδείας, τα ό,τι νά 'ναι μηνύματα στελεχών της κυβέρνησης και της αντιπολίτευσης, μας πείραξε η πλάκα των κοριτσιών σε ένα γελοίο και αναχρονιστικό έθιμο. Να τις κάψουμε τις μάγισσες στο Σύνταγμα να ξεπλύνουμε την τιμή μας
Εγώ απορώ πως δεν έκαναν κάτι όσοι παρακολουθουσαν εκείνη τη στιγμή. Ντροπή στους δασκάλους τους, στους γονείς τους, ντροπή στους ίδιους. Ότι πιο ξεφτιλισμενο έχω δει.Καληνύχτα Ελλάδα, δεν υπάρχει σωτηρία.
Οι μαθητριες του βιντεο δεν κανουν τιποτα αλλο απο το ακολουθουν τη μοδα της εποχης.Ειρωνευομαστε τις παρελάσεις ως κάτι τριτοκοσμικό. Τώρα αν αυτό προσβάλλει την πλειοψηφία αδιαφορούμε. Εμείς θα αυτοπροσδιοριστούμε ως μια βασανισμένη μειοψηφία που έχει πάντα δίκιο.Δεν κάνουν τίποτα παραπάνω από το ντου που είχαν κανει vegans στο burger fest, κάτι πανό που κατά καιρούς κρεμάνε πάνω στην Καπνικαρέα κάτι ροζ συλλογικότητες ή κατι μαθητες που παλιοτερα μούτζωναν ενώ παρήλαυναν κτλ κτλ. Σε τελευταία ανάλυση "πλακα" κάναν. Ενα αστείο. Δεν κάναν αστειο σε βάρος καμίας μειονότητας, άρα ΟΚ...Το Σύνταγμα καταλύεται όχι μόνο από δικτατορες αλλά και όταν δεν έχουν πλέον οι Έλληνες πατριωτισμό στον οποίο να επαφίεται η τήρησή του. Αλλά πώς να τηρηθεί το Σύνταγμα όταν για χρόνια κατηχουμαστε ότι ο πατριωτισμός είναι κάτι κακο;
Ας χαλαρώσει λίγο..Μαθητές είναι.Μου φαίνεται τουλάχιστον αδιανόητο ένας ενήλικας να εκφράζεται έτσι.Εσείς και οι πολιτικοί σας που κλεβετε, κοροϊδεύετε, και άλλα τι είστε;Τα παιδιά σας πείραξαν που ναι φέρθηκαν απλά ανώριμα ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΑΠΟ ΠΑΙΔΙΑ
"...ο Δήμος υποχρεούται να υπερασπιστεί στο ακέραιο την αξιοπρέπειά του", καταλήγει ο δήμαρχος. Πηγή: www.lifo.grΤο θέμα ξεπερνάει την αξιοπρέπεια του Δήμου.Σε μια ημέρα-σύμβολο, που την γιορτάζουμε για να δηλώσουμε την συλλογική πίστη στις θεμελιώδεις αρχές της Ελευθερίας και της Ανεξαρτησίας - στην ουσία δηλαδή, την πίστη μας στην Δημοκρατία -, περιστατικά σαν αυτό αφορούν στην ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΣΥΣΣΩΜΟΥ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.Πολύ περισσότερο, που η χώρα αντιμετωπίζει αφενός μια μεγάλη οικονομική κρίση, αφετέρου μια απροκάλυπτη απειλή από την Τουρκία. Ας προβληματιστεί λοιπόν το πολιτικό προσωπικό - δηλαδή ΟΛΗ Η ΒΟΥΛΗ -, αν με τις συμπεριφορές τους και την στάση τους οι βουλευτές, προκαλούν τον σεβασμό ή την θυμηδία σε όλους, πολύ περισσότερο δε στα παιδιά σε αυτή την ευαίσθητη ηλικία.
Η κοινωνία της κανονικότητας σοκαριστικε επειδή τα κορίτσια πρόσβαλαν την σημαία με την συμπεριφορά τους. Αλήθεια, η συμπεριφορά πολλών επισήμων, που τους οφείλουμε σεβασμό, ΔΕΝ προσβάλουν την σημαία, τον λαό ολόκληρο, εμάς; Δηλαδή γιατί πρέπει να κάθομαι προσοχή όταν περνάει ο κάθε "επίσημος", όταν ο βίος και η πολιτεία είναι είναι η κονομα και η αφαίμαξη του λαού; Αυτό δεν είναι προσβλητικό; Αλήθεια όλοι εμείς που σοκαριστικαμε, τι έχουμε κάνει για να τιμήσουμε την σημαία και τους ήρωες της; Και δεν λέω να κάνουμε αντίστοιχες ηρωικές πράξεις αλλά τουλάχιστον στη καθημερινότητα μας τιμούμε και σεβόμαστε όλους αυτούς τους αγωνιστές; Αφήστε το καλύτερα ΟΛΟΙ την πάρτι μας κοιτάμε. Την πατρίδα και τη σημαία στα ....... την γράφουμε παρά μόνο κάτι ναζιστικά μορφώματα πλέων κρατούν την σημαία και εμείς, ως άβουλα πλάσματα, τους χειροκροτούμε. Ε, προτιμώ το "χορό" των κοριτσιών στη παρέλαση, πάρα την σημαία των αγωνιστών να την κρατάνε ΦΑΣΙΣΤΕΣ και ΝΑΖΙΣΤΕΣ. Αυτό είναι ΠΡΟΣΒΟΛΗ.
Τρικυμία εν κρανίω...Οι παρελαύνοντες τιμούν τους ήρωες του έπους του 40 και όχι τους επίσημους σε κάθε εξέδρα...Αν δεν καταλαβαίνεις τη διαφορά έχουμε πρόβλημα...
Ποιοι "χειροκροτούμε" ναζιστικά μορφώματα; Αναφέρεστε στο 3% που ψήφισε ΧΑ; Από ποιους ΝΑΖΙΣΤΕΣ και ΦΑΣΙΣΤΕΣ προσβάλλεστε; Εκτός αν την έννοια του ΦΑΣΙΣΤΑ και του ΝΑΖΙΣΤΗ την έχετε σαν μια γενική καραμέλα για πάσα νόσο και πάσα πολιτική διαφωνία, όπως είναι τόσο πολύ της μόδας.Δεν κατανοώ ούτε την σχετικοποίηση. Επειδή ο Άκης που έφαγε έχει κάτσει στους επισήμους, πολίτες που έχουν δικαίωμα ψήφου αν είναι 17 μπορούν να ειρωνεύονται την παρέλαση;
Τότε εικάζω ότι όλες οι παρελάσεις είναι άξιες ειρωνειας;Ή υπάρχουν κάποιες που δεν ειναι; Δεν το ήξερα ότι υπάρχει δικαίωμα να ενοχλείς τον άλλον. Αλλά κάτι θα ξέρεις. Δεν μπορεί... Για να το λες...
Φυσικά και μπορείς να ειρωνευθείς οποιονδήποτε και οτιδήποτε. The right to ridicule λέγεται. Προϋπόθεση της ελευθερίας της σκέψης. Της ελευθερίας του λόγου και της έκφρασης. Όχι δικαίωμα να ενοχλείς. Το να το ονομάζεις έτσι είναι εσκεμμένη (γιατί αδυνατώ να πιστέψω ότι δεν είναι εσκεμμένη) διαστρέβλωση της πραγματικότητας. You, of all people, should know better. Το έχεις άλλωστε παντιέρα. Εκτός και αν σε ενοχλεί όταν το χρησιμοποιούν άλλοι, και ο στόχος είσαι εσύ. Οπότε, κάποιο λάκο έχει η φάβα.
"Rights should not be seen cut off from duties", Sir John LawsΤο δικαίωμα στην ελευθερία της έκφρασης υπάρχει. Το δικαίωμα να είσαι απλά ενοχλητικός ΔΕΝ υπάρχει. Ακριβώς έτσι καταρρέουν οι δημοκρατίες.Ο Dworkin, ο μέγας θεωρητικός της ελευθερίας της έκφρασης ως θεμελίου λίθου της δημοκρατίας, τα εχει πει αυτα. Οτι το δικαιωμα της ελευθεριας της εκφρασης δεν υπερνικα την υποχρεωση να εχεις αστικη αβρότητα.Το δικαίωμα της ελευθερίας της έκφρασης μπορεί να προσβάλει. Αλλά το δικαίωμα της ελευθερίας της έκφρασης δεν ισούται με το δικαίωμα στην προσβολή.Για την ακρίβεια αυτό που λέει ο Dworkin είναι ότι οι μειοψηφίες που ζητάνε θετικές διακρίσεις πρέπει να είναι πιο δεκτικές στην ελευθερία της έκφρασης. Όχι το αντίθετο. Εδώ έχουν γυρίσει τα πράγματα τούμπα. Η μειοψηφία ζητά να ειρωνεύεται την πλειοψηφία ενώ δεν έχει καμία αντίστοιχη ανεκτικότητα.Αλλά ο αποδομητικος δικαιωματισμος του Ντεριντά τα εχει κανει μανταρα ε; Καταργωντας τον πυρηνα της δημοκρατιας που είναι ακριβώς ο σεβασμός στη βούληση της πλειοψηφίας.Ακόμα κι οι αρχαίοι Αθηναίοι τα είχαν λύσει αυτά. Οι ερμοκοπίδες καταδικάστηκαν. Δεν είπαν "α, ελευθερία της εκφρασης" όπως λέγαν για τον Αριστοφάνη που έγραφε τότε και ποτε δεν λογοκρίθηκε.Αλλά αυτός είναι ο πυρήνας του αριστερολαλά: ελιτίστικη αδιαφορία για την πλειοψηφία και τουπέ ηθικά ανώτερου.Έχουμε μπερδεψει την τέχνη με το μ...ί καλλιτεχνία.