Τα κορίτσια που διακωμώδησαν την παρέλαση της 28ης Οκτωβρίου εξηγούν γιατί το έκαναν

Τα κορίτσια που διακωμώδησαν την παρέλαση της 28ης Οκτωβρίου εξηγούν γιατί το έκαναν Facebook Twitter
76

Τα κορίτσια που εμφανίστηκαν στην παρέλαση της 28ης Οκτωβρίου να βηματίζουν κάνοντας ταυτόχρονα διάφορες χειρονομίες εξήγησαν το σκεπτικό τους και γιατί επέλεξαν αυτή την περιοχή.

Σε κείμενό τους στην Εφημερίδα των Συντακτών, τα δέκα κορίτσια που πήραν μέρος στη συγκεκριμένη δράση κάνουν λόγο για «καλλιτεχνικής επέμβαση», εξηγώντας μεταξύ άλλων πως «υπήρξαμε για λίγο στρατιωτάκια που αρχίζουν να ξεκουρδίζονται, να βραχυκυκλώνουν απέναντι στις διαταγές, τα παραγγέλματα, τα εμβατήρια. Ίσως γιατί πλέον δεν μας πείθουν οι ιδέες που ενσαρκώνονται σε όλα αυτά».

Σχετικά με το γιατί επέλεξαν τον Δήμο Νέας Φιλαδέλφειας - Νέας Χαλκηδόνας, εξηγούν πως είναι «μια γειτονιά χτισμένη από πρόσφυγες, τους κατεξοχήν περιττούς και απόβλητους της ελληνικής κοινωνίας και τότε και τώρα».

Στις αντιδράσεις που προκάλεσε η ιδέα τους, απαντούν πως «Αυτά ακριβώς είναι τα όρια του πατριωτισμού τους. Η πατρίδα των κανονικών, των προβλέψιμων, των άριστων».

 

Να σημειωθεί πως χθες ο Γιάννης Βούρος σχολίασε το βίντεο με τον βηματισμό τους μέσω μιας αιχμηρής ανάρτησης στο Facebook κάνοντας μεταξύ άλλων λόγο για «γελοία υποκείμενα» και «αξιολύπητα νέα κορίτσια».

Ολόκληρο το κείμενο των κοριτσιών:


Στρατιωτάκια ακούνητα, μέρα ή νύχτα;
Στρατιωτάκια ακούρδιστα, μέρα ή νύχτα;

Πώς στα παιδικά παιχνίδια εμπλέκονται οι αρχηγοί, οι στρατοί και τα στρατιωτάκια τους;
Στρατοί που κάνουν πολέμους, βομβαρδισμούς, επεμβάσεις.

Και εμείς επέμβαση εκτάκτου ανάγκης κάναμε αλλά χωρίς την παραμικρή άσκηση βίας.
Καλλιτεχνική επέμβαση, κάτι σαν παιχνίδι.

Υπήρξαμε για λίγο στρατιωτάκια που αρχίζουν να ξεκουρδίζονται, να βραχυκυκλώνουν απέναντι στις διαταγές, τα παραγγέλματα, τα εμβατήρια. ίσως γιατί πλέον δεν μας πείθουν οι ιδέες που ενσαρκώνονται σε όλα αυτά.

Τι κοινό μπορεί να'χει ο μιλιταρισμός με την ελευθερία; Τι σχέση μπορεί να'χει η υπεράσπιση της ελευθερίας ενός λαού με τον πατριωτισμό που διδασκόμαστε από μικρά παιδιά; Στα σχολεία, στις παρελάσεις, παντού.

Ο πόλεμος του ανθρώπου για την ελευθερία του δεν είναι έπος ούτε τραγωδία. Είναι η ίδια η ζωή εν κινήσει. Κίνηση που δεν μπορεί να ελεγχθεί και να μπει σε καλούπια.

Γι' αυτό και εμείς μπήκαμε στην παρέλαση ακαλούπωτοι... Υπό την πνευματική μπαγκέτα του μεγάλου στρατάρχη της αγγλικής κωμωδίας, John Cleese και όσων μας έχουν διδάξει οι Monty Python. Με το δικό μας silly walk και ρυθμό.

Στα μάτια των επισήμων και πολλών θεατών, είδαμε την περιέργεια, την έκπληξη αλλά και την υποτίμηση. Άλλοι μας γιούχαραν, άλλοι μας πέρασαν για "προβληματικά παιδιά". Αυτά ακριβώς είναι τα όρια του πατριωτισμού τους. Η πατρίδα των κανονικών, των προβλέψιμων, των άριστων.

Εμείς ήρθαμε από άλλες πατρίδες. τις πατρίδες των περιττών, των απρόβλεπτων, των ζωντανών. Εις οιωνός άριστος αμύνεσθαι περί ελευθερίας, λοιπόν.

Υ.Γ.
Επιλέξαμε να πάμε στο δήμο της Ν. Φιλαδέλφειας- Ν. Χαλκηδόνας σε μια γειτονιά χτισμένη από πρόσφυγες, τους κατεξοχήν περιττούς και απόβλητους της ελληνικής κοινωνίας και τότε και τώρα.

10 "στρατιωτάκια" της υπο-κριτικής τέχνης

*ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Μπούρδες alert! Το "silly walk" των Μόντι Πάιθον δεν είχε καμία σχέση με τον πόλεμο
Ελλάδα
76

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κυκλάδες: Το πολεοδομικό για εκτός σχεδίου δόμηση που δίχασε Μύκονο και Σαντορίνη

Ελλάδα / Ακίνητα εκτός σχεδίου: Ο γγ Χωροταξίας εξηγεί αν η δόμηση σε οικόπεδα 8 στρεμμάτων επεκτείνεται και αλλού μετά τη Μύκονο και Σαντορίνη

Στους δύο δημοφιλέστερους τουριστικούς προορισμούς των Κυκλάδων η δόμηση δεν επιτρέπεται, εκτός κι αν πρόκειται για εκτός σχεδίου οικόπεδα με εμβαδόν τουλάχιστον 8 στρέμματα
LIFO NEWSROOM

σχόλια

13 σχόλια
Αν και η παραπομπή στους Monty Python μου αρέσει και ούτε εγώ είμαι φαν των παρελάσεων, η επιχειρηματολογία σας είναι τρύπια και γεμάτη αριστερόστροφο naivety. Μένω ας πούμε σε αυτό το κομμάτι:"Τι κοινό μπορεί να'χει ο μιλιταρισμός με την ελευθερία;"Η ελευθερία πολλές φορές προϋποθέτει να μπορείς να πάρεις τα όπλα. Ο μιλιταρισμός είναι οργανωτικό επακόλουθο για να μπορείς να νικήσεις πολέμους, ακόμα και τους πιο δίκαιους (τους αμυντικούς και τους εξεγερσιακούς). Ρωτήστε τους Κούρδους για όπλα και μιλιταρισμό και ενδεχομένως να είστε λιγότερο αδαείς." Τι σχέση μπορεί να'χει η υπεράσπιση της ελευθερίας ενός λαού με τον πατριωτισμό που διδασκόμαστε από μικρά παιδιά; Στα σχολεία, στις παρελάσεις, παντού."Ο πατριωτισμός δεν είναι ταυτόσημος με τον εθνικισμό ως έννοιες. Η έννοια της ταυτότητας και επαγωγικά της πατρίδας σε μια κοινότητα είναι από τις πιο σημαντικές έννοιες αυτοπροσδιορισμού. Το αν στον πρώτο κόσμο έχουν "θολώσει" τα όρια επειδή οι κοινότητες είναι εξασφαλισμένες (για πόσο;) είναι άλλο καπέλο. Ξαναρωτήστε τους Κούρδους για την πατρίδα τους και την ελευθερία τους και τα ξαναλέμε, σε καμιά άλλη παρέλαση, με κανένα άλλο χορό.
Μάλιστα... τελείως αναμενόμενο το περιεχόμενο της ανάρτησης σαν φυσική συνέχεια της ανοητης κατα τ"αλλα παρέμβασης. Ξεχασαν μόνο να αναφερθούν στον δυναστικό ρολο της πατριαρχίας αλλα και τα ιμπεριαλιστικα σχέδια της μιλιταριστικης Ελλάδας και της Κύπρου στο Αιγαίο και την ανατολική Μεσόγειο....
Ευτυχώς, δεν φαίνονται και πολύ "παιδιά"στις κοντινές φωτό. Είναι πάντως αρκετά αφελείς ώστε να αγνοούν πως το σαράντα πολέμησαν επίσης μικρασιάτες και Πόντιοι από "προσφυγικές συνοικίες"!
Το μόνο χειρότερο από το ότι συνέβη είναι ο λόγος που συνέβη.Συνονθύλευμα μπουρδολογίας και αεράτων τσιτάτων περί κανονικότητας και άλλων δεινών...Το μόνο χειρότερο από τα δύο ως άνω είναι ότι είναι γνήσιο προϊόν (όχι υπο-προϊόν) του εκπαιδευτικού μας συστήματος, το οποίο ζει με καταγγελίες και χουντικούς μπαμπούλες χρόνια τώρα.Ουδεμία έκπληξη κατά τα ανωτέρω.
Ένα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ! Μαζί σας κορίτσια! Αυτού του είδους τα παιδιά θέλω να μεγαλώσω κι εγώ. Και μόνο το γεγονός ότι σε αυτή την ηλικία έχουν εντρυφήσει στο έργο των γιγάντων του ανατρεπτικού κοινωνικού χιούμορ Monty Python's λέει πάρα πολλά για το ποιόν και το επίπεδό τους. Καρφιτσώστε τα γιούχα των "πατριωτών" στο πέτο σας σαν παράσημα και συνεχίστε να σκέφτεστε ελεύθερα και ανατρεπτικά μήπως και κάτι αλλάξει σε αυτή την γεμάτη προσποίηση και σοβαροφάνεια σάπια κοινωνία.
ατομικιστικη θεωρηση της ελευθεριας - απουσια οποιασδηποτε συλλογικης αναφορας - καταδικη του μιλιταρισμου (sic) στην ΕΕ - το μελλον ειναι αριστερονεοφιλελε -
Γουατεβερ που λένε και οι αγγλόφωνοι....Το κακό δεν είναι η άποψή τους και τα πιστεύω τους - είναι γνωστό άλλωστε τι λέγεται για τις απόψεις. Το κακό είναι μόνο το μέρος και η περίσταση που επέλεξαν για αυτήν την... παρέμβαση. Και δεν είναι ούτε τα "ιερά και όσια" ούτε τα "υψηλά ιδεώδη" ή τα "σύμβολα". Είναι απλά ότι μερικές εκατοντάδες χιλιάδες παπούδες τους πέρασαν απίστευτες κακουχίες, αρρώστιες, ακρωτηριασμούς, βασανιστήρια ως και μαρτυρικό θάνατο για να αποτρέψουν την υποδούλωση των γιαγιάδων και των μανάδων τους. Για να έχουν την δυνατότητα αυτές σήμερα να έχουν ίσως μια καλύτερη ζωή. Αυτό γιορτάζουμε και τιμάμε οι υπόλοιποι ώς και σήμερα και αυτό ακριβώς ευτέλισαν οι κοπελίτσες με αυτην τους την ανόητη κίνηση.
Το «τρολάρισμα» της παρέλασης από μια παρέα στην Νέα Φιλαδέλφεια ήταν ό,τι καλύτερο συνέβη στην φετινή 28η Οκτωβρίου.Το περιστατικό που πέραν πάσης αμφιβολίας «καπέλωσε» οτιδήποτε άλλο συνέβη κατά τον φετινό εορτασμό της Εθνικής μας επετείου, ήταν το τρολάρισμα μιας παρέας νεαρών κοριτσιών στην παρέλαση της Νέας Φιλαδέλφειας. Όπως αποδείχθηκε, μετά το αρχικό σοκ, τα παιδιά δεν ήταν μαθητές. Ποιοι ακριβώς είναι, αν αποτελούν κάποια θεατρική ομάδα, μια συλλογικότητα ή κάτι παρεμφερές, υποθέτω θα το μάθουμε σύντομα. Μέχρι τότε, επιτρέψτε μου να πω ότι το συγκεκριμένο στιγμιότυπο είναι ό,τι καλύτερο έχω δει σε μαθητική παρέλαση εδώ και χρόνια! Βάζω ψηλά και την εικόνα της μαύρης κοπέλας που παρέλασε ως σημαιοφόρος, την οποία επίσης βρήκα εξαιρετική για εντελώς διαφορετικούς – και προφανείς – λόγους, ωστόσο το σκετσάκι της Νέας Φιλαδέλφειας με κέρδισε περισσότερο, κυρίως επειδή αρχικά με ενόχλησε σφόδρα. Και αυτό ακριβώς το κατέστησε επιτυχημένο: ενόχλησε, ξεβόλεψε, εξόργισε πολλούς και εν τέλει κατέδειξε την υποκρισία και την δομική, βαθιά γελοιότητα των μαθητικών παρελάσεων. Μαζευόμαστε κάθε χρόνο για να παρακολουθήσουμε παιδιά του δημοτικού να πασχίζουν ματαίως να περπατήσουν με συγχρονισμένο βήμα και με σφιγμένα χείλη και σοβαρό ύφος, διότι αυτό επιτάσσει η «εθνική υπερηφάνεια». Τους επιβάλλουμε μια –φασιστική – ομοιομορφία και μια εξίσου προβληματική στρατιωτική πειθαρχία. Σε ποιους; Σε μικρά παιδάκια τα οποία το μόνο που θέλουν είναι να τελειώσουν την αγγαρεία και να τρέξουν να παίξουν μπάλα! Πρόκειται για ένα θέαμα γκροτέσκο και εντελώς αφύσικο, με προβληματικές προεκτάσεις, το οποίο όμως το αντιμετωπίζουμε σαν εντελώς φυσικό – συγκινούμαστε και χειροκροτάμε, αντί να γελάμε ή να εκνευριζόμαστε. Επιπλέον, το θεωρούμε και τιμητικό – -πως ακριβώς ένα μάτσο βαριεστημένα μαθητούδια τιμούν τους αγώνες των προγόνων μας, υποδυόμενα τα στρατιωτάκια, αδυνατώ να καταλάβω. Υπάρχουν πολλοί τρόποι να τιμήσεις μια εθνική επέτειο και να καλλιεργήσεις εθνική συνείδηση σε νέους ανθρώπους. Οι μαθητικές παρελάσεις είναι ο χειρότερος από αυτούς. Και δεν αφορούν τελικά στην νεολαία μας και την «διάπλασή της». Αφορούν κυρίως στο γερασμένο (όχι τόσο ηλικιακά, όσο πνευματικά) κομμάτι της κοινωνία μας που παραμένει πεισματικά εγκλωβισμένο σε συντηρητικά στερεότυπα, οικεία και παρηγορητικά ενδεχομένως, αλλά σε κάθε περίπτωση παρωχημένα και προβληματικά. Τα λέμε «ήθη και έθιμα», μόνο που στην προκειμένη περίπτωση είναι απλώς αγκυλώσεις. Για αυτούς γίνονται οι παρελάσεις. Και αυτούς –υποθέτω – θέλησαν να τσαντίσουν οι κοπέλες στην Νέα Φιλαδέλφεια με το «χορευτικό» που εμπνεύστηκαν από το εξαιρετικό σκετσάκι των ανεπανάληπτων Monty Python “ministry of silly walks”. Οι Monty Python σατίριζαν την σοβαροφάνεια της γραφειοκρατίας. Οι κοπέλες «επιτέθηκαν» στην σοβαροφάνεια του κοινού των παρελάσεων και των βαρύγδουπων επισήμων. Στην «κανονικότητα» της στρατιωτικής προσομοίωσης.Η μαθητική παρέλαση είναι αστεία ως σύλληψη και ως εκτέλεση, μας είπαν με τον δικό τους τρόπο. Και εσείς είστε ακόμα πιο αστείοι που κάθεστε και την παρακολουθείτε σοβαροί. Εμείς λοιπόν θα περπατήσουμε με την ίδια σοβαρότητα και με τα πιο «silly walks» που μπορούμε να φανταστούμε μπροστά σας. Και όσο «σαχλό» κι αν είναι τελικά το δικό μας περπάτημα, πιο σαχλό και αφύσικο από το ίδιο το κόνσεπτ της μαθητικής παρέλασης, αποκλείεται να είναι.Κάτι τέτοιο θέλησαν μας πουν τα κορίτσια. Και μας το είπαν. Με θράσος και έμπνευση, με θεμιτή ασέβεια και νεανική άγνοια κινδύνου.Είμαι ο τελευταίος που θα υπερασπιστεί τα «παιδιά» ό,τι μαλακία και να κάνουν. Εκνευρίζομαι αφάνταστα με αυτήν την λογική, την θεωρώ από τα βασικά προβλήματα της ελληνικής κοινωνίας. Τα «παιδιά» οφείλουν να κοινωνικοποιούνται μαθαίνοντας σταδιακά την ατομική ευθύνη - που πάει να πει όταν κάνουν λάθη, δεν τα «αθωώνουμε» επειδή, εντάξει μωρέ παιδιά είναι. Όχι. Όσο νωρίτερα αντιληφθούν ότι οι πράξεις έχουν συνέπειες, τόσο καλύτερα για όλους μας. Θυμάμαι ένα παλικάρι που σε αντίστοιχη μαθητική παρέλαση είχε μουτζώσει τους επισήμους. Είχε αποθεωθεί από πλήθος και καλά «αντισυμβατικών» ενηλίκων. Εκείνη η πράξη ήταν για εμένα πραγματικά απαράδεκτη – αγενής και προκάτ, όπως η συντριπτική πλειονότητα της ψευτοεπαναστατικής νεανικής αντιδραστικότητας. Θέλω να πω απλώς πως ούτε να αντιδρούν στο σύστημα με κέφι , όρεξη και δημιουργικότητα δεν έχουμε μάθει τα παιδιά μας. Μονάχα τις generic, επαναλαμβανόμενες συμπεριφορές προκρίνουμε ως αποδεκτές – καταλήψεις, πορείες, καμιά μολότοφ, τα βασικά. Πράγματα, δηλαδή, που προδιαγράφουν μια συντηρητική, προβλέψιμη και εντελώς συμβατική ενήλικη ζωή. Τα κορίτσια στην Νέα Φιλαδέλφεια αντέδρασαν σε κάτι που τα ενοχλεί με εντελώς μη αναμενόμενο και απολύτως πρωτότυπο τρόπο. Και για αυτό βρήκα την πράξη τους αισιόδοξη. Ένα δείγμα ότι υπάρχουν νέοι άνθρωποι που σκέφτονται out of the box, διαμαρτύρονται με έμπνευση και χτυπώντας κατευθείαν στην ουσία – χωρίς μούτζες και γιαούρτια, χωρίς επιθέσεις και καδρόνια, χωρίς υβριστικά συνθήματα και καταστροφές δημόσιας περιουσίας. Με όπλο την τέχνη, κατέδειξαν την γελοιότητα της μαθητικής παρέλασης και την πουριτανική υποκρισία ημών των θεατών, εύστοχα, απλά, καταλυτικά. Και όσο χρειάζεται ενοχλητικά. Υ.Γ. Επειδή ακούω και διαβάζω το επιχείρημα, «για αυτό πολέμησαν οι παππούδες μας;». Κατ’ αρχήν οι παππούδες μας σίγουρα δεν πολέμησαν ώστε τα δισέγγονά τους να καταπιέζονται για να μάθουν να περπατούν με σωστό βήμα. Κατά δεύτερον, η πράξη των κοριτσιών δεν δείχνει ασέβεια απέναντι στην Γενιά του 1940. Όπως είπα ήδη, το σκετσάκι σατίρισε τον τρόπο με τον οποίο τιμάμε τους αγώνες των προγόνων μας, όχι τους αγώνες αυτούς – καθαυτούς. Κατά τρίτον και κυριότερο: Αν το επιμένετε αν το θέτετε έτσι, τότε ναι, ακριβώς για αυτό πολέμησαν οι παππούδες μας. Για να είναι οι σημερινοί νέοι ελεύθεροι να βγάζουν την γλώσσα με αυθάδεια στην εξουσία – την πολιτική ή την εξουσία της συνήθειας. Όταν το κάνουν δε με αναφορά στους Monty Python, προσωπικά τους βγάζω το καπέλο! Υ.Γ.2: Διάβασα την «προκήρυξη» που εξέδωσαν τα «10 στρατιωτάκια της υπο – κριτικής τέχνης» (έτσι υπέγραψαν το κείμενό τους τα κορίτσια), αφότου είχα ολοκληρώσει το blog. Την βρήκα ενδιαφέρουσα. Ίσως λιγότερο ενδιαφέρουσα από την ίδια την παρέμβασή τους και κάπως απλοϊκή, πάντως κάτι προσπαθεί να πει. Ας το ακούσουμε και ας το απορρίψουμε μετά.https://www.sdna.gr/politiko-deltio/ellada/653561_oi-pappoydes-mas-polemisan-akribos-gia-ayto
Αχ βρε Ramon, γιατί να μην μπορεί αυτός ο λαός να κρατήσει λίγο το μέτρο και την ουσία ποτέ δεν το κατάλαβα. Και είναι ακόμη πιο στενάχωρο, που άνθρωποι των γραμμάτων, του πνέυματος και της τέχνης αποδεικνύονται όλο και πιο συχνά ανίκανοι να το πράξουν και αυτοί.Πολύ σωστά οι παρελάσεις, με το τρόπο που γίνονται τουλαχιστον, ίσως να χρειάζονται ρετούς έως και κατάργηση, γιατί -πολύ σωστά και πάλι- υπάρχουν ένα σωρό τρόποι να γιορτάσεις και να τιμήσεις την επέτειο και τους προγόνους μας.Αλλά όπως και νά χει το πράμα, πως να το κάνουμε ρε παιδί μου, ΔΕΝ ΣΚΑΣ ΣΤΟ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟ ΤΟΥ ΜΑΚΑΡΙΤΗ ΝΤΥΜΕΝΟΣ ΚΛΟΟΥΝ ΜΕ ΤΡΟΜΠΕΤΑ για να αντιδράσεις για τον τρόπο που τα αρπάζουν οι παπάδες από τα ευχελαια.Δείχνει ότι δεν εχεις μέτρο και συναισθηση των συνθηκών, ή ότι γράφεις τους συγγενείς και την χήρα στα @@ σου και έχεις παράλληλα άλλες προτεραιότητες!Ελπίζω να έγινα κατανοητός.
Επαναλαμβάνω: καμία σχέση οι Monty Pythons με αυτόν τον αχταρμα. Αν οι Pythons σκέφτονταν όπως αυτά τα κορίτσια, τότε θα έπρεπε αντί να γυρίσουν το life of Brian, να σκάσουν ντυμένοι ιεροκήρυκες σε κάποια Θεία Λειτουργία και να κάνουν silly gestures. Κάποιος πχ μπορεί να θεωρεί γραφικό τον τρόπο που το ΚΚΕ διεξάγει διάφορες εκδηλώσεις μνήμης. Γούστο του και καπέλο του, ας γράψει ένα άρθρο καταπέλτη στο μπλογκ του. Αν όμως πάει να κάνει παρωδία του Στάλιν στο σκοπευτήριο της Καισαριανής, εκεί υπάρχει πρόβλημα.
ΔΕΝ ΣΚΑΣ ΣΤΟ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟ ΤΟΥ ΜΑΚΑΡΙΤΗ ΝΤΥΜΕΝΟΣ ΚΛΟΟΥΝ ΜΕ ΤΡΟΜΠΕΤΑ για να αντιδράσεις για τον τρόπο που τα αρπάζουν οι παπάδες από τα ευχελαια. Πηγή: www.lifo.grΑχ, βρε Λεόντιε, πως να σκάσεις στο τσίρκο, με φράκο και βραδυνή τουαλλέτα; Τσίρκο είναι. Ταιριάζουν οι γελοιότητες. Και μπορεί να αντιδράς ακριβώς για αυτό. Επειδή είναι ένα τσίρκο ολοκληρωτικών αποχρώσεων. Κάτι που έρχεται σε πλήρη αντίθεση με τον λόγο για τον οποίον πολέμησαν εκείνοι που (υποτίθεται ότι) τιμούμε. Κι αν τα κοριτσάκια είναι λίγο over their heads (που είναι), τί να πει κανείς για όλους εκείνους που βγήκαν out of their clothes (sic) λόγω της "προσβολής";ΥΓ: Τώρα που το σκέφτομαι, μια χαρά θα ήταν το φράκο και η βραδυνή τουαλλέτα με την γελοιότητα της περίστασης. Σκέφτομαι ήδη, σαν να τους βλέπω μπροστά στα μάτια μου, πάνω στην εξέδρα, τον Πατούλη και την απαστράπτουσα σύζυγο...
Με καλυψες πληρως αγαπητε Ramon Ramone, ελπιζω να συμφωνησουν κι αλλοι μαζι σου γιατι δυσκολευομαι να δεχτω οτι η ελληνικη κοινωνια τρομαζει και προσβαλλεται μπροστα σε μια τετοια παρεμβαση. Αυτο βασικα ειναι το πιο τρομακτικο..και μερα που ειναι σημερα "σκιαχτηκα" κυριολεκτικα απο τα σχολια εδω μεσα.
To Ramon:Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί πάντα θα πρέπει να απευθυνόμαστε στην υπερσυντηρητική μερίδα των πολιτών. Δηλ οι υπόλοιποι που δεν διαρρηγνυουμε τα ιμάτια μας και βρίσκουμε κάτι απλά κακό, ή ασεβές, ή άστοχο, ενοχλητικό κλπ (εγώ προσωπικά το συγκεκριμενο επίσης εμμονικό, υστερικό, υστερόβουλο και κατευθυνόμενο) δεν έχουμε δικαίωμα στην κρίση?Και όπως είπα και παραπάνω είναι θέμα προτεραιοτήτων: Άλλον τον συνεπαίρνει η μνήμη και τα γεγονότα (πχ τον παπου μου που πολεμησε το 40 και άλλον τον ενοχλει περισσότερο η εθνικιστικών καταβολών παρωδια, ή το "τσίρκο" και ο Πατούλης.
Κορίτσια σας έχω άσχημα νέα. Ζείτε στην χώρα του απρόβλεπτου, στην χώρα του μη κανονικού, σε χώρα χωρίς κανόνες. Υπό αυτό το πρίσμα μάλλον εκφράσατε απλά το κοινό πνεύμα του Έλληνα που ζει διαρκώς σε μπάχαλο εσωτερικό και δημόσιο. Για αυτό μάλλον δεν βγάλαμε ποτέ Monty Python, για να αμφισβητήσει κάποιος το σύστημα, πρέπει αυτό να υπάρχει! Στην Ελλάδα αν αμφισβητήσεις το μπάχαλο με μπάχαλο, λυπάμαι αλλά δεν θα βγάλει και πολύ γέλιο...
Εγώ προσωπικά δεν θα έκανα κάτι τέτοιο, αλλά αναρωτιέμαι: όλοι εσείς που είστε έξαλλοι με τις κοπέλες που χόρευαν, είστε το ίδιο έξαλλοι με κάποιους άλλους που, προκειμένου να πλουτίσουν οι ίδιοι, κλέβουν από τα χρήματα της πατρίδας; (Και πιθανότατα κάποιοι από αυτούς βρίσκονται στις διάφορες εξέδρες των επισήμων.)
Πες τα, Φωτεινή! Πόσα λαμόγια δημαρχαίοι που τσέπωσαν γερές μίζες παρακολούθησαν μαθητικές παρελάσεις; Σε πόσες στρατιωτικές με άρματα κι αεροπλάνακάθισαν πρώτη μούρη στη εξέδρα επίσημων ως υπουργοί Εθν. Άμυνας ο Άκης κι ο Γιαννος;Το σπουδαιότερο μήνυμα όμως είναι ότι κάπου πρέπει να καταργηθούν αυτές γελοιότητες σε μιλιταριστικό στυλ. Τί δουλειά έχουν οι μαθητές να παρελαύνουν συντεταγμένα με στρατιωτικό βήμα;
Η διδασκαλία της εξέγερσης είναι συστηματική. Κυρίως σε επί μέρους κοινωνικές ομάδες. Έτσι πουλάς custom made επαναστατικά προϊόντα.Βασική αρχή του marketing είναι η δημιουργία επι μέρους αγοραστικων κοινών. Έτσι πουλάς περισσότερα προϊόντα.Η ταυτότητα του πολίτη είναι πασέ.Και όλοι μαζί βαράνε ό,τι έχει μείνει από τις πολιτειακές δομές του εθνικού κράτους.Όταν δεν μπορείς να διαχωρίσεις τι είναι τι, τι χρήζει προστασίας, για ποιο λογο και σκοπο υπαρχει τι, γιατί στα έχει κάνει πολτό η συστηματική διδασκαλία ότι είσαι θύμα και γι αυτό δικαιούσαι να κάνεις ό,τι γουστάρεις.Δικαιωματισμός. Το τέλος της λογικής. Είναι σα να μιλάς με φανατικούς θρήσκους. Είναι η νέα γραφή του "νόμος είναι το δίκιο του εργάτη". Κάνε ό,τι γουστάρεις γιατί κάποιοι άλλοι κάπου αλλού έχουν κάνει κι αυτοί το ίδιο.
ειστε αρκετα ώριμες για να απαντήσετε ετσι αλλα οχι για να καταλαβαιτε τι κανατε.Οχι οταν κρατατε και συνοδεύεται την σημαια....Και οι "καλλιτεχνικές" πινελιες εχουν τα ορια τους!!!
Ανακοίνωση καρμπόν από προκυρήξεις μπαχαλάκιδων. Την επόμενη φορά να διακωμωδήσετε και την εισβολή του Κόκκινου Στρατού στο Ράιχσταγκ, γιατί και εκεί "μιλιταριστές" μπήκανε. Υπάρχουν και άλλες ιδέες για χαβαλέ: η μάχη του Στάλινγραντ, η απόβαση στη Νορμανδία, η ανατίναξη της γέφυρας του Γοργοποτάμου... Η λεπτότητα του χιούμορ ο πραγματικός σεβασμός που οι Pythons είχανε απέναντι στους θεατές τους δεν έχει τη παραμικρή σχέση με αυτόν τον αχταρμά.https://www.youtube.com/watch?v=6OO27A8xllA
Επίσης οι Pythons (που έχουν κάνει πολλά σκετς στα οποία ειρωνεύονται με λεπτό και ευφυή όμως τρόπο τον στρατό της Μ. Βρετανίας) έχουν στο στόχαστρό τους έναν στρατό που μπορεί μεν να έχει πολλές πραγματικά ένδοξες σελίδες (πχ Β´ Παγκόσμιος Πόλεμος) όμως χρησιμοποιήθηκε και για τα εγκλήματα της αποικιοκρατίας. Εμείς δεν έχουμε τέτοια προβλήματα με τον δικό μας στρατό.
λες αγνωστες λεξεις ("αποικιοκρατια") και θα μπερδεψεις ορισμενους - που θα νομισουν οτι ειναι αυτο που οι βαρβαροι Κυπριοι καναν στους κυριους Εγγλεζους το 50, ή οι πονηροι Γραικοι στους κοσμοπολιτες Οθωμανους του 1600
Οι δεξιοί της χώρας τρίβουν τα χέρια τους. Με την Τουρκία να'χει απασφαλίσει, αν ο ΣΥΡΙΖΑ παγιδευτεί σε τέτοιες ανοησίες, κάηκε. Το 2015, με την κατασκευή εξωτερικών εχθρών, και τον Καμμένο από κοντά, ο Αλέξης είχε καταφέρει να πάρει μαζί του το λεγόμενο πατριωτικό ΠΑΣΟΚ. Να δούμε, θα το κρατήσει; Οι χαρακτηρισμοί του δημάρχου με καλύπτουν απόλυτα.
Συμφωνώ, να έλλειπε μόνο αυτή η κεκαλυμμένη απειλή περί ταυτοποίησης: «Η ταυτοποίηση αυτών των αξιολύπητων νεαρών κοριτσιών έχει ξεκινήσει καθώς ο Δήμος υποχρεούται να υπερασπιστεί στο ακέραιο την αξιοπρέπειά του». Δεν έκαναν κάποιο έγκλημα οι κοπέλες, έχουμε ελευθερία του λόγου.
Μην το βαρύνω τώρα, πάντως η πράξη τους έχει και στοιχεία ασέβειας προς πεσόντες. Τι να πει κι ο καημένος ο δήμαρχος; Πρέπει να δείξει πως λαμβάνει μέτρα. Στο Λονδίνο τις προάλλες κάτι ακτιβιστές τους κατεβάζανε από τα τρένα πολίτες. Αν όλα τα εντάσσουμε στην ελευθερία του λόγου, θα μας έρθει η πίεση από τα κάτω. Ήδη μας ήρθε: ένα πράγμα με καροτί μαλλιά διοικεί τις ΗΠΑ.
Σαφέστατα και είναι ασεβείς οι κοπέλες προς τους πεσόντες, που σκοτώθηκαν στα βουνά της Αλβανίας σε μάχες μέσα στο δριμύτατο ψύχος--όμως αυτά τα γεγονότα φαίνεται πως ωχριούν μπροστά στην ανθρωπιστική κρίση λόγω μνημονίων που έζησαν πρόσφατα (τότε που τούς έκλεψαν τα όνειρα--τότε που είπαμε το Δεύτερο ΟΧΙ). Ή μπροστά στους νεκρούς της ΕΡΤ.Και φυσικά αν τους έλεγε κανείς πως η άποψη ότι ο ΕΛΑΣ ελευθέρωσε την χώρα είναι το ίδιο ακριβής με την άποψη πως το Πολυτεχνείο έριξε την χούντα (το '73 κιόλας) μάλλον θα τον έλεγαν φασίστα.-----Κατά την γνώμη μου ο δήμαρχος θα έπρεπε απλώς να πει πως ο λυκειάρχης πρέπει να επιληφθεί του θέματος και να το αφήσει εκεί. Υπάρχει η ελευθερία του λόγου, υπάρχουν και οι αποβολές (για τους ανυπάκουους μαθητές/μαθήτριες).
Από παιδί σιχαινόμουν τις παρελάσεις. Και απλά δεν πήγαινα. Όπως δεν πάω εκκλησία.Ευτυχώς όμως το κόμπλεξ μου δεν είναι αρκετό ώστε πάω να χαλάσω το "παραμύθι" του συνανθρώπου μου. Ας ζει στις (κατά εμέ) ψευδαισθήσεις του. Εφόσον βρίσκει νόημα δεν μου δίνει κανείς το δικαίωμα να τον στεναχωρήσω. Θέμα ανθρωπιάς είναι.ΥΓ: Ταυτίζονται με τον Τζον Κλιζ... Αυτό ναι, είναι ιεροσυλία. Λολ.