Καταγγελία πως νεαρός εκσπερμάτισε στην πλάτη φοιτήτριας που μελετούσε στη βιβλιοθήκη του ΑΠΘ

Καταγγελία πως νεαρός εκσπερμάτισε στην πλάτη φοιτήτριας που μελετούσε στη βιβλιοθήκη του ΑΠΘ Facebook Twitter
39

Αναστάτωση προκλήθηκε στο ΑΠΘ μετά την καταγγελία πως νεαρός εκσπερμάτισε στην πλάτη φοιτήτριας που μελετούσε στη βιβλιοθήκη.

Η 20χρονη έπεσε θύμα ασέλγειας από συνομήλικο φοιτητή, την ώρα που μελετούσε σε βιβλιοθήκη του πανεπιστημίου, όπως μεταδίδει το Thestival.gr.

Σύμφωνα με την καταγγελία, η φοιτήτρια διάβαζε το μεσημέρι της Τετάρτης, όταν ξαφνικά αισθάνθηκε κάτι στην πλάτη της και όταν άπλωσε το χέρι της διαπίστωσε ότι η μπλούζα της είχε λερωθεί. Όταν γύρισε για να διαπιστώσει τι συνέβη είδε τον νεαρό να την κοιτά και στη συνέχεια να τρέπεται σε φυγή. Η κοπέλα άρχισε να φωνάζει ζητώντας βοήθεια.

Κατά τις ίδιες πληροφορίες ο υπεύθυνος της βιβλιοθήκης καταδίωξε τον νεαρό και με τη βοήθεια φύλακα τον ακινητοποίησε κοντά στη Θεολογική Σχολή.


Στη συνέχεια εξακριβώθηκε ότι είναι φοιτητής του ΑΠΘ, στο σημείο κλήθηκε η αστυνομία και ο δράστης συνελήφθη. Πληροφορίες αναφέρουν ότι ο 20χρονος φοιτητής ομολόγησε πως εκσπερμάτισε στην πλάτη της φοιτήτριας δηλώνοντας στους αστυνομικούς πως το έκανε γιατί εκείνη τη στιγμή ήθελε να εκτονωθεί.

Σε βάρος του 20χρονου θα σχηματιστεί δικογραφία και θα οδηγηθεί στον εισαγγελέα.

Ελλάδα
39

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αμαλιάδα: Αποστάσεις από την Ειρήνη Μουρτζούκου κρατά η δικηγόρος της- Σκέφτεται να παραιτηθεί

Ελλάδα / Αμαλιάδα: Αποστάσεις από την Ειρήνη Μουρτζούκου κρατά η δικηγόρος της- Σκέφτεται να παραιτηθεί

Η ποινικολόγος δεν δίστασε να χαρακτηρίσει την Ειρήνη Μουρτζούκου ως «προβληματική προσωπικότητα», σημειώνοντας ότι αυτό ισχύει και για ορισμένα άτομα που έχουν μιλήσει δημόσια για την υπόθεση
LIFO NEWSROOM

σχόλια

7 σχόλια
Πραγματική απελεύθέρωση της γυναίκας θα έχουμε όταν η πρώτη φοιτήτρια αυνανιστεί και τα ρίξει πάνω στην πλάτη συμφοιτητή της μέσα σε βιβλιοθήκη. ;-)Και για να το πάρουμε λίγο πιο σοβαρά: Μέχρι σήμερα κρίνουμε τον βαθμό απελευθέρωσης της γυναίκας από τα _θετικά_ στατιστικά στοιχεία. Π.χ. πόσες βουλευτίνες έχουμε, πόσες γιατρούς, πόσες CEO, πόσες αστροναύτες κ.ο.κ.Και κάθε φορά που ένας άντρας κάνει κάτι αρνητικό, σκίζουν τα καλσόν τους όσες αυτοαποκαλούνται "φεμινίστριες".Λυπάμαι για σας κορίτσια, αλλά όσο αναμασάτε τα αυτονόητα, θα μένετε στον σημερινό βάλτο, φωνάζοντας στα σόσιαλμηδια.Το να γίνει μια ικανή γυναίκα CEO, υπουργός ή αστροναύτης είναι _αυτονόητο_.Η πραγματική απελευθέρωση θα έρθει όταν μια ΑΝΙΚΑΝΗ γυναίκα γίνει CEO, υπουργός ή αστροναύτης. Γιατί υπάρχουν τόσοι ανίκανοι διευθυντές εταιρειών αλλά καμία ανίκανη διευθύντρια;Το ίδιο ισχύει και στα αρνητικά γεγονότα.Αντί να τσιρίζετε και να καταδικάζετε μετά βγδελυμίας ότι αρνητικό κάνουν οι άντρες (δλδ αντί να αντιδράτε προβλέψιμα και αυτονόητα), κάντε κάτι πιο δημιουργικό.Αλλιώς σε 800 χρόνια από σήμερα οι εγγονές σας θα λένε τα ίδια με εσάς.Υ.Γ. Δεν δικαιολογώ τον αυνανισθέντα. Απλά θεωρώ ότι για μια αυτονόητα απαράδεκτη πράξη υπάρχει ένας αυτονόητος νόμος με μια αυτονόητη ποινή.Αν η κοινωνία μας δεν ήταν σεξιστική, αν οι γυναίκες ήταν πραγματικά ελεύθερες, το γεγονός θα ήταν 100% αδιάφορο.Το ότι συζητάμε γι αυτό δείχνει το πόσο καταπιεσμένες είστε.Μόνο που η απελευθέρωση σας δεν θα έρθει δι' απονομής - όσο και να τσιρίζετε για τα δικαιώματα σας. Θα έρθει από τις δικές σας πράξεις - αν αποφασίσετε ποτέ ότι πργματικά θέλετε ίδια δικαιώματα και ξεκουνηθήτε στα σοβαρά γι αυτά.
Περιμένεις από εμένα έτοιμη, μασημένη τροφή;Εγώ ανήκω σ' αυτούς που σας καταπιέζουν, περιμένεις ότι θα σου δώσω συμβουλές πώς να απελευθερωθείς;Δικό σας μυαλό δεν έχετε; Ολα με απονομή τα περιμένετε;
Harlan, τι δουλεια εχουν αυτα που λες με μια σεξουαλικη επιθεση;Οι γυναικες (φεμινιστριες του κλασσικου) είναι που πιεσαν να νομοθετητουν οι σεξουαλικες επιθεσεις ως αξιοποινες πραξεις και τα καταφεραν. Αυτος ο νομος δεν ήταν παντα αυτονοητος.Εδω μιλαμε για ενα ΗΔΗ αξιοποινο εγκλημα που μας προκαλεσε το ενδιαφερον διοτι οι νεωτερες γενιες ( Γραφων είσαι λαθος) το εχουν δει μονο σε ιαπωνικες τσοντες, γενικα οι επιδειξιες είναι προς εξαφανιση και περισσοτερο βοηθησαν οι φωτογραφικες στα κινητα (τεχνολογια) παρα οτιδηποτε αλλο (ξεκουνηθητε! ξυπνηστε!). Να στο πω διαφορετικα η πλειοψηφια της κοινωνίας είναι σε συμπνοια, θελει να τιμωρηθει ο δραστης, οι φεμινιστριες τι ακριβως να κανουν να φωναξουν γιατί είμαστε πλειοψηφικα σε συμπνοια; να ζητησουν νομοθετηση ενος νομου που ΗΔΗ υπαρχει;Γενικα είμαι κλασσικος επικριτης του ιντερνετικου φεμινισμου και ομολογω με χαρα ότι δεν εγινε κατι "φεμινιστικο" που να χρηζει επικρισης. Το μονο που χρηζει πραξης απο τις φεμινιστικες ομαδες είναι να εχουν τον νου τους για την διεξαγωγη της δικης μην τυχον και αθωωθει.
Ποκοπίκε, ο νόμος καλώς υπάρχει και εννοείται ότι πρέπει να εφαρμόζεται. Παράβαση νόμου = ποινή = ξεμπερδέψαμε.Αλλά το θέμα δεν είναι ο νόμος. Είναι οι αντιδράσεις πάνω στο παράνομο γεγονός.Αν εγώ περάσω με κόκκινο στο φανάρι (κι αυτό νόμος είναι), με πιάσουν και μου βάλουν πρόστιμο, θα με γράψουν μετά οι εφημερίδες; Θα με σχολιάσει κάποια κοινωνική ομάδα; Θα κάνει αναπαράσταση της πράξης μου κάποιο τηλεσκουπίδι;Γιατί στον έναν νόμο όλα είναι αυτονόητα (ο παράνομος τιμωρείται και κανένας δεν μιλάει ξανά γι' αυτό) και στον άλλο νόμο γίνεται τόσος ντόρος; Γιατί ακόμα κι εσύ ανησυχείς μήπως και τυχόν αθωωθεί ο ένοχος;Θα αμφέβαλλες το ίδιο για την ελληνική δικαιοσύνη, αν μιλάγαμε για παραβίαση του στοπ;Στο κάτω κάτω, η παραβίαση του στοπ και του κόκκινου είναι εν δυνάμει πολλαπλός φόνος. Ο αυνανισμός πάνω στην πλάτη άλλου είναι παράνομο μεν, αλλά επ ουδενί βάζει σε κίνδυνο ζωές.Γιατί λοιπόν την παραβίαση του στοπ την περνάμε στο ντούκου και στον αυνανισμό ανησυχούμε μήπως και τυχόν η Δικαιοσύνη δεν σταθεί στο ύψος του λειτουργήματος;Ο νόμος λοιπόν είναι οκ. Αλλά η _συζήτηση_ γύρω από το συμβάν καταδεικνύει το πόσο πίσω βρισκόμαστε στα δικαιώματα των γυναικών.Αποψη μου είναι ότι ο σεξισμός της κοινωνίας μας οφείλεται κυρίως στο ότι οι γυναίκες περιορίζονται στο να αγανακτούν και να φωνάζουν κάθε φορά που κάποιος κάνει κάτι εναντίον τους. Και αμέσως μετά ψάχνουν νυφικό για "την ωραιότερη μέρα της ζωής τους".Δεν (θέλουν να) πάνε ούτε ένα βήμα πιο πέρα.
Δεν ανησυχω μην τυχων αθωωθει διότι το θεωρω πρακτικα αδυνατον την στιγμη που υπαρχει ομολογια, το αναφερω ομως διοτι μπορει να μην εχουμε και εμεις και οι δημοσιογραφοι την πληρη εικονα κτλ. Παντα αφηνεις ενα περιθωριο για: ψεμα, 2. φουσκωμα απο τα ΜΜΕ, 3 ειλικρινα λανθασμενες πληροφορίες στα ΜΜΕ κτλ. Ποτε μα ποτε δεν λες καποιος μου ειπε κατι αρα είναι η απολυτη πληρης αληθεια. Παντα αφηνεις ενα ελογο περιθωριο αμφιβολιας για το εαν γνωριζεις την αληθεια. ¨οπως και το αντιθετο, κατι σου φαινεται αδυνατον και παλι θα αφησεις μια ελογη αμφιβολια μην τυχων και είναι απο τις περιπτωσεις που τελικα είναι δυνατον.Τώρα γιατι αυτο το γεγονος εγινε ειδηση ενω μια παραβαση του κοκκινου δεν γινεται (χωρις νεκρους κτλ) είναι η σπανιότητα. Είδηση σπανια γινεται το συνηθησμενο, είναι τοσο απλο. Το κοκκινο παραβιαζεται χιλιαδες φορες καθε μερα...η εκσπερματιση σε δημοσιο χωρο όχι. Δεν ασχολουμαστε διοτι "σεξισμος" αλλα διοτι σε αντιθεση με την παραβαση του κοκκινου αυτη η ειδηση είναι εκτος της συνηθησμενης συμπεριφορας των συμπολιτων μας.Μετα λες ότι η συζητηση (σχεδον ολοκληρη η κοινωνία θεωρει ότι πρεπει να τιμωρηθει) είναι αποδειξη "σεξιστικης κοινωνίας" και ότι οι γυναικες θα πρεπει να κανουν κατι....Εχουμε κουλτουρα δολοφονίας; όχι η πλειοψηφία συμφωνει ότι πρεπει να τιμωρηθει ο δολοφονος....υπάρχουν δολοφονοι παρα αυτα; ναι. Εχουμε τους νομους, εχουμε αστυνομια, δικαστρηρια και το κυριωτερο είμαστε σε συμποια ως κοινωνία.Συμβαινει κατι το σπανιο πλεον και το αναγουμε σε "κουλτουρα" και μετα καλουμε σε πολεμο της κουλτουρας και δειλους όσους δεν στρατευονται."Στα αρματα, στα αρματα, εμπρος στον αγωνα" εναντια σε μια κοινωνία που ΗΔΗ συμφωνει;Και τελος εαν ενδιαφερεσαι για την ισοτητα μου φαινεται πολυ περιεργο η εμμονη με το εμφυλο μαλωμα/passive aggressive/σνομπισμος που κανεις στο γυναικειο φυλο. Ολοκληρο το δευτερο σου σχολιο δηλαδη Περιμένεις από εμένα έτοιμη, μασημένη τροφή; Πηγή: www.lifo.grΤι ακριβως νομιζεις ότι στην προκειμενη "περιμενουν με απονομη απο τους αντρες"; όλα είναι ηδη στην θεση τους (νομος/αστυνομια/δικαστηριο) και το μονο που εκρεμει ειναι η εκδικαση, λυπαμαι που στο λεω αλλα η αυτοδικια είναι εκτος των δυνατοτητων τους διοτι είναι παρανομη πραξη.
κατι μου λεει οτι θα εχουν γινει πλημεληματα αυτα ασε που υπαρχει και το λευκο ποινικο μητρωο. ανεξαρτητα της φυλακισης (ποσο στοιχημα οτι δεν προκειται να παει ουτε μια μερα μεσα;) δεν θα επρεπε να υπαρχουν και πειθαρχικες κυρωσεις; πχ. αποβολη απο τηβν σχολη και αν θελεις αν ξαναδωσει εξετασεις
Atman ψάχνεις ένα πράγμα που λέγεται παρεπόμενη ποινή.Πέραν του ότι εδώ -αν δεν απατώμαι- δεν προβλέπεται, πολλάκις δεν εφαρμόζονται λόγω φόρτου εργασίας.Σε κάθε περίπτωση, αν για σεξουαλικό αδίκημα παυόταν τις εκ της σχολής αυτού δεν θα βγαίναν αλληλέγγυοι την άλλη μέρα το πρωί να τσατσαλιάσουν το σύμπαν; Ίσως και Πανεπιστημιακοί...
Τωρα το συγκεκριμενο δεν ξερω εαν είναι πλημμελημα ή όχι (κακουργημα σιγουρα όχι), υπάρχει κατι ενδιαμεσο; ειλικρινα δεν ξερω. Αναφορικα με το λευκο μητρωο...εεε τωρα πια δεν θα είναι και τοσο λευκο...εκανε την μαλακια (κυριολεκτικα και μεταφορικα) εεε θα την πληρωσει. Αναφορικα με την σχολη, τα παντα εξαρτωνται αναλογικα με την επιβολη ποινης του δικαστηρίου, τι θελω να πω; ότι εφ όσον το δικστηριο τον κρινει ενοχο τοτε καποια πειθαρχικη ποινη θα πρεπει να του επιβληθει και απο την σχολη, μερικη παυση, πληρη αποβολη; δεν ξερω τι περιθωρια υπάρχουν για διαγωγης θεματα, εαν τον κρινει αθωο(που δεν παιζει την στιγμη που υπάρχει ομολογία) τοτε η σχολη δεν μπορει να του επιβαλει οποιαδηποτε ποινη διοτι εναντιωνεται στον ανωτερο θεσμο αποδωσης δικαιωσυνης.Γνώμη μου; Το δικαστήριο θα πρεπει να αποφασισει ακομα και για τη σχολη. Π.χ. Ταδε μηνες φυλακησης και παυση ταδε/πληρη παυση της φοιτητικης ιδιοτητας κτλ. Γενικα είμαι κατα των συμπληρωματικων ποινων απο τριτα πρωσωπα ή νομικα προσωπα για το ιδιο ποινικο αδικημα, υπάρχει νομος που υπαγορευει ότι κανενας δεν μπορει να τιμωρηθει δυο και παραπανω φορες για το ιδιο αδικημα συν ότι μονο το δικαστηριο αποδιδει δικαιωσυνη (σε ποινικα αδικηματα).Μία τελευταια σκεψη, αποβολη απο την σχολη και επιλογη να ξανα δωσει εξετασεις είναι ατοπο διότι δεν τον αποβαλεις για γνωσιακη ελλειψη αλλα για αξιοποινη συμπεριφορα, αντιλαμβανομαι γιατί το λες, να τιμωρηθει αλλα να μην χαντακωθει δια παντως, εχει μια λογικη (και τα ισοβεια δεν είναι πραγματικα ισοβεια,δεν δινουμε δια παντως ποινες ως κοινωνία συν ότι το συστημα λεγεται σοφρωνιστικο και όχι εξορια, θεωρία/πραξη είναι μεγαλη συζητηση ). Το εαν αποβληθει για λογους συμπεριφορας τοτε μονο με αποδειξη συμπεριφορας (δεν εχω την παραμικρη ιδεα του πως) θα μπορει να συνεχισει, ενω με χρονικη παυση όταν τελειωσει ο ταδε εκδικασιμος χρονος συνεχίζει.Λογικα θα είναι εξαργυροσυμες μερες με καποιου ειδους ασφαλιστικων μετρων και ισως παυσης μερικης/ολικης απο την σχολη. Τωρα αυτο που εκανε δεν είναι κακουργημα, το ότι δεν είναι κακουργημα δεν σημαινει ότι δεν είναι σοβαρη αξιοποινη σεξουαλικη επιθεση. Το τελευταιο το λεω διοτι το internet εχει αφ'ενος την ροπη στον συναισθηματικο οχλο που ζητα κεφαλια σε δισκους και αφ'ετερου την αλλη ροπη να "τωρα για εικοσι λεπτα πραξη να χαντακωθει ολοκληρη η ζωη του; αδικο". Η τιμωρία θα πρεπει να είναι αναλογη της πραξης και να την αποδωσει νομιμα το κρατος.Υ.Γ. Γενικα δεν διαφωνουμε παρα μονο ισως σε διαδικαστικες λεπτομερειες.
εδω σε διαφορα συνεδρια και events υπαρχουν codes of conducts για το πως θα μιλησεις και τι θα κανεις.τα ΑΕΙ προφανως πρεπει να αποκτησουν κατι αναλογο. χωρις να φτασουμε στο trigger happy ακρο της αλλης πλευρας του Ατλαντικου βεβαια.
Το code of conduct προφανως δεν αφορα ποινικα αδικηματα, αρα τι θα αφορα; μην ποινικα με τιμωριτικη διαθεση. Βλεπεις το προβλημα; η καλη προθεση είναι θεμα χρονου να διαστρεβλωθει. Μεγαλυτερο παραδειγμα απο την πανεπιστιμιακη ασυλια δεν υπαρχει, ο σκοπος και η προθεση; δημοκρατικη τελειοτητα, ποσα χρονια χρειαστικαν για να διαστρεβλωθει αυτος ο ξεκαθαρα δημοκρατικος σκοπο και να διαστρεβλωθει σε μια τυρανικη μορφη εκφοβισμου της ελευθερης εκφρασης;¨οταν εισαγεις ενα νεο εργαλειο πρεπει να δεις και μακροπροθεσμα εαν και πως θα διαστρεβλωθει,Αλλο παραδειγμα...ολα τα κλαδικα πειθαρχικα, ΔΥ, Δασκαλων, Δημοσιογραφων, ταξι, οικοδομων κτλ... θεωριτικα ο σκοπος και η προθεση είναι αψογα, η πραξη είναι διαστρεβλωμενη.Εγω είμαι της αποψης δικαιωσυνη οφειλει να αποδιδει μονο η Δικαιωσυνη.... όχι γιατί είναι 24/24 ακριβοδικαιη και δεν υπάρχουν σοβαρα προβληματα αμεροληψιας αλλα γιατί οτιδηποτε θεσμικο που αποδιδει δικαιωσυνη εκτος της Δικαιωσυνης είναι ακραια προβληματικο στην πραξη.Αν δεις δυσκολευτικες να γραψεις το code of conduct στα ελληνικα... Σε ενα ξεκαθαρα και βαθεια πολιτικοποιημενο Ελληνικο Πανεπιστημιο (που αυτο απο μονο του δεν είναι καθολου κακο) δεν μπορεις να βαλεις θεσμους που λειτουργουν ως "πειθαρχικο" ο λογος είναι ότι καποιοι/ες θα στελεχωσουν τις θεσεις αυτες και θα τις αξιοποιησουν εντος της μαχης των ιδεων, υπηρχε "code of conduct" στα Ελληνικα Πανεπιστημια... Η χουντα είχε ξεκαθαρο, η Δεξια προ χουντας είχε ξεκαθαρο,η σημερινη Δεξια εχει ξεκαθαρο, η Αριστερα εχει ξεκαθαρο. Η Ελλάδα σε αντιθεση με ΗΠΑ, ΗΒ, Σουηδιες κτλ εχουμε πιο εμπειρη Ιστορια, δεν είναι εμπειροι για να ξερουν τι πρεπει να φοβουνται, εμεις τα εχουμε ζησει ΗΔΗ.Το code of conduct ασχετως προθεσης νομοτελειακα ΘΑ χρησιμοποιηθει απο τους εκαστους κραταιους ως τυραννικο εργαλειο, είτε είναι δεξιοι είτε είναι αριστεροι, είναι θεμα χρονου όχι πιθανοτητας να χρησιμοποιηθει ως εργαλειο κατα της ελευθερης σκεψης.Τι code of conduct που οριζει ο νομος είναι μια χαρα, απαγορευεται να παρανομεις, να προσβαλεις την προσωπικοτητα ανθρωπων, η ρητορια μισους, ο ρατσιστικος λογος, απαγορευεται δημοσια επιδειξη γεννετικων οργανων, οι συννενετικες και μη δημοσιες σεξουαλικες πραξεις, απαγορευονται οι μη συννενετικες σεξουαλικες πραξεις δημοσια και ιδιωτικα κτλ. Προσοχη, σε ποινικα αδικηματα μονο το ΔΙκαστηριο μπορει να αποδωσει δικαιωσυνη...κανενα code of conduct δεν μπορει διοτι τοτε παρανομει και μαλιστα με την κατηγορια της υποκαταστασης του θεσμου της Δικαιωσυνης.Τι ακριβως θα κανει τοτε το code of conduct; το manspreading μπορει να είναι ενοχλητικο για καποιους αλλα είναι νομιμο, η φιλικη σωματικη επαφη (αγκαλια, χτυπημα στην πλατη κτλ) το ίδιο ενοχλητικα για καποιους αλλα νομιμα, οι προθεσεις; ο/η είναι η επισιμη γλωσσα του κρατους αρα το να μην χρησιμοποιησεις το "το" είναι ενοχλητικο για καποιους αλλα νομιμο και δεν μιλαμε για μια ιδιωτικη ιστοσελιδα οπως η LIFO αλλα για Κρατικα Δημοσια Πανεπιστημια. Το να κανεις ρατσιστικη/εμφυλη διακριση; είναι ξεκαθαρα στο αντικειμενο της Δικαιωσυνης, π.χ η Lifo μπορει να πει ότι "εαν δεν χρησιμοποιησεις το "το" οταν αναγνωστης ρητα στο ζηταει θα θας ban" είναι ιδιωτικη πρωτοβουλια αλλα καλα, Δημοσιος Οργανισμος δεν μπορει να επιβαλει ποινες σε μη ποινικες πραξεις ΑΛΛΑ και οι δυο το εαν πουν ή όχι "απαγορευεται η ρητορια μισους" είναι ατοπο διοτι είναι ποινικο αδικημα που υποχρεωνει ολους ιδιωτες και δημοσιο.Καταλαβαινω τον λογο που το λες, θεωριτικα και με ιδανικες συνθηκες ΝΑΙ είναι μια χαρα, πρακτικα θα λειτουργησει ως τυραννικο εργαλειο στην ελευθερια σκεψης απο την κραταια κουλτουρα (οποια και να είναι αυτη) εις βαρος της "προβληματικης" (επισης οποια και να είναι αυτη).Δεν εχουμε καλα δειγματα ουτε συγχρονα ουτε ιστορικα που να μας κανουν να πιστευουμε ότι δεν θα χρησιμοποιηθει ακριβως οπως το φοβαμαι. Ειμαστε ενας βαθια πολιτικα εμφυλιακος λαος. Είναι επικινδυνο και θα γυρησει μπουμερναγκ, οπως η κακοποιηση του ασυλου γυρισε μπουμερανγκ και παμε για την καταργηση του που δεν θα επρεπε (αλλα οι κακοποιητες δεν εχουν αφησει αλλο περιθωριο) διοτι υπαρχει ο κινδυνος στο μελλον να ξανα χρειαστει και δεν θα υπαρχει. Το ασυλο ηταν το πιο αψογο Δημοκρατικο εργαλειο που εισηγαγε η Δημοκρατια και δες πως καταντησε και μαλιστα ως εργαλειο δεν είχε εξουσια "πειθαρχικη", τι ακριβως νομιζεις ότι θα συμβει με ενα ξεκαθαρα πειθαρχικο εργαλειο;Εγω ειμαι υπερ του να γινεται χρηση της Δικαιωσυνης και μαλιστα όλα τα πειθαρχικα να φυγουν απο τους κλαδους και να ενταχτουνε στην Δικαιωσυνη (Νομικαριους εχουμε με τη σεσουλα ας γινουν προσληψεις)
Επι της ουσιας σωστα αυτα που γραφεις - το προβλημα στην ελληνικη πραγματικοττηα ειναι οτι δεν εχουμε καν προβληματιστει για το αν χρειαζομαστε ή όχι πειθαρχικα μετρα...
Αν σοκαρίστηκα εγώ με το περιστατικό ( ως πρώην φοιτήτρια του ΑΠΘ ) φαντάζομαι η κοπέλα πως θα ένιωσε!Υ.Γ Σε ποια βιβλιοθήκη συνέβη το περιστατικό;
H φωτογραφία δείχνει την Κεντρική βιβλιοθήκη και υπέθεσα ότι έγινε εκεί λόγω έλλειψης φύλαξης.Στις σχολές συνήθως υπάρχει προσωπικό και βιβλιοθηκάριοι.
Δηλαδή, λες ότι ο συγκεκριμένος κακοποίησε σεξουαλικά την κοπέλα επειδή τόν έμαθαν ότι "πρέπει να εκφράζεται όπως του έρθει"; Σεξουαλικοί κακοποιητές υπήρχαν και παλιά, δεν εμφανίστηκαν τώρα' γιατί αυτό είναι ο συγκεκριμένος: ένας σεξουαλικός εγκληματίας και όχι ένας μ@λ@κ@ς.
Τάδε η Cathy Newman έφηΚι ο Πλάτων είπε κάνετε ό,τι σας κάνει κέφι.Φωτεινή, το έχουμε αναλύσει στο παρελθόν. Μπερδεύεις έννοιες και χρόνους. Δεν απαντάς. Μόνο ρωτάς, ως ανακρίτρια. Διάλογος δεν προάγεται καλέ μου άνθρωπε.
Αυτό που λέω -διότι αρεσκεσαι σε εικασιες- είναι ότι ο μ@λ@κ@ς κάλλιστα μπορεί να γίνει σεξουαλικός εγκληματίας αν αλλάξει το κουμπάκι λογικής δημόσιο-ιδιωτικό.Έχεις δει αυτούς που μπερδεύουν τον τοίχο του σπιτιού σου με το μπλοκ ιχνογραφίας που είχαμε μικροί; Πώς τους υπερασπίζονται κάποιοι με το άλλοθι της ελευθερίας της εκφρασης μπερδεύονται τα αβγά με τα πασχάλια;Αυτή είναι η σύγχυση μεταξύ ιδιωτικού και δημόσιου που μπορεί τις ίδιες συμπεριφορές σε άλλο συγκείμενο να τις καταστήσει παραβατικές.Μην βαράς. Δεν αθώωσα κανέναν. Και αυνάνες και σεξουαλικοί εγκληματίες υπήρχαν απο πάντα. Και μισαλλόδοξοι και κοινωνιοπαθείς. Τα ποσοστά, οι συμπεριφορές και οι αφορμές αλλάζουν.Θα προτιμούσα όχι άλλο "Αυτό που λες είναι...". Είναι πολύ πατερναλιστικο για κάποιον που πιστεύει στη μητριαρχία.
Δηλαδή το ότι ο τύπος αυτοικανοποιηθηκε μέσα στη βιβλιοθήκη είναι ένα σύμπτωμα του εκπαιδευτικού συστήματος/ σύγχρονης κοινωνίας . Διότι αυτο μας λες τωρα.
Οποτε κάνω ένα σχόλιο ξέρω ποιοι θα έρθουν από κάτω να μου τραβήξουν το αυτί. Οχι γιατι εχουν καποια γνώση αλλα ετσι. Γιατί έτσι τους είπαν στο ΙΕΚ Φεμινιστικής.Ποιος διαφωνεί ότι σήμερα υπάρχει μεγαλύτερη εξοικείωση με το να κάνουμε ό,τι μας έρθει στο κεφάλι;Όχι ότι παλιά δεν συνέβαιναν τα ίδια. Αλλά έχει αλλάξει η ευκολία.Δεν νομίζω ότι πριν από 50 χρόνια τον παίζαν πολλοί στις βιβλιοθήκες των πανεπιστημίων και τελειώναν πάνω σε συμφοιτητές τους.Αν έχεις διαφορετική γνώση φέρε ένα δημοσίευμα πχ των Νέων που να περιγραφει κάτι σχετικό.Εγώ αυτό το αποδίδω στην κουλτούρα ευκολίας και χαλαρότητας που υπάρχει. Οι καιροί διδάσκουν περισσότερο σεβασμό απέναντι στο θήλυ σήμερα ή όχι; Ή είμαστε όπως ήμασταν πριν από 50 χρόνια;Τι άλλαξε και πια τον παίζουνε μέσα στις βιβλιοθηκες; Είναι πατριαρχικοτεροι οι καιροί σε σχέση με παλιοτερα; Αυτό υποστηρίζετε οι απόφοιτοι του γνωστού ΙΕΚ;
Δημόσιοι θωπευταί και εφαψίες ...μάλλον το "ανέκδοτο" των παλαιότερων δεκαετιών στα τραμ, τρόλεϊ και λεωφορεία, βλ και Π.Νιρβάνα.Θωπεία μεν αλλά σεβαστικιά δε! Όπως εδώ: https://www.youtube.com/watch?v=x_s4zuFPUSY (μετά το 9:00)
Μα, γράφοντα οι δημόσιοι θωπευτές και οι εφαψίες επί τούτου λειτουργούσαν, το "στρίμωγμα" ήταν απλώς η πρόφασις. Αυτό το φαινόμενο έχει φθήνει στις πιο πρόσφατες δεκαετίες. "Οι βιτσιόζοι, πια, τον παίζουν κατά μόνας στο PC".
Το όριο του "κάνω ότι δεν καταλαβαίνω" απλά δεν υπάρχει έτσι;Κι αν φανεί ότι το ξελαστιχώσαμε κάνουμε και ένα χαβαλετζίδικο ειρωνικό σχολιάκι. Έτσι για να σπάσει ο πάγος και να φανεί η ανωτερότης...
Ρε συ γράφοντα έχεις γράψει απο κάτω ολόκληρο κατεβατό προσπαθώντας να μας πείσεις ότι τέτοια πράγματα δεν γίνονταν στο παρελθόν και όλα αυτά είναι ένα σημείο των καιρών. Πράγμα που σημαίνει ότι είτε δεν έζησες στο "παρελθόν" , είτε δεν το θυμάσαι και τόσο καλά. Και δεν ξέρω τι σχέση έχει η παρελθολαγνεια και η ωραιοποίηση του παρελθόντος με τον φεμινισμο (όπως γράφεις στα σχόλια παρακάτω). Προσωπικά δεν ήρθα να σου τραβήξω το αυτί όπως γράφεις στα σχόλια παρακάτω. Έχω αλλεργία στη συλλογιστική που προσθέτει μήλα με ακτινίδια και βγάζει μωβ μιγαδικος αριθμός. Και στη συνέχεια εφευρίσκει και ένα αξίωμα για να μας πείσει για την αλήθεια της.