Αγνώριστος ο Ράσελ Κρόου - Με παραπανίσια κιλά για τον τελευταίο του ρόλο

Αγνώριστος ο Ράσελ Κρόου - Με παραπανίσια κιλά για τον τελευταίο του ρόλο Facebook Twitter
1

Ο Ράσελ Κρόου είναι γνωστός για την προσωπική του δέσμευση στους ρόλους που αναλαμβάνει, κάτι που έκανε ξανά με αφορμή την τελευταία ταινία του.

Ο 55χρονος ηθοποιός εμφανίστηκε πρόσφατα σχεδόν αγνώριστος καθώς πήρε αρκετά κιλά για τις ανάγκες της ταινίας «Unhinged», που αναμένεται να κυκλοφορήσει στους κινηματογράφους τον Αύγουστο του 2020.

Παπαράτσι φωτογράφισαν πρόσφατα τον ηθοποιό στο αεροδρόμιο του Σίδνεϊ μαζί με την φίλη του, Μπρίτνεϊ Θέριοτ. Ο Κρόου είχε πάει στην πατρίδα του, την Αυστραλία, για να δει το σπίτι του εκεί.

Η Μπρίτνεϊ Θέριοτ είναι μεσίτρια με έδρα τη Λουζιάνα, αλλά στο παρελθόν είχε παίξει έναν μικρό ρόλο στην ταινία «Broken City» με πρωταγωνιστή τον Ράσελ Κρόου.

Αγνώριστος ο Ράσελ Κρόου - Με παραπανίσια κιλά για τον τελευταίο του ρόλο Facebook Twitter
Αγνώριστος ο Ράσελ Κρόου - Με παραπανίσια κιλά για τον τελευταίο του ρόλο Facebook Twitter
Αγνώριστος ο Ράσελ Κρόου - Με παραπανίσια κιλά για τον τελευταίο του ρόλο Facebook Twitter
Αγνώριστος ο Ράσελ Κρόου - Με παραπανίσια κιλά για τον τελευταίο του ρόλο Facebook Twitter

Στη νέα ταινία, ο Ράσελ Κρόου υποδύεται έναν ψυχωτικό άντρα που κάνει κόλαση τη ζωή μιας γυναίκας, την οποία γνώρισε τυχαία σε ένα τροχαίο ατύχημα, κυνηγώντας μετά την ίδια και όλους τους γνωστούς της.

Η εικόνα του στο «Unhinged» οπωσδήποτε δεν θυμίζει σε τίποτα την εμφάνισή του στο βραβευμένο με Όσκαρ «Gladiator», την ταινία που τον έκανε παγκοσμίως διάσημο και για τις ανάγκες της οποίας γυμναζόταν τότε καθημερινά για τέσσερις μήνες.

Αγνώριστος ο Ράσελ Κρόου - Με παραπανίσια κιλά για τον τελευταίο του ρόλο Facebook Twitter
Πολιτισμός
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Πολιτισμός / Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Η συνεργασία του Μουσείου Μπενάκη με το Musée du Quai Branly στο Παρίσι φέρνει στο σήμερα το μεγάλο ερώτημα, που προέκυψε τη δεκαετία του 1930 και απασχόλησε τους σουρεαλιστές αλλά και την επιστημονική κοινότητα της εποχής, σχετικά με το τι θεωρούμε αντικείμενο τέχνης. 
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ

σχόλια

1 σχόλια