Σάλος με την καμπάνια κατά των αμβλώσεων στο Μετρό

Σάλος με την καμπάνια κατά των αμβλώσεων στο Μετρό Facebook Twitter
111

Έντονες αντιδράσεις προκαλεί μια καμπάνια κατά των αμβλώσεων που διαφημίζεται στις αποβάθρες του μετρό

Το πρωί της Δευτέρας οι σταθμοί άνοιξαν όπως κάθε άλλη μέρα, και οι επιβάτες κατέβηκαν στις αποβάθρες για να πάρουν τους πρώτους συρμούς. Αυτό που είχε αλλάξει στο κατά τα άλλα αμετάβλητο εσωτερικό, ήταν οι διαφημίσεις, με πολλές από τις προθήκες να φιλοξενούν αφίσες μιας νέα καμπάνιας κατά των αμβλώσεων.

Αναρίθμητοι επιβάτες ανεβάζουν στο Facebook φωτογραφίες με τις επίμαχες αφίσες στις αποβάθρες, ενός site που έχει σαν κεντρικό μήνυμα «Αφήστε με να ζήσω» και προπαγανδίζει κατά των αμβλώσεων. Στις αφίσες διαβάζει κανείς: «Ήξερες ότι από την 18η ημέρα κτυπά η καρδιά του; Από την 42η μέρα ανιχνεύονται εγκεφαλικά κύματα; Από την 8η εβδομάδα όλα τα όργανά του έχουν δημιουργηθεί; Από την 10η εβδομάδα νοιώθει πόνο. Διάλεξε τη ζωή». Οι αφίσες έχουν αναρτηθεί σε αρκετούς σταθμούς, μεταξύ των οποίων και στον κεντρικότερο όλων, στο Σύνταγμα. 

Σάλος με την καμπάνια κατά των αμβλώσεων στο Μετρό Facebook Twitter

Ενδεικτικά είναι και μερικά από τα άρθρα στον συγκεκριμένο ιστότοπο με τίτλους όπως «Η άμβλωση ήταν η κύρια αιτία θανάτου μέσα στο 2019», όπου εξισώνει τον αριθμό των ετήσιων αμβλώσεων με αριθμό νεκρών και «Το μωρό την 12η εβδομάδα της κύησης - What you really need to know». Υπενθυμίζεται πως στην Ελλάδα η άμβλωση επιτρέπεται εντός των πρώτων 12 εβδομάδων της κύησης σε κάθε περίπτωση ενώ σε περιπτώσεις βιασμών ή ενδείξεων σοβαρής ανωμαλίας του εμβρύου, η άμβλωση είναι νόμιμη και εντός 19 ή 24 εβδομάδων αντίστοιχα. 

Σάλος με την καμπάνια κατά των αμβλώσεων στο Μετρό Facebook Twitter

Το τμήμα διαφημίσεων στην ΣΤΑΣΥ δεν ήταν διαθέσιμο για κάποιο άμεσο σχόλιο και στο τηλέφωνο απέφυγαν να μας δώσουν ακόμα και το όνομα της υπεύθυνης που, όπως μας είπαν, ήταν σε σύσκεψη. Μία ώρα αργότερα, κύκλοι της ΣΤΑΣΥ απαντούν στο LiFO.gr σχετικά με τη διαφήμιση.

Όπως λένε, το κριτήριο για να απορριφθεί μια πρόταση για πληρωμένη διαφήμιση είναι το κατά πόσο προκαλεί το δημόσιο αίσθημα και στην συγκεκριμένη καμπάνια «Άσε με να ζήσω», οι αρμόδιοι έκριναν πως δεν υπάρχει τίποτα το προκλητικό. «Η συγκεκριμένη αφίσα, ανεξάρτητα αν συμφωνεί ή διαφωνεί κανείς με το περιεχόμενό της, κρίθηκε από το εμπορικό τμήμα ότι δεν προκαλεί το δημόσιο αίσθημα», δήλωσαν στο LiFO.gr

Ποιος πλήρωσε για την διαφήμιση

Σύμφωνα με την ίδια πηγή, η καμπάνια είναι πληρωμένη από τον Κοινωφελή Φιλανθρωπικό Σύλλογο «Πανελλήνια Ένωση Φίλων των Πολυτέκνων» ενώ σε ερώτηση για το αν υπάρχει κάποια πιθανότητα να αποσυρθεί, η απάντηση ήταν πως κάτι τέτοιο δεν έχει γίνει ποτέ στο παρελθόν.

Σε αυτό το σημείο οι κύκλοι της ΣΤΑΣΥ επέλεξαν να αναφερθούν στο gay parade, σημειώνοντας πως όταν είχε διαφημιστεί στο μετρό «υπήρξαν αντιδράσεις από την άλλη πλευρά» αλλά οι διαφημίσεις δεν αποσύρθηκαν. «Το ίδιο συνέβη και για διαφημίσεις του κινήματος των Vegan» συνέχισε η ίδια πηγή, καταλήγοντας πως η «Πανελλήνια Ένωση Φίλων των Πολυτέκνων» έχει δεχθεί και το βραβείο Ακαδημίας Αθηνών (σ.σ το 1979).

Στην καμπάνια χρησιμοποιείται ακριβώς το ίδιο μήνυμα που είχε τυπωθεί και στο εξώφυλλο της εφημερίδας SportDay στις 29 Δεκεμβρίου. 

Σάλος με την καμπάνια κατά των αμβλώσεων στο Μετρό Facebook Twitter

Συνεργασία του «Αφήστε με να ζήσω» με την Ιερά Σύνοδο για την Ημέρα αγέννητου παιδιού

 

Τον περασμένο Ιούλιο, η Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδας είχε κάνει δεκτό αίτημα του κινήματος κατά των αμβλώσεων «Αφήστε με να ζήσω», καθιερώνοντας, με εγκύκλιο, ημέρα για την «προστασία της ζωής του Αγέννητου Παιδιού» - την πρώτη Κυριακή μετά τα Χριστούγεννα. Το κίνημα είχε τότε εκφράσει «τη χαρά και την ευγνωμοσύνη» του για την απόφαση της Ιεράς Συνόδου. 

Η σχετική εγκύκλιος

Σάλος με την καμπάνια κατά των αμβλώσεων στο Μετρό Facebook Twitter
*ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Γιατί όλες οι καμπάνιες κατά των εκτρώσεων περιέχουν ψευδή στοιχεία;
 
Ελλάδα
111

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Έχεις να μου «κολλήσεις» να πάω γυναικολόγο;

Β. Στεργίου / Έχεις να μου «κολλήσεις» να πάω γυναικολόγο;

Tο πραγματικό μας πρόβλημα δεν είναι οι θεωρίες περί άμβλωσης, αλλά το πώς θα πληρώνονται οι γυναικολογικές επεμβάσεις και οι προληπτικές εξετάσεις των γυναικών. Για το πώς θα νιώθουμε άνετα στο σώμα μας. Για το πώς δεν θα παριστάνουμε τις άτρωτες.
ΒΙΒΙΑΝ ΣΤΕΡΓΙΟΥ
Οι αμβλώσεις είναι γυναικείο δικαίωμα και νόμος του κράτους. Τέλος συζήτησης.

Στήλες / Οι αμβλώσεις είναι γυναικείο δικαίωμα και νόμος του κράτους. Τέλος συζήτησης.

Η πολύ περίεργη συζήτηση που ξέσπασε περί αμβλώσεων, παραμονές του 2020, με την συνδρομή του αντιπροέδρου τoυ κυβερνώντος κόμματος, είναι ένας επικίνδυνος αναχρονισμός.
ΣΤΑΘΗΣ ΤΣΑΓΚΑΡΟΥΣΙΑΝΟΣ
Βραζιλία: Το ροκ οδηγεί στα ναρκωτικά, τις αμβλώσεις και τον σατανισμό, ισχυρίζεται ο πρόεδρος του Ιδρύματος Τεχνών

Διεθνή / Βραζιλία: Το ροκ οδηγεί στα ναρκωτικά, τις αμβλώσεις και τον σατανισμό, ισχυρίζεται ο πρόεδρος του Ιδρύματος Τεχνών

Το ροκ οδηγεί στα ναρκωτικά, μετά στις αμβλώσεις κι από εκεί στον σατανισμό, υποστηρίζει ο νέος πρόεδρος του Ιδρύματος Τεχνών Ντάντσι Μαντουβάνι

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Σεισμός - Θέρμο: Πολλές πτώσεις βράχων από τη δόνηση, αναφέρει ο δήμαρχος

Ελλάδα / Σεισμός - Θέρμο: Πολλές πτώσεις βράχων από τη δόνηση, αναφέρει ο δήμαρχος

«Ευχόμαστε να είναι ο κύριος σεισμός, διότι έχει επίκεντρο στην λίμνη Τριχωνίδα κάτω από το Θέρμο, που είχε προκαλέσει τις μεγάλες ζημιές η σεισμική δόνηση τον Απρίλιο του 2007» τόνισε
LIFO NEWSROOM
Eurostat: Πρωτιά για Ελλάδα και Ιταλία στις θαλάσσιες μεταφορές επιβατών το 2023

Ελλάδα / Eurostat: Πρωτιά για Ελλάδα και Ιταλία στις θαλάσσιες μεταφορές επιβατών το 2023

Η Μεσίνα στην Ιταλία ήταν το πιο πολυσύχναστο επιβατικό λιμάνι της Ε.Ε., με 11,3 εκατομμύρια επιβάτες, ενώ ακολουθούν το Ρέτζιο ντι Καλάμπρια στην Ιταλία με 11,1 εκατομμύρια επιβάτες και ο Πειραιάς με 9,6 εκατομμύρια
LIFO NEWSROOM
Θεσσαλονίκη: Φιλόλογος έμαθε σε μαθητές το τραγούδι «Ω έλατο» στη νοηματική

Ελλάδα / Θεσσαλονίκη: Φιλόλογος έμαθε σε μαθητές το τραγούδι «Ω έλατο» στη νοηματική

«Μέσα από αυτή τη δράση, αναδείξαμε την ομορφιά και τη δύναμη της νοηματικής γλώσσας, δίνοντας στα παιδιά ένα ακόμη εργαλείο έκφρασης και επικοινωνίας», σημειώνει ο εκπαιδευτικός
LIFO NEWSROOM