ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

ΒΓΑΛΕ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΣΟΥ Ο,ΤΙ ΚΡΥΒΕΙΣ Ή ΦΟΒΑΣΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΤΕΙΣ.
 
 

Όλοι έχουμε πράγματα που θέλουμε να τα βγάλουμε από μέσα μας. Αλλά διστάζουμε να τα παραδεχτούμε ακόμα και στους πιο κοντινούς μας ανθρώπους. Όμως, αμαρτία εξομολογημένη, αμαρτία δεν είναι...

ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΣΕ ΙΑΤΡΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ Ή ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΤΗΣ ΣΤΗΛΗΣ ΔΕΝ ΕΓΚΡΙΝΟΝΤΑΙ
ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΟΥ
11.3.2020 | 13:21

σημερα ένιωσα σα εγκληματίας

ειναι δυο μέρες που ξετρύπωσα ενα μαγαζάκι στην περιοχή που ζω με λιχουδιές και προϊόντα ωραία .έπιασα ασπουμε φιλίες με τον άνθρωπο που το εχει και 3 μέρες παίρνω πραγματάκια από εκεί . ομολογώ οτι φτιάχνει ωραία πραγματάκια για να πάρεις να φας . κάνει ιδιαίτερα πραγματάκια που δε τα βρίσκεις ευκολα σε αλα ταχυφαγεια τυροπιτάδικα και τετοια . εγω μπαίνω σε ενα site που κανεις κριτική για τα μαγαζια και τα κοιτά κόσμος κι αναλογα κρίνει αν αξίζει να πάει η όχι . αυτός έχει αποσπάσει από πολλές κριτικές 5 αστεράκια στην πλειοψηφία μονον εγω κι ένας αλλον νομιζω βάλαμε 4 . το όριο είναι μέχρι 5 αστεράκια να βάλεις βαθμολογία σα κριτική σε διαφορα μαγαζια γενικα . του ειπα οτι τον εχω βαθμολογήσει και τι έγραφα το ειδε που έγραψα θετικότατα σχόλια μα στάθηκε στην βαθμολογία δε του άρεσε. έδειξε πως θίχτηκε γιατί ηταν το μαγαζί του στην κορυφή κι εξαιτιας μου έπεσε στην 9 θέση . έδειξε πωςς τον πειραξε κι μου το έδειξε οτι δε του άρεσε. με έκανε να νιώσω άσχημα ολο αυτο κι ανεπιθύμητη στο μαγαζί του . μπορεί κάπου να ειχε δίκιο οτι μπορεί να του έκανα χαλάστρα μα δε το έκανα από κακία . έχω βάλει εκεί βαθμολογίες και άριστες σε μαγαζια κι κάκιστες . αναλογα τι μου εβγαλε σα γενική εικόνα προϊόντα κι τετοια . ένιωσα πολύ άσχημα με αυτό κι δε θα ξαναπάω εκεί παρόλο που τα προϊόντα του μου άρεσαν . παρακαλώ ανεβάστε το θέλω να δω γνώμες αν εγω έκανα λάθος πραγματικα .
36
 
 
 
 
σχόλια
Πωπω ποσο γλυκουλικα προϊοντα και πραγματακια και μπλιμπλικακια για να παρεις να φας που δεν βρισκεις και αλλου..!! Γιουχοου!! Και ολα αυτα αξιζοουν μονο τεσσερα τσιγκουνικα αστερακια; Δηλαδη τί σου κανουν τα μαγαζακια στα οποια εκει βαζεις προθυμα πεντε αστερακια; Σε πανε στα αστρα; Δωρεαν; Στην πραγματικοτητα πηγες και του ανακοινωσες την αξιολογηση σου για να εκβιασεις μελλοντικα πιθανα κερασματακια και πραγματακια -μπλιμπλικακια, για να γινουν τα 4 αστερακια 5 μετα.
Δεν κατάλαβα γιατί έβαλες 4 αστεράκια. Το κάνουν και άλλοι, μιλάμε με ενθουσιασμό για κάποιο κατάστημα και όταν πάω να αφήσω κριτική τους βλέπω να έχουν βάλει 3 ή 4 αστέρια. Δεν μας λες γιατί το έκανες, αντίθετα ξεκινάς μιλώντας με ενθουσιασμό για την καινούργια σου ανακάλυψη. Όταν ο άλλος κάνει ό,τι μπορεί προσφέροντας νόστιμα και πρωτότυπα προϊόντα και είναι από ό,τι μας λες ανοιχτός και φιλικός, είναι φυσικό να περιμένει άριστες κριτικές πόσο μάλλον που μας λες ότι είχατε και καλή επικοινωνία. Εκείνο που έχω παρατηρήσει πολλές φορές σε κριτικές είναι να βάζουν 4 αστέρια και να λένε τα καλύτερα λόγια, μένεις με την απορία τι τους έκανε να αφαιρέσουν έναν βαθμό. Έχω προσωπικά ρωτήσει ανθρώπους που γνωρίζω και δεν έχω πάρει ποτέ κάποια λογική απάντηση. Παίρνω απαντήσεις όπως "ξέρω γω, θα μπορούσα να είχα βάλει και πέντε", "σιγά δεν έγινε τίποτε", "δεν βάζω ΠΟΤΕ 5 αστέρια". Λες ότι οι άλλοι με μια εξαίρεση (ΝΟΜΙΖΕΙΣ, ίσως τα δικά σου 4 να είναι και τα μοναδικά) είχαν βάλει 5. Άρα τον αδίκησες και τότε δικαίως δεν του άρεσε. Παράκληση σε όσους αφήνουν κριτικές: δικαιολογείστε τον βαθμό που αφήνετε, αλλοιώς δεν έχει νόημα και δεν βοηθάτε κανέναν.
Πάντα οι κριτικές μου συνοδεύονται απο σχετικό σχόλιο που περιγράφει συνοπτικά την εμπειρία μου. Σαν αναγνώστης δίνω βάση μόνο στις κριτικές με σχόλια οι υπόλοιπες είναι σαν να μην υπάρχουν.
Καλά κάνεις Βασίλη, το θέμα είναι ότι εδώ έχουμε μια αξιολόγηση τεσσάρων αστεριών που συνοδεύεται από ΘΕΤΙΚΟΤΑΤΑ σχόλια. Προσωπικά όταν συναντώ κάτι τέτοιο το βρίσκω πολύ περίεργο και δεν ξέρω πως να το εξηγήσω. Μου έχει συμβεί να πάμε παρέα για φαγητό και να μας αρέσουν όλα από την εξυπηρέτηση μέχρι το ντεκόρ του καταστήματος, να είναι όλα πεντακάθαρα και το φαγητό φρέσκο και νοστιμότατο. Και έχεις τον άλλον να εκθειάζει το μαγαζί και να βάζει 4 αστέρια. Αν τον ρωτήσεις τι του έφταιξε, θα σου πει τίποτε όλα ήταν τέλεια. Έχει άδικο μετά να θυμώνει ο κάθε επιχειρηματίας;;
Εντάξει αν ο άλλος είναι προβληματικός μπορεί να πάει σε ένα πολύ καλό μαγαζί και να γράψει ότι μπήκε σε τρώγλη. Διαδίκτυο είναι άλλωστε ποιός τον εμποδίζει.
Γιατί του το είπες;Αυτός καλά αντέδρασε γιατί του έριξες τη βαθμολογία χωρίς λόγο.Εφόσον δεν μας λες πουθενά γιατί να μη του βάλεις άριστα έχω την εντύπωση ότι το έκανες από κακία και μόνο.Για αυτό και του το είπες.Για να τον ξενερώσεις.Την επόμενη φορά που θα το παίξεις κριτικός στο ίντερνετ σκέψου ότι ο άλλος ρίχνει λεφτά και πληρώνει δάνεια και υποθήκες για να σαβουριάζεις εσύ.Και εφόσον είναι εντάξει απέναντι σου και σε ποιότητα και υπηρεσίες δεν είχες δικαίωμα να το κάνεις αυτό.Κάποιοι νομίζετε ότι μπορείτε να γράφετε μαλακίες στο ίντερνετ για κάποιον άλλο και ότι αυτό δεν θα τον επηρεάσει άμεσα.
Έχει κάθε δικαίωμα να βαθμολογίσει όπως νομίζει. Προφανώς κάτι δεν ήταν τέλειο για να δικαιολογεί τα 5 αστέρια αλλά ήταν για 4 που είναι επίσης πολυ καλό. Και μάλιστα με τέτοια νοοτροπία που έχει ο μαγαζάτορας τα 4 είναι πάρα πολλά. Όπου βλέπεις 5 αστέρια σε κριτική είναι απο τους υπαλλήλους και τα φιλαράκια του αφεντικού.
Βασίλη έχω βάλει αρκετές φορές 5 αστέρια καθώς και γνωστοί μου χωρίς να είμαστε φίλοι ή υπάλληλοι του καταστηματάρχη. Υπάρχουν όπως ίσως γνωρίζεις και επιχειρήσεις που το αξίζουν.
πράγματι κάποια μαγαζια το αξιζουν .............. κι εγω κοιτάζω κριτικές και αναλογα κανω κίνηση να αγοράσω ........... αν βλεπω καλα λογία λέω για να δοκιμάσω ........ πάντως εχει βάση κι αυτό που λεει ο φιλος ........
Μαρία περιπτώσεις που λέει ο Βασίλης κάνουν μπαμ, και άλλωστε το διαπιστώνουμε το αργότερο όταν πάμε σαν πελάτες ποιά είναι η πραγματικότητα. Εδώ στην Εξ δεν διαβάζουμε ούτε έναν λόγο γιατί να μην βάλει 5. Ξέρεις είναι και αυτό μια μορφή άσκησης εξουσίας, μερικοί αφαιρούν αστέρια απλά γιατί μπορούν.
Όχι δεν έχει δικαίωμα να βαθμολογήσει κάτι χαμηλά επειδή έτσι γουστάρει.Αν κάτι δεν ήταν τέλειο δεν το ξέρουμε.Δεν μας το λέει.Εγω απάντησα με βάση αυτά που γράφει και μόνο.Για αυτό τιποτα δεν είναι προφανές όπως λες.Μπες Σκρουτζ και ψάξε σε μαγαζί με καλές κριτικές να διαβάσεις τις αρνητικές και τις απαντήσεις των καταστηματαρχών.Εκεί θα καταλάβεις πόσοι κάθονται και μαυρίζουν στις κριτικές καταστήματα χωρίς λόγο γιατί νομίζουν ότι έχουν δικαίωμα.
Κοίταξε να δεις, επειδή στο μέτρημα δεν είσαι και πολύ δυνατή (έχεις 2 μέρες που ανακάλυψες το μαγαζάκι, αλλά 3 που ψωνίζεις) κι επειδή μέσα σε αυτές τις (πόσες τελικά;) μέρες, πρόλαβες και έκανες και κριτική, θεωρώ, ότι η αξιοπιστία σου δεν είναι... αξιόπιστη.Γι' αυτήν την εξομολόγηση, παίρνεις από μένα 2 αστεράκια και σε καλή μεριά.
1. Το υφακι του μαγαζάτορα ήταν το πρόβλημα στην κριτική; 2. Αν η δουλειά σου είναι να φτιάχνεις καφέδες, πρέπει να το κάνεις με σκυμμένο κεφάλι; 3. Αν είσαι λέκτορας στο Χάρβαρντ, δικαιολογείται να έχεις υφακι; Πολλά τα ερωτήματα και είναι η ώρα δύσκολη...Κι επειδή εδώ έχουμε μόνο τη μαρτυρία της εξομολογουμενης, η οποία δε γεμίζει και το μάτι, επιμενω στο αρχικό μου σχόλιο. Αν μας γράψει κι ο μαγαζάτορας, βλέπουμε.
1. ΝΑΙ Διοτι δεν δέχτηκε την κριτική αλλά άρχισε τα νταϊλίκια2. Απο "Υφάκι"¨μέχρι "σκυμμένο κεφάλι" υπάρχει τεράστια απόσταση. Οι καφετζήδες δεν κάνουν τίποτα σπουδαίο είναι μια δουλειά του ποδαριού μέχρι να βρεθεί μια κανονική άρα δεν δικαιολογείται κανένα υφάκι.3. ΝΑΙ Μια χαρά γεμίζει το μάτι η εξομολογουμενη. Το έχω δει άπειρες φορές το έργο... Ο κάθε τεμπελχανάς ανήγει καφετέρια και την έχει δει επιχειρηματιας
Μάλιστα. Δεν συμφωνώ με τίποτα, αλλά σε βλέπω ορεξάτο, οπότε πες μας κι αυτό. Γιατί η εξ. έβαλε τελικά -1;Δεν προκύπτει από πουθενα στην εξομολόγηση, αλλά κάνε μαντεψια. Μπορεί η μαντεψια σου να είναι τόσο πετυχημένη, όσο και οι προβολές σου.
Εγώ δεν κάνω ποτέ "μαντεψιές". Εγώ συλλέγω πραγματικά δεδομένα, τα αναλύω με βάση τις γνώσεις και τις εμπειρίες μου σε όλα τα θέματα κοινωνικά, οικονομικά, πολιτικά, αθλητικά, σεξουαλικά, πολιτιστικά κλπ και βγάζω ένα ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΟ συμπεράσμα.
Εγώ έχω άλλη απορία.Αφού σου αρέσουν τόσο όσα κάνει και έχει και μενού που δε βρίσκεις άλλου γιατί του έβαλες 4; Τι δε σου άρεσε; Από απλή περιέργεια ρωτάω..Μετά αναρωτιέμαι και πάλι γιατί του είπες ότι βαθμολογήσες;;Τη συμπεριφορά του θα τη δικαιολόγουσα μόνο στην περίπτωση που από κοντά τον εξυμνεις με κάθε τρόπο. Δηλ του λες συνέχεια πωπω υπέροχο, πωπω τέλειο, πωπω το καλύτερο μαγαζίιι. Εννοω αν του λες συνέχεια θετικά και ξαφνικά του το ακυρώνεις με τη βαθμολογία είναι κάπως άσχημο...Δε δικαιολογώ τη συμπεριφορά του στην περίπτωση που του έχεις πει πχ ναι ωραίο μαγαζί αλά πιστεύω πχ πως η βιτρίνα θα έπρεπε να είναι κλειστού τύπου για τα πετούμενα έντομα κ μη εν όψη καλοκαιριού...
Κλασικός λοποδύτης ελεύθερος επαγγελματίας. Αντί να σε ρωτήσει πως μπορεί να βελτιωθεί ώστε να βάλεις 5 αστεράκια άρχισε να το παίζει νταής. Δυστυχώς αυτή είναι η πλειοψηφία στην ελληνική αγορά. 1 αστεράκι απο εμένα και σχόλιο "ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟ ΥΦΑΚΙ ΣΑΣ ΚΥΡΙΟΙ ΜΑΘΕΤΕ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΕΥΓΕΝΙΚΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΕΒΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ ΠΟΥ ΣΑΣ ΤΑΪΖΕΙ"
μπορεί το αστεράκι που του έφαγε ............... να ήταν λόγο συμπεριφοράς ........... για να του βάλει λιγότερο κάτι δε του άρεσε αυτου που τον βαθμολόγησε .......... οπως και ναχει λεφτά του άφησε δε τον κέρναγε λογικα ο μαγαζάτορας ........
ναι εκεί κάνουν κριτική έχεις δίκιο .......... πέφτει και χώσιμο κι τετοια ............ καλο είναι να τα κοιτάμε εκεί αυτά ......... σε μαγαζια να βλεπουμε τι παίζει κι να προχωρούμε στο να αγοράζουμε η όχι .........
φιλαρακι πωωωωωωωωω έγκλημα που εκανες ......................... να τολμήσεις να του βάλεις 4 ?????????????? αίσχος ........................... ας ξε καβαλήσει το καλάμι ο μαγαζάτορας λίγο αν θέλει το μαγαζί του να έχει κοσμο ............ στο κάτω κάτω τα λεφτά σου του σκας .......... στα δινει τζαμπε ???
Scroll to top icon