Οκτώ υπάλληλοι του ΟΣΕ καταδικάστηκαν για σύγκρουση τρένων

Οκτώ υπάλληλοι του ΟΣΕ καταδικάστηκαν για σύγκρουση τρένων Facebook Twitter
3

Σε 46 μήνες φυλακή καταδικάστηκαν 8 υπάλληλοι του ΟΣΕ για τη σύγκρουση τρένων στο Λιανοκλάδι, όταν «λύθηκε» βαγόνι, με συνέπεια να αποκοπούν από την αμαξοστοιχία 25 από αυτά και να πέσει πάνω τους άλλο τρένο που κατευθυνόταν προς την Τιθορέα. Είχαν τραυματιστεί 18 επιβάτες και ο μηχανοδηγός.

Ευθύνες δεν καταλογίστηκαν συγκεκριμένα σε κάποιον υπάλληλο, αφού ούτε το δικαστήριο μπόρεσε να εντοπίσει τον υπεύθυνο. Έτσι επεβλήθη ποινή φυλάκισης και στους 8 ενώ αθωώθηκε ο σταθμάρχης, καθώς κρίθηκε πως δεν έφερε ευθύνη.

Να σημειωθεί ότι τα συνοδευτικά έγγραφα έγραφαν ότι η αμαξοστοιχία είχε 20 βαγόνια ενώ στην πραγματικότητα είχε 35.

Οι κατηγορούμενοι, σύμφωνα με δημοσίευμα του «Βήματος», έκαναν λόγο αόριστα για λάθος, ενώ ούτε το πόρισμα του ΟΣΕ καταλόγισε ευθύνες σε κάποιον συγκεκριμένα. Οι καταδικασθέντες άσκησαν έφεση και αφέθηκαν ελεύθεροι.

3

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Καιρός: «Αύριο θα επανεξετάσουμε τη σκοπιμότητα έκδοσης νέας προειδοποίησης» λέει ο Κολυδάς μετά την κατσάδα Ζιακόπουλου

Ελλάδα / Καιρός: «Αύριο θα επανεξετάσουμε τη σκοπιμότητα έκδοσης νέας προειδοποίησης» λέει ο Κολυδάς μετά την κριτική Ζιακόπουλου

«Η αξιοπιστία πρέπει να διαφυλάσσεται, γιατί όταν θα έρθει ένα πραγματικά ακραίο γεγονός, δεν θα μας πιστεύει κανένας» σημείωσε ο Δημήτρης Ζιακόπουλος
LIFO NEWSROOM
Η ξηρασία «τελείωσε» την πατάτα Νάξου: «Δραματική η κατάσταση», λένε οι παραγωγοί

Ελλάδα / Η ξηρασία πλήττει την πατάτα Νάξου: «Δραματική η κατάσταση», λένε οι παραγωγοί

Φέτος φυτεύτηκαν 200-300 στρέμματα, που είχαν νερό από γεωτρήσεις και δεν φθάνουν ούτε για οικιακή χρήση - Μόλις 10 λεπτά έχει βρέξει προς το παρόν - Ξεράθηκε όλη η παραγωγή του Σεπτεμβρίου
LIFO NEWSROOM

σχόλια

3 σχόλια
Στ'αλήθεια, ο συγγραφέας του άρθρου δέν ξέρει τί συνέβει (συμβαίνει) ή κάνει τον ανήξερο ; Για τις παράνομες μεταφορές με κόμιστρο που το εισπράτουν μόνο κάποιοι υπάλληλοι, για τα βαγόνια-φαντάσματα που - σάν νάναι αόρατα - δέν τα βλέπει και δέν τα εξετάζει κανένας σταθμάρχης, ξέρει κανείς τίποτα ;Για τη ριζωμένη, ανεξέλεγκτη, θεσμοποιημένη, άγρια διαφρορά στη χώρα μας, μιλάει κανείς ή μόνο η Τρόϊκα φταίει πάλι για όλα...
Από τη μία μου φαίνεται ενθαρρυντικό που αποδόθηκαν ευθύνες "γενικα", από την άλλη όμως μου φαίνεται αδιανόητο το γεγονός ότι δεν μπορούν να εντοπίσουν ποιος έφταιξε "ειδικά". Δε θα επρεπε να υπάρχουν καταγεγραμμένες βάρδιες, αρμοδιότητες κτλ;