Δέκα χρόνια μετά τη διεθνή επιτυχία του Ajami, ο Ισραηλινός Γιαρόν Σανί ταλαιπωρήθηκε αρκετά για να βρει την αφορμή να επικοινωνήσει πάλι με το κοινό και το έκανε μέσω μιας ριψοκίνδυνης, για τη χρηματοδότηση και τη μετέπειτα επιτυχία της, σύλληψης. Δημιούργησε μια θεματική τριλογία με ιστορίες που συνδέονται ως μέρη ενός κεντρικού προβληματισμού, όμως στέκονται παράλληλα και ως ανεξάρτητα φιλμ, για όποιον παρακολουθήσει κάποιο με τυχαία σειρά. 

 

Ο Εγκλωβισμένος εκτιμήθηκε περισσότερο από τα τρία, παρουσιάζοντας το πώς ένας αστυνομικός αρχίζει να χάνει τη γη κάτω από τα πόδια του όταν κατηγορείται για σεξουαλική παρενόχληση από νεαρό που χρησιμοποιεί την ισχύ του πατέρα του, έχοντας ταυτόχρονα να διαχειριστεί και μια σοβαρή οικογενειακή κρίση.

 

Με κυριότερη αρετή την αφοπλιστική αμεσότητα που προκύπτει μέσα από τη νατουραλιστική καταγραφή και την ερμηνεία του πρωταγωνιστή, ενός ερασιτέχνη, πρώην αστυνομικού, τον οποίο η ζωή είχε βάλει στο πετσί του ρόλου, η ταινία αναμειγνύει εύστοχα το δράμα με το σασπένς, εξερευνώντας τη διαρκή ταλάντωση του ήρωα ανάμεσα στην τρυφερότητα και την τοξική αρρενωπότητα και τον εκτροχιασμό που προκύπτει, όταν καταρρέει η εξισορροπητική δύναμη, δηλαδή η σταθερότητα σε σπίτι και δουλειά.