Στη νέα καμπάνια της Acne Studios πρωταγωνιστούν δύο γκέι μπαμπάδες με τα τέσσερα παιδιά τους

Στη νέα καμπάνια της Acne Studios πρωταγωνιστούν δύο γκέι μπαμπάδες με τα τέσσερα παιδιά τους Facebook Twitter
0
Στη νέα καμπάνια της Acne Studios πρωταγωνιστούν δύο γκέι μπαμπάδες με τα τέσσερα παιδιά τους Facebook Twitter

Οι Kordale Lewis και Kaleb Anthony απασχόλησαν για πρώτη φορά τα μέσα ενημέρωσης όταν το 2014 δημοσίευσαν στον λογαριασμό τους στο Instagram μια φωτογραφία τους, τραβηγμένη μέσα από τον καθρέφτη του μπάνιου, να χτενίζουν τα μαλλιά της κόρης τους. «Το να είμαστε μπαμπάδες σημαίνει να ξυπνάμε τις κόρες μας στις 5.30 το πρωί, να φτιάχνουμε πρωινό, να τις ντύνουμε για το σχολείο και μέχρι τις 6.30 να τις έχουμε βάλει στο σχολικό», έγραφε η λεζάντα που συνόδευε τη φωτογραφία. 

Όταν ανέβασαν τη φωτογραφία, δεν είχαν φανταστεί ούτε στο ελάχιστο πως αυτή η ανάρτηση θα γινόταν το «εισιτήριό» τους όχι μόνο για viral δημοσιεύματα και εκατοντάδες χιλιάδες followers αλλά και για να πρωταγωνιστήσουν στην νέα διαφημιστική καμπάνια της γνωστής εταιρίας ρούχων, Acne Studios. 

Το γκέι ζευγάρι από την Ατλάντα πόζαρε για την νέα καμπάνια μαζί με τα τέσσερα παιδιά τους, τους Desmiray (10 ετών), Maliyah (9 ετών), Kordale Junior (8 ετών) και Kaleb Junior (8 μηνών). Τα τρία μεγαλύτερα είναι από προηγούμενη σχέση του Kordale με μια γυναίκα που ονομάζεται Destiny και το μικρότερο μέσω τεχνητής γονιμοποίησης, το οποίο και κυοφόρησε πάλι η Destiny. 

Στη νέα καμπάνια της Acne Studios πρωταγωνιστούν δύο γκέι μπαμπάδες με τα τέσσερα παιδιά τους Facebook Twitter
«Πάνω από όλα είμαστε μπαμπάδες»

Η σουηδική εταιρία αρχικά έστειλε μήνυμα στο ζευγάρι για την φωτογράφιση που θα γινόταν στη Νέα Υόρκη. «Είπα στον Kaleb για το μήνυμα που έλαβα και μου λέει, "Αυτό θα ήταν φανταστική ευκαιρία. Νομίζω πως κανένας από τους δυο μας δεν γνώριζε πόσο μεγάλη ήταν η καμπάνια μέχρι που πήγαμε στη Νέα Υόρκη. Η εμπειρία ήταν φοβερή», λέει ο Kordale, σε συνέντευξή του. 

Η συλλογή ρούχων σχεδιάστηκε ειδικά για να προάγει την ευρύτερη αντίληψη αυτού που αποκαλούμε «οικογένεια», οπότε ο Kordale και ο Kaleb ήταν ιδανικοί για να γίνουν το νέο πρόσωπο της Acne Studios. «Ο κόσμος συνηθίζει να λέει πράγματα που δείχνουν άγνοια και μερικές φορές μπορεί να γίνονται προσβλητικοί, οπότε συχνά νιώθω πως έχω το χρέος να ενημερώσω τον κόσμο πως είμαστε φυσιολογικοί», εξηγεί ο Kaleb. 

Από την πλευρά του, ο ιδρυτής και καλλιτεχνικός διευθυντής της εταιρίας, Jonny Johansson, δήλωσε σχετικά με την επιλογή: «Έχω εμμονή με το να ντύνονται το ίδιο οι οικογένειες και ήθελα να απεικονίσω αυτό το φαινόμενο. Λατρεύω την εικόνα μιας οικογένειας που είναι ντυμένη με τα ίδια ρούχα και η νέα συλλογή είναι αφιερωμένη σε αυτό. Είναι επίσης ένας τρόπος να τονιστεί πως παρόλο που κάθε οικογένεια είναι διαφορετική, όλοι έχουμε την ίδια αγάπη θέλουμε το καλύτερο για τα παιδιά μας. Δεν υπάρχει "φυσιολογική" οικογένεια- όλες οι οικογένειες είναι φυσιολογικές». 

Στη νέα καμπάνια της Acne Studios πρωταγωνιστούν δύο γκέι μπαμπάδες με τα τέσσερα παιδιά τους Facebook Twitter
«Η νέα εποχή των social media μας έφερε κοντά, γνωριστήκαμε στο Facebook», λένε οι Kordale και Kaleb.
Στη νέα καμπάνια της Acne Studios πρωταγωνιστούν δύο γκέι μπαμπάδες με τα τέσσερα παιδιά τους Facebook Twitter
Ο Kaleb Junior είναι 8 μηνών.
Στη νέα καμπάνια της Acne Studios πρωταγωνιστούν δύο γκέι μπαμπάδες με τα τέσσερα παιδιά τους Facebook Twitter
«Η Maliyah είναι η "γλωσσού" της οικογενείας, νομίζει πως είναι η πιο έξυπνη από όλους», λέει το ζευγάρι.
Στη νέα καμπάνια της Acne Studios πρωταγωνιστούν δύο γκέι μπαμπάδες με τα τέσσερα παιδιά τους Facebook Twitter
«Ο Kordale Junior έχει αρχίσει να γίνεται πιο εξωστρεφής. Παλιότερα ήταν περισσότερος κλειστός, αλλά τώρα έχει αρχίσει να αναπτύσσει ένα χιούμορ πιο αλήτικο. Δεν ξέρω από που προέρχεται», σχολιάζουν οι δύο μπαμπάδες.
Στη νέα καμπάνια της Acne Studios πρωταγωνιστούν δύο γκέι μπαμπάδες με τα τέσσερα παιδιά τους Facebook Twitter
Σύμφωνα με τους δυο γονείς, η Desmiray είναι «ντίβα». «Είναι μια 10χρονη που γίνεται 35», λένε χαριτολογώντας.
Lgbtqi+
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τζ. Κ. Ρόουλινγκ: «Δεν υπάρχουν τρανς παιδιά, κανένα παιδί δεν γεννιέται σε λάθος σώμα»

Lgbtqi+ / Επιμένει η Τζ. Κ. Ρόουλινγκ: «Δεν υπάρχουν τρανς παιδιά, κανένα παιδί δεν γεννιέται σε λάθος σώμα»

Η απάντησή της σε χρήστη που ανέφερε πως θα ήθελε να «χρησιμοποιήσει την τεράστια δύναμή της για καλό» και ότι η «μισητή εστίασή της στα τρανς παιδιά είναι οδυνηρή και περιττή»
THE LIFO TEAM
«Kαταστροφικό» να κοπεί ο τρανς χαρακτήρας στο «Win or Lose» - Αντιδράσεις για την απόφαση της Disney

Lgbtqi+ / «Kαταστροφικό» να κοπεί ο τρανς χαρακτήρας στο «Win or Lose» - Αντιδράσεις για την απόφαση της Disney

«Το επεισόδιο ήταν τόσο όμορφο και έδειχνε σε όσους αισθάνονται μόνοι και χωρίς αγάπη, ότι ''υπάρχουν άνθρωποι εκεί έξω που σε καταλαβαίνουν''», καταγγέλλει πρώην προσωπικό της Pixar
THE LIFO TEAM
Βρετανία: ΛΟΑΤΚΙ+ στρατιωτικοί που εκδιώχθηκαν μπορούν να διεκδικήσουν αποζημίωση 70.000 λίρες

Lgbtqi+ / Βρετανία: ΛΟΑΤΚΙ+ στρατιωτικοί που εκδιώχθηκαν μπορούν να διεκδικήσουν αποζημίωση 70.000 λίρες

Εκατοντάδες στρατιωτικοί που λόγω της «απαγόρευσης της ομοφυλοφιλίας» υπέστησαν κακοποιητική συμπεριφορά στις ένοπλες δυνάμεις, μπορούν να υποβάλουν αίτηση για οικονομική αποκατάσταση
LIFO NEWSROOM
«H woke ατζέντα του Μεσοπολέμου», μια έκδοση-ντοκουμέντο

Βιβλίο / Woke ατζέντα είχαμε ήδη από τον Μεσοπόλεμο

Μέσα από τις «12 queer ιστορίες που απασχόλησαν τις αθηναϊκές εφημερίδες πριν από έναν αιώνα», όπως αναφέρει ο υπότιτλος του εν λόγω βιβλίου που έχει τη μορφή ημερολογιακής ατζέντας, αποκαλύπτεται ένας ολόκληρος κόσμος βαμμένος στα χρώματα ενός πρώιμου ουράνιου τόξου.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Μαρκ Γκουέχι: Έγραψε «Αγαπώ τον Ιησού» πάνω σε περιβραχιόνιο με το ουράνιο τόξο των ΛΟΑΤΚΙ+

Lgbtqi+ / Μαρκ Γκουέχι: Έγραψε «αγαπώ τον Ιησού» πάνω σε περιβραχιόνιο με το ουράνιο τόξο των ΛΟΑΤΚΙ+

Ο ποδοσφαιριστής έγραψε «Αγαπώ τον Ιησού» πάνω στο περιβραχιόνιο που δόθηκε σε όλους τους συλλόγους της Premier League στα πλαίσια εκστρατείας που επιδιώκει να αντιμετωπίσει το μίσος κατά των ΛΟΑΤΚΙ+ στον αθλητισμό, προκαλώντας ωστόσο πλήθος αντιδράσεων
THE LIFO TEAM