ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

ΒΓΑΛΕ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΣΟΥ Ο,ΤΙ ΚΡΥΒΕΙΣ Ή ΦΟΒΑΣΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΤΕΙΣ.
 
 

Όλοι έχουμε πράγματα που θέλουμε να τα βγάλουμε από μέσα μας. Αλλά διστάζουμε να τα παραδεχτούμε ακόμα και στους πιο κοντινούς μας ανθρώπους. Όμως, αμαρτία εξομολογημένη, αμαρτία δεν είναι...

ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΣΕ ΙΑΤΡΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ Ή ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΤΗΣ ΣΤΗΛΗΣ ΔΕΝ ΕΓΚΡΙΝΟΝΤΑΙ
ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΟΥ
18.1.2018 | 10:06

Αγενες λαός.

Δεν είναι εξομολόγηση είναι το μίσος που μ έχει βγάλει ο λαός μας τις τελευταίες μέρες. Όταν σας καλούν από εταιρίες δημοσκόπησεων σηκωστε και δώστε 10 λεπτά από τον χρόνο σας σε αυτόν τον φοιτητή, τον άνεργο που αναγκαστικά βρέθηκε εκεί, την μητέρα που το κάνει για έξτρα εισόδημα. Οι άνθρωποι αυτοί πληρώνονται ΜΌΝΟ για τα ολοκληρωμένα ερωτηματολόγια. Δέκα λεπτά δικά σας είναι 1€ για εκείνους και αν δεν έχετε χρόνο προς θεού μην τους βριζετε. Η ανωνυμία, γιατί αυτές οι έρευνες έχουν ανωνυμία, δεν δίνει δικαίωμα σε κάποιον να προσβάλει κάποιον άλλον κι φυσικά ούτε και εκείνοι θέλουν να είναι ώρες σε ένα τηλέφωνο και να παίρνουν 10€. Ας είμαστε άνθρωποι με παιδεία η τουλάχιστον ας προσπαθήσουμε να είμαστε!
5
 
 
 
 
σχόλια
Έχετε κάποιο δίκιο, αλλά θα πρέπει να αναγνωρίσετε ορισμένα πράγματα. Οι εταιρείες δημοσκοπήσεων καλούν τους πολίτες, κάνοντας χρήση προσωπικών δεδομένων (σταθερό/κινητό τηλέφωνο), χωρίς προηγουμένως να έχουν λάβει τη νόμιμη συγκατάθεσή τους για τη χρήση τους.Δηλαδή, όποτε του κατέβει του καθενός, και κυρίως σε ώρες κοινής ησυχίας (προσωπικά μου έχει τύχει και μετά τις 8.00 το βράδυ, πράγμα παράνομο) καλεί στον προσωπικό χώρο σου κι έχει την απαίτηση να φανείς συνεργάσιμος.Η ευγένεια οφείλει να είναι αμοιβαία, κι όταν πρόκειται μάλιστα για επαγγελματικούς σκοπούς, θα πρέπει να τηρούνται οι δέουσες νομικές υποχρεώσεις των εκάστοτε εταιρειών, έναντι των πολιτών. Κατά τα λοιπά, όλα είναι θέμα παιδείας, αφορά στους πάντες κι αν δεν τη διαθέτεις, όσο κι αν προσπαθήσεις, η έλλειψή της θα είναι έκδηλη. Και για να μην παρεξηγηθώ, μιλάω για κοινωνική παιδεία κι όχι για πανεπιστημιακή ή μη εκπαίδευση.
Χωρίς να θέλω να διαφωνήσω μαζί σου απλώς να σου πω ότι οι εταιρίες αυτές δεν γνωρίζουν το νούμερο που έχουν καλέσει ένα σύστημα πατάει τυχαία νούμερα μέχρι να βγάλει γραμμή. Δεν ξέρουν ούτε περιοχή που έχουν καλέσει, ούτε το όνομα αυτού που κάλεσαν ούτε τίποτα. Επίσης κλείνουν οι σοβαρές τουλάχιστον εταιριες 3 η ώρα το μεσημέρι και ανοίγουν 5 το απόγευμα και κλείνουν 9 απόλυτα σύμφωνα με τις ώρες κοινής ησυχίας.
Το ότι δε γνωρίζουν ποιον ακριβώς καλούν, δεν τους εκχωρεί το δικαίωμα να το κάνουν. Είναι απλώς ένα άλλοθι περί μη ύπαρξης δόλου, που εκείνους μεν τους καλύπτει, εμένα όμως δε με αφορά.Προσωπικά, όπως και σε άλλες υποθέτω περιπτώσεις, μου έχει συμβεί πολλάκις, για να μην πω κατά κόρον, να με ενοχλούν κατά τις ώρες κοινής ησυχίας και δη και Σάββατα. Επίσης, αν δεν απατώμαι, το χρονικό όριο κλήσης είναι έως τις 8.00 μ.μ. Όπως και να έχει, ως πολίτης, ενοχλούμαι το τηλέφωνό μου να τίθεται στη διακριτική ευχέρεια κάθε εταιρείας, όποιο αντικείμενο κι αν έχει. Εννοείται πως ουδέποτε έχω υπάρξει αγενής, αλλά σίγουρα δεν είμαι πάντα συνεργάσιμη.
Αγενής λαός...(sorry δεν κρατήθηκα).Έχεις κι εσύ το δίκιο σου, αλλά που ξέρεις σε τι φάση βρίσκεις τον άνθρωπο που παίρνεις; Άλλος μπορεί μόλις να ξύπνησε, να έχει στεναχώριες, να τον έχουν πάρει 5 εισπρακτικές,να, να, να....
Kι αυτό του δίνει το δικαίωμα να είναι αγενής; Πες ένα ευγενικό "ευχαριστώ δεν ενδιαφέρομαι" και κλείστο. Γιατί πρέπει ντε και καλά να βρίσεις τον άλλον;
Scroll to top icon