ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

ΒΓΑΛΕ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΣΟΥ Ο,ΤΙ ΚΡΥΒΕΙΣ Ή ΦΟΒΑΣΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΤΕΙΣ.
 
 

Όλοι έχουμε πράγματα που θέλουμε να τα βγάλουμε από μέσα μας. Αλλά διστάζουμε να τα παραδεχτούμε ακόμα και στους πιο κοντινούς μας ανθρώπους. Όμως, αμαρτία εξομολογημένη, αμαρτία δεν είναι...

ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΣΕ ΙΑΤΡΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ Ή ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΤΗΣ ΣΤΗΛΗΣ ΔΕΝ ΕΓΚΡΙΝΟΝΤΑΙ
ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΟΥ
15.3.2015 | 23:21

Είμαι καθηγήτρια.

Πέρυσι είχα μια μαθήτρια στην τάξη που ήταν αποκλεισμένη από παρέες,με μηδενική παρουσία στην τάξη και μόνιμο θύμα χλευασμού.Σε κάποια στιγμή έπιασα τους δύο μαθητές στην τάξη και τους μίλησα.Με έγραψαν και για να το κάνουν χειρότερο κόλλησαν postit στο θρανίο της με την λέξη μπάζο και κατά την παράδοση φταρνίζονταν και οι δυο τους και έλεγαν και κατά την διάρκεια φώναζαν μπάζο.Τους έβγαλα με συνοπτικές διαδικασίες έξω και πήρα τους γονείς τους τηλέφωνο και φυσικά δεν βρήκα άκρη, διότι και από τις δύο πλευρές μου απάντησαν ότι είναι παιδιά.Πήρα την μαμά της κοπέλας και προς μεγάλη μου έκπληξη ανακάλυψα ότι είναι γιατρός αλλά βαθιά νυχτωμένη για το πρόβλημα που αντιμετωπίζει η κόρη της.Ενημέρωσα συνάδελφους που δεν ασχολήθηκαν καν με το θέμα και σε όλη την διάρκεια του έτους την είχα από κοντά, της μίλησα, προσπάθησαν να την κάνω να μου ανοιχτεί λίγο, όχι με μεγάλη επιτυχία.Φέτος δεν την έχω,την βλέπω όμως και νομίζω ότι είναι λίγο καλύτερα, έχω όμως τα δυο αγόρια, που όλη μέρα ψάχνονται για φασαρία.Είναι αναιδέστατοι με τους καθηγητές και σε γυναίκες αφήνουν σεξουαλικά υπονοούμενα.Το πόσο έχω μιλήσει για το bullying δεν περιγράφεται, μαλλί έχω βγάλει στην γλώσσα.Πείτε μου τι άλλο να κάνω;Πολύ επηρεασμένη από την υπόθεση, σκέφτομαι ότι αυτοί σε ένα χρόνο και κάτι, θα αποφοιτήσουν και ενδεχομένως να γίνουν ακόμα χειρότεροι.Σαν τα τσογλάνια-μην μου πείτε ότι δεν είναι-που ευθύνονται για το θάνατο του παιδιού.Και ρωτάω, εγώ σαν εκπαιδευτικός τι άλλο να κάνω, πως να αντιμετωπίσω τέτοια περιστατικά που βρίσκω τείχη παντού;Έχω να κάνω με άχρηστους και αδιάφορους γονείς και άθλιους συναδέλφους.Έχω επηρεαστεί τόσο πολύ, που αύριο μου έρχεται να ξεσπάσω επάνω τους με κάθε είδους καψόνι.Να τους κάνω περίγελο, να τους ρωτάω και όταν δεν μου απαντάνε στο μάθημα να τους ειρωνεύομαι και να κάνω την τάξη να γελάει εις βάρος τους, να δουν τι ωραίο είναι να σε κοροϊδεύουν αλύπητα.Στο διαγώνισμα να μην τους χαντακώσω και να τους βάλω τεσσάρια.Άλλωστε τα 14 που τους βάζω είναι χατιρικά, για κάτω από τη βάση είναι τα γραπτά τους.Είναι όμως πανέξυπνοι, αλλά δεν το εκμεταλλεύονται, όσο και να το έχω επισημάνει.Δεν θα το κάνω βέβαια, δεν μου το επιτρέπει η επαγγελματική μου ευσυνειδησία και φυσικά κάτι τέτοιο θα όξυνε ακόμα πιο πολύ τα πνεύματα και θα έφερνε τα αντίθετα αποτελέσματα.Ωστόσο όμως ναι, έχω τέτοιες μαύρες σκέψεις.
1
 
 
 
 
σχόλια
γιατί ρε σεις βαθμολογείτε χαριστικά? Αν αυτοί που γράφουν για κάτω από την βάση παίρνουν 14, για πόσο γράφουν αυτοί που τους βάζετε 20? Μήπως γράφουν για 14? Και αυτοί που γράφουν πραγματικά για 20? Τα ισοπεδώνετε όλα. Προβιβάζετε τα στουρνάρια και ρίχνετε το επίπεδο των επομένων τάξεων. Ντροπή σας
Scroll to top icon