ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

ΒΓΑΛΕ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΣΟΥ Ο,ΤΙ ΚΡΥΒΕΙΣ Ή ΦΟΒΑΣΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΤΕΙΣ.
 
 

Όλοι έχουμε πράγματα που θέλουμε να τα βγάλουμε από μέσα μας. Αλλά διστάζουμε να τα παραδεχτούμε ακόμα και στους πιο κοντινούς μας ανθρώπους. Όμως, αμαρτία εξομολογημένη, αμαρτία δεν είναι...

ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΣΕ ΙΑΤΡΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ Ή ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΤΗΣ ΣΤΗΛΗΣ ΔΕΝ ΕΓΚΡΙΝΟΝΤΑΙ
ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΟΥ
15.3.2016 | 21:49

Εντεχνο κ σκυλαδικα

Ποτε δεν καταλαβα τη διακριση αναμεσα στο εντεχνο τραγουδι κ σε αυτα που λεμε σκυλαδικα. Με ποιο κριτηριο γινεται η διαφοροποιηση? Γιατι η Ζουγανελη ας πουμε ειναι εντεχνη κ η Παολα οχι? Μπορει κ η Παολα να πει δυσκολα τραγουδια κ εχει κ αυτη καλη φωνη. Γιατι ομως ολοι θεωρουν την Ζουγανελη ποιοτικη και καλη τραγουδιστρια, ενω το ταλεντο της Παολας αμφισβητειται απο πολλους?Ειχα ακουσει καποιον απ τους εντεχνους(δεν θυμαμαι ποιον) να λεει οτι ο διαχωρισμος σχετιζεται με το στιχο των τραγουδιων, φανταζομαι δηλαδη οτι εννοουσε οτι στα σκυλαδικα ειναι πιο απλος κ πιο ευπεπτος, ενω στα εντεχνα ειναι πιο περιπλοκος κ βαθυς. Αλλα απ την αλλη αναρωτιεμαι, γιατι ας πουμε το " δε θα δακρυσω πια για σενα" τι το βαθυστοχαστο εχει κ κατατασσεται στα εντεχνα? Κ αντιστροφα, γιατι το "για χιλιους λογους" πχ του Οικονομοπουλου θεωρειται ενα απλο τραγουδακι, σκυλαδικο? Κ τα δυο για το ιδιο πραγμα μιλανε πανω κατω. Το ενα λεει "δε θα δακρυσω πια για σενα", το αλλο λεει "για χιλιους λογους σε εχω ξεχασει". Δηλαδη που κρυβεται η ποιοτητα στο πρωτο? Υπαρχουν τραγουδια που μπορει να χει πει ο Κιαμος, ο Οικονομοπουλος, η Παολα και να ειναι βαθυστοχαστα κ αντιστοιχα υπαρχουν τραγουδια που εχει πει ο Μαιχαιριτσας, ο Μαλαμας, η Ζουγανελη που ειναι πολυ απλοικα.Επισης αλλοι λενε οτι ο διαχωρισμος εχει να κανει με το κοινο που παρακολουθει τους μεν κ τους δε. Κ αναρωτιεμαι εγω, ειναι δυνατον οι ανθρωποι που παρακολουθουν ενα προγραμμα να διαμορφωνουν την ποιοτητα και την αξια των τραγουδιων που ακουγονται?Κ στο κατω κατω πολλοι ανθρωποι ακουνε με την ιδια ευχαριστηση κ τα μεν κ τα δε, αρα πολλες φορες το κοινο ειναι το ιδιο. Ακομα κ αυτο που λενε για τον χωρο, οτι δηλαδη οι μεν τραγουδανε στα μπουζουκια κ οι δε σε μουσικες σκηνες, δεν μπορει να ειναι κριτηριο για το αν ενα τραγουδι ειναι ποιοτικο κ εντεχνο ή οχι. Εγω πιστευω οτι το αν ενα τραγουδι ειναι καλο εξαρταται απ το συναισθημα που σου δημιουργει κ απ το μηνυμα που περναει. Δεν ειναι δυνατον να εξαρταται ουτε απ τον τραγουδιστη, ουτε απ το χωρο στον οποιο ακουγεται, ουτε απο οτιδηποτε αλλο. Εγω μπορω να συγκινηθω κ με τραγουδι του Μαλαμα κ με τραγουδι του Οικονομοπουλου. Γιατι ο πρωτος να ειναι εντεχνος κ ο αλλος οχι?
1
 
 
 
 
σχόλια

ΚΙΝΗΣΗ

Scroll to top icon