Το θέμα με τους υπευθύνους αγαπητέ μου είναι πως δυστυχώς τις περισσότερες φορές τα απωθημένα τους τα βγάζουν στους υφισταμένους τους. Δεν είναι όμως λύση να παραιτούμαστε ή να αλλάζουμε δουλειές. Μέσα από την εμπειρία μου διαπίστωσα πως μαζί με την υπευθυνότητα εκ μέρους μας, οφείλει να βαδίζει κι ο αυτοσεβασμός κι ο σεβασμός των άλλων απέναντι στο πρόσωπό μας. Οφείλεις λοιπόν με αυστηρό, σοβαρό και συγχρόνως ευγενικό τόνο να του πεις το πρόβλημα που έχεις μαζί του κι ότι έχεις όλη την καλή διάθεση να συνεργαστείτε, εφόσον όμως σου συμπεριφέρεται ορθά. Κάνε το και θα δεις άλλη εκτίμηση. (Υ.Γ.: Πρόσεχε η συμπεριφορά του μη γίνει αιτία και κάνεις άθελά σου λάθη, λόγω άγχους). Καλή επιτυχία.
11.6.2020 | 18:55
Εξ αποστάσεως εργασία και...νεύρα πολλά
Αγαπητή παρέα, θα ήθελα πολύ να ακούσω την γνώμη σας. Λόγω της κατάστασης συνεχίσω να τηλε εργάζομαι σε έναν εκπαιδευτικό φορέα. Ο υπεύθυνος μου με έχει φέρει πολλές φορές σε δύσκολη θέση. Είναι πολύ απαιτητικός, νευρικός και επιθετικός μαζί μου. Σήμερα μου έκανε σοβαρή επίπληξη μιας και δεν είχα πραγματοποίηση μια υποχρέωση. Πράγμα που δεν ίσχυει μιας και το συγκεκριμένο αντικείμενο το είχα φέρει εις πέραν πριν από 3 εβδομάδες. Και αυτό είναι μόνο ένα δείγμα της επιθετικότητας. Προσβλητικά e-mail, πολλές απαιτήσεις είναι μερικά ακόμα δείγματα της συμπεριφοράς του. Κατανοώ ότι έχει να φέρει εις πέραν πολύ όγκο δουλειάς αλλά και εγώ νιώθω πολύ φθαρμένος από όλη την υπόθεσή αυτή.
2