ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

ΒΓΑΛΕ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΣΟΥ Ο,ΤΙ ΚΡΥΒΕΙΣ Ή ΦΟΒΑΣΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΤΕΙΣ.
 
 

Όλοι έχουμε πράγματα που θέλουμε να τα βγάλουμε από μέσα μας. Αλλά διστάζουμε να τα παραδεχτούμε ακόμα και στους πιο κοντινούς μας ανθρώπους. Όμως, αμαρτία εξομολογημένη, αμαρτία δεν είναι...

ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΣΕ ΙΑΤΡΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ Ή ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΤΗΣ ΣΤΗΛΗΣ ΔΕΝ ΕΓΚΡΙΝΟΝΤΑΙ
ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΟΥ
18.12.2015 | 01:44

Λίγα λόγια για την πρακτική μου στο Δημοτικό και ορισμένοι μαθητές που ξεχώρισα λιιιίγο παραπάνω..

Πήγα σε Δημοτικό σχολείο κι έκανα την πρακτική μου.2 διωρα γλώσσα, 2 ώρες μαθηματικά και 2 ώρες φυσικήΑνατρίχιασα γιατί ήταν εκείνες οι στιγμές που κατάλαβα ότι αυτό θέλω κι αυτό μου ταιριάζει.Περιμένω τώρα την αξιολόγηση για τα σχέδια διδασκαλίας που χρησιμοποίησα και από τους δικούς μου καθηγητές στη σχολή αλλά αυτό δε μου λέει τίποτα. Όταν στο τελευταίο μάθημα πήρα ως δώρο από τη μικρή μου μαθήτρια Ελεονώρα μια πολύχρωμη και προσεγμένη κάρτα που έλεγε "Κυρία σας αγαπάμε πολύ!Εύχομαι να μην φύγετε ποτέ!" τί να μου πει ένας αριθμός; Η Ελεονώρα είναι από την Αλβανία και την χάρηκα εξαρχής γιατί είναι ένα παιδάκι όλο χαρά και αυθορμητισμό..επιμελής, αλλά μπορεί να κάνει και περισσότερα!Έφευγε στην ώρα των Θρησκευτικών και με παραξένεψε οπότε τη ρώτησα από που είναι..Μου απάντησε όλο χαρά και ειλικρινά αισθάνθηκα ανακούφιση με την αυθόρμητη απάντησή της. Πάντα ευγενική, με καλές αρχές από το σπίτι της και πολύ ευαίσθητη ψυχούλα!Όταν μου χάρισε η μικρή Χριστίνα που αντιμετωπίζει σοβαρό μαθησιακό πρόβλημα μία τέλεια χριστουγεννιάτικη ζωγραφιά, γιατί όταν έκανα μάθημα δεν της φώναξα ούτε μία φορά και την έβαλα να συμμετέχει στο μικρό θεατρικό που έκανα στην τάξη, τί να μου πει ένας κρύος αριθμός; Το παιδί εκτίμησε την αγάπη που της έδειξα και αυτό είναι μεγάλο θαύμα για μένα. Η δασκάλα της μου είπε : "Έλα μωρε..Η Χριστίνα τίποτα δεν έχει. Αργόστροφη είναι.Αφού μπορεί και διαβάζει πολύ είναι." Η Χριστίνα είναι της Πέμπτης Δημοτικού μαθήτρια. Και του παιδιού του λές "ποντίκι" και γράφει "παιδί".Της λες "δυνατά" και γράφει "δηματά".Είναι δραστήρια στο διάλειμμα, μιλάει χαμηλόφωνα, ειναι χαμηλών τόνων, αλλά πανέξυπνη..Ναι, κυρα δασκάλα μου..αργόστροφη είναι, "όπως τα λες".Δυστυχώς, είχαμε εντολή να μην ανοίξουμε συζητήσεις με τους εκπαιδευτικούς, αλλιώς είχα πολλές έτοιμες απαντήσεις να δώσω..Όταν ήρθε ο μικρός Νικόλας και μου είπε το διάλειμμα "Κυρία, εγώ εσάς θέλω να μας κάνετε συνέχεια μάθημα και όχι την κυρία Τ.....Είστε τέλεια δασκάλα!", αλήθεια τί να μου πει η βαθμολογία; Ο Νικόλας είναι άριστος μαθητής και μέσα σε όλα!Συγκρατημένος στις απαντήσεις του, λογικός, αλλά μερικές φορές πολυλογάς και αστειάτορας!Με την βοήθεια της πολύ αγαπημένης φίλης του και συμμαθήτριάς του Ι..., της οποίας δε θα πω το όνομα γιατί είναι πολύ χαρακτηριστικό, κάνουν ένα δίδυμο-φωτιά!Η συμμαθήτριά του είναι η καλύτερη μαθήτρια της τάξης. Είχε απαντήσεις για όλα και η αλήθεια είναι ότι την χαιρόμουν αφάνταστα όσο και αν με τρόμαζε εν μέρει η απίστευτη ευστροφία της. Όταν ρώτησα τι είναι οι κυνόδοντες μου ανέλυσε χωρίς να τη ρωτήσω γιατί λέγονται έτσι και από που βγήκε η συνθετη αυτή λέξη, εξηγώντας δυνατά ότι η λέξη κύων στα αρχαία σημαίνει σκύλος!Είναι 10 χρονών!Έχει μια μανία να δίνει όλες τις απαντήσεις σε σημείο που της έκανα παρατήρηση να σηκώνει το χεράκι της για να πάρει το λόγο. Έχει μεγάλη αυτοπεποίθηση και σιγουριά για όσα λέει... Με γοητεύσε το μυαλό-σφουγγάρι που διαθέτει!Ό,τι της έλεγα το ρουφούσε με πάθος και αυτό με άγχωνε, ώστε να είμαι εγώ σωστή σε όσα κάνω!Είχα και τις διδυμούλες. Οι διδυμούλες όσο έμοιαζαν στην εμφάνιση τόσο διέφεραν στην προσωπικότητα. Μεγάλο λάθος να αντιμετωπίζεις τα παιδιά με τον ίδιο τρόπο, επειδή μοιάζουν εξωτερικά!Σχεδον κάθε πρωί έμπαιναν αργοπορημένες στην τάξη, αλλά όπως καταλαβαίνετε..........οι γονείς.....Και μένανε πολύ κοντά!Άρα στο θέμα "ΣΥΝΕΠΕΙΑ" βαθμολόγησα γονείς και διδυμάκια με κουλουράκι, που λέμε. Δεν είναι τυχαίο που συνέχεια ξεχνούσαν ασκήσεις, φυλλάδια, τετράδια κλπ!Επίσης, ποτέ δεν έλεγαν καλημέρα. Η μία ήταν αρκετά αγενής σε διακριτό για την ηλικία της επίπεδο, ενώ η άλλη ήταν πιο συγκρατημένη.Η δεύτερη ενώ έκανε πολλές προσπάθειες να μάθει, να ακούσει, να διαβάσει, ωστόσο καταλάβαινα ότι δεν είχε την κατάλληλη καθοδήγηση που χρειαζόταν για να γίνει καλύτερη!Αλλά φαινόταν ότι το ήθελε, καθώς ήταν αρκετά επιμελής και συμμετείχε ενεργά.Βιαζόταν πάντα να δίνει απαντήσεις χωρίς να σκεφτεί πρώτα με αποτέλεσμα να κάνει λάθη απροσεξίας!Η αδερφούλα της ήταν αρκετά αδιάφορη και μπορώ να πω και αγενής μέσα στο μάθημα..Γκρίνιαζε, θύμωνε και κατσούφιαζε άμα δεν επέλεγα εκείνη να κάνει καποια μικρή αγγαρεία από αυτές που έστελνα τα παιδιά να κάνουν. Αρκετές στιγμές μου αντιμίλησε δίχως λόγο μέσα στην τάξη.Ωστόσο της απαντούσα με ψυχραιμία διότι αν ήταν κάτι για το οποίο με προειδοποίησαν όλοι οι δάσκαλοι είναι το μεγάλο πρόβλημα της ανυπακοής των μαθητών που όταν τους λες "μη" συνεχίζουν ακάθεκτοι να επαναλαμβάνουν την ίδια συμπεριφορά.Έπειτα δεν είμαι δα κανένας μπαμπούλας.Αν σπίτι τους μαθαίνουν ορισμένες λάθος συμπεριφορές, το σχολείο πρέπει να τους διδάσκεται με ηρεμία και υπομονή γιατί αυτές οι συμπεριφορές είναι λάθος!Από μόνο του το παιδί θα καταλάβει το σωστό..Προσπαθούσε γενικά στα μαθηματα, αλλά όχι όσο έπρεπε. Η δασκάλα μου τις χαρακτήρισε αυστηρά κακομαθημένες ωστόσο εγώ θα τις έλεγα πιο λάιτ "καλό-μαθημένες". Όσο για μένα..Η ίδια αναγνωρίζω τις προσωπικές ελλείψεις που έχω στα μαθηματικά από μικρή . Είχα γράψει παλιότερα κι εδώ ότι έχω μεγάλο πρόβλημα με τα μαθηματικά και το παλεύω! Δούλεψα 2 μέρες συνεχόμενες το κεφάλαιο που είχα να διδάξω στην τάξη μου..Σας ακούγεται χαζό γιατι μιλάμε για μαθηματικά Δημοτικού, αλλά ήθελα να δω τί μπορώ να κάνω..Εφτιαξα παρουσίαση στο powerpoint με 13 διαφάνειες που προέβαλλα στην τάξη με προτζέκτορα. Προετοιμάστηκα για κάθε πιθανή ερώτηση, έμαθα απ έξω και ανακατωτά όλες τις πιθανές λύσεις!Κατασκεύασα ασκήσεις, αστείες εικόνες με τον Αστεριξ και τον Οβελίξ που αφηγούνταν ο ένας στον άλλον τη θεωρία του κεφαλαίου.Έβαλα τους μαθητές να παίξουν διαδραστικό παιχνίδι για να εμπεδώσουν το μάθημα.. Και ξέρετε τί μου είπε η δασκάλα; "Καλέ τί ωραίο είναι αυτό που τους παρουσίασες;Πού το βρήκες, στο ίντερνετ;" Κι όμως το είχα φτιάξει εγώ..και απ ότι μου είπε στην επανάληψη έδειξαν να τα έχουν καταλάβει όλα.Συγκίνηση!Να πω εδώ ότι χωρίς τη βαθμολογία των καθηγητών μου δυστυχώς δεν πάω πουθενά. Πιθανώς να με αδικήσουν γιατί στην εξεταστική μπορεί να μη δουν στο γραπτό μου την υπερτέλεια απάντηση που πάντα περιμένουν (η παπαγαλία ζει και βασιλεύει ακόμα), αλλά εγώ ξέρω μέσα μου τι είμαι και τί μπορώ να κάνω..
5
 
 
 
 
σχόλια
Scroll to top icon