ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

ΒΓΑΛΕ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΣΟΥ Ο,ΤΙ ΚΡΥΒΕΙΣ Ή ΦΟΒΑΣΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΤΕΙΣ.
 
 

Όλοι έχουμε πράγματα που θέλουμε να τα βγάλουμε από μέσα μας. Αλλά διστάζουμε να τα παραδεχτούμε ακόμα και στους πιο κοντινούς μας ανθρώπους. Όμως, αμαρτία εξομολογημένη, αμαρτία δεν είναι...

ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΣΕ ΙΑΤΡΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ Ή ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΤΗΣ ΣΤΗΛΗΣ ΔΕΝ ΕΓΚΡΙΝΟΝΤΑΙ
ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΟΥ
5.4.2015 | 13:15

Ο πελάτης έχει πάντα δίκιο και αηδίες.....

Πριν από περίπου ένα μήνα ήμουν στο ταμείο ενός μεγάλου σούπερ μάρκετ που μέχρι τότε ήμουν συχνή πελάτισσα και ήμουν η τέταρτη κατά σειρά ώστε να χτυπηθούν τα προιόντα μου,να πληρώσω και να φύγω,αλλά καθυστερούσε η ταμίας.Ο πελάτης που εξυπηρετούσε εκείνη την ώρα η κοπέλα,έβγαζε τις πιστωτικές του την μία πίσω από την άλλη και καμία δεν περνούσε.Έλεγε κιόλας ο ίδιος στην ταμία "δεν αυτή αν περνάει" και μετά την μία και μετά την άλλη και η κοπέλα χαμηλόφωνα - προφανώς για να μην τον ρεζιλέψει - του απαντούσε αρνητικά.Η ουρά από πίσω αυξάνοταν και ο κόσμος είχε αρχίσει να σαστίζει και κάποιοι πήγαμε κοντά να δούμε γιατί αργεί,αλλά ο άνθρωπος αυτός επέμενε να συνεχίσει να δίνει τις κάρτες στην κοπέλα μήπως και περάσει καμία. Ο πελάτης απορούσε το γιατί και μιλούσε δυνατά κανοντας χιούμορ και η κοπέλα τον ρώτησε αν ήθελε να το δουν τηλεφωνικά μέσω τραπέζης το θέμα και αφού απάντησε ναι,η ταμίας κάλεσε την υπεύθυνη της για να καλέσει την τράπεζα.Η υπεύθυνη πήρε τον πελάτη μαζί της κάπως πιο πίσω από το ταμείο και πήρανε στην τράπεζα.Την ώρα ακριβώς που η κοπέλα εξυπηρετούσε εμένα,ακούω τον πελάτη να φωνάζει και να λέει "δεν μπορείτε να με εξευτελίζετε εσείς εμένα έτσι,άκουσε εκεί μου μπλόκαρε η τράπεζα τις κάρτες λόγω χρεών,τι πράγματα είναι αυτα" και άλλα τέτοια και τότε η υπεύθυνη απλά έφυγε και ο πελάτης γύρισε πίσω στην ταμία και την χαστούκισε λέγοντας της "Αυτό για τον εξευτελισμό που με κάνατε να υποστώ".Η υπεύθυνη ενώ το είδε δεν γύρισε πίσω και παρ'όλο που η διευθυντρια του καταστήματος ήταν εκεί κοντά και είδε το όλο σκηνικό δεν αντέδρασε καθόλου.Η κοπέλα έχοντας την δουλειά της και μην μπορώντας πλέον να κάνει κάτι,συνέχισε να εξυπηρετεί τους πελάτες αλλά πλέον με λιγμούς και δάκρυα,αφού δεν έφταιγε και ούτε ξεφτύλισε κανέναν η ίδια,αφού αυτός από μόνος του το φώναζε στο κατάστημα και έκανε "ντόρο".Εγώ απλά φεύγοντας ρώτησα την διευθύντρια γιατί δεν έκανε κάτι γι'αυτό και η απάντηση της με ένα στημένο χαμόγελο "μα είχε δίκιο,πελάτες μας είστε,το λέει και το ρητό,ο πελατης εχει παντα δίκιο".Εγώ μετά από αυτό βρέθηκα μόνον χτες εκεί λόγω μιας προσφοράς που είχε και το μόνο που έμαθα ήταν πως αυτή η ταμίας απολύθηκε εκείνη την μέρα γιατί εξευτέλισε τον πελάτη!Δεν πήρα το προϊόν της προσφοράς και δεν με ενδιαφέρει τι προσφορές θα έχει πλέον.Εγώ εκεί μέσα δεν ξαναπατάω το πόδι μου διότι πρώτον εξαιτίας ενός ηλίθιου ανθρώπου απολύθηκε μια κοπέλα που δεν έφταιγε σε απολύτως τίποτα και δεύτερον διότι το σούπερ μάρκετ αυτό πολυδιαφημίζεται για το πόσο νοιάζετε για το προσωπικό του,μα παρ'όλα αυτά έπρεπε να αντιδράσει αλλιώς διότι η κοπέλα δεν έφταιγε σε τίποτα και όχι να την απολύσει επειδή "ο πελάτης έχει πάντα δίκιο"!
 
 
 
 
Scroll to top icon