ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

ΒΓΑΛΕ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΣΟΥ Ο,ΤΙ ΚΡΥΒΕΙΣ Ή ΦΟΒΑΣΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΤΕΙΣ.
 
 

Όλοι έχουμε πράγματα που θέλουμε να τα βγάλουμε από μέσα μας. Αλλά διστάζουμε να τα παραδεχτούμε ακόμα και στους πιο κοντινούς μας ανθρώπους. Όμως, αμαρτία εξομολογημένη, αμαρτία δεν είναι...

ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΣΕ ΙΑΤΡΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ Ή ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΤΗΣ ΣΤΗΛΗΣ ΔΕΝ ΕΓΚΡΙΝΟΝΤΑΙ
ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΟΥ
12.4.2021 | 03:27

Πως να τον βοηθήσω;;;

Παιδιά καλησπέρα, ας μπω εν συντομία στο θέμα. Προσπαθώ να δώσω ώθηση στον φίλο μου να μην αφήσει τη σχολή του αλλά έχει περασμένα πολύ λίγα μάθηματα δε μου λέει πόσα άλλα φαντάζομαι κάτω από 5 και έχει φτάσει 4ο έτος. Μου λέει συχνά ότι είναι δύσκολη σχολή (αρχαιολογία), στην αρχή έδειχνε να του άρεσε. Δεν είναι πολύ καλά στην ψυχική του υγεία. Πιστευετε είναι ανούσιο να του δίνω μπουστ να μην την αφήσει; Τι λύσεις υπάρχουν; Δεν είμαι φοιτητής οπότε δε γνωρίζω γενικά πως μπορεί να το χειριστεί.
4
 
 
 
 
σχόλια

Μπορεί να κάνω και λάθος, δεν είμαι άλλωστε ψυχίατρος, αλλά η όλη κατάσταση μου μυρίζει κατάθλιψη. Το λέω γιατί η κατάθλιψη συχνά έχει ως συνέπεια να νιώθει ο πάσχων ότι όλα είναι μάταια και να μην μπορεί να συγκεντρωθεί για να πετύχει οποιονδήποτε στόχο. Αν συμβαίνει αυτό, μόνο ένα ειδικός μπορεί να τον βοηθήσει. Ψυχίατρος, όχι ψυχολόγος. Υπάρχει πιθανότητα αυτό που εσύ ονομάζεις boost στην πραγματικότητα αυτός να το εισπράττει ως πίεση και να επιδεινώνεται ακόμη περισσότερο η ψυχική του υγεία.

Αν τώρα δεν έχει κατάθλιψη και απλώς βαριέται τη σχολή του, δεν νομίζω ότι θα βρει τώρα το κίνητρο να διαβάσει για να την τελειώσει, ενώ δεν το έχει βρει εδώ και 4 χρόνια.

Είναι δύσκολη σχολή η αρχαιολογία;

5 περασμένα κι είναι 4ο έτος; Ωχ.

Πρώτον αν έχει θέμα ψυχικής υγείας, ό,τι και να λέμε εμείς εδώ, άχρηστο είναι. Πρέπει να τον δει ειδικός, και μάλιστα ψυχίατρος-ψυχοθεραπευτής, μην έχει ο άνθρωπος άλλα που δεν μπορούν να διαγνωστούν στο ποδάρι.

Δεύτερον, αν δεν έχει πρόβλημα ψυχικής υγείας, αλλά μια γενικότερη κατήφεια/βαρεμάρα/απογοήτευση και παράλληλα θέλει να τελειώσει τη σχολή, πρέπει να στρωθεί να κάνει τα εξής:

1.να οργανώσει πόσα από τα "κορμού" μαθήματα έχει περάσει (αρχαία ελλ.φιλολογία, λατ.φιλολογία, νεοελλ.φιλολογία, παιδαγωγικά, φιλοσοφία κλπ.) κι αν έχει κενά εκεί να τα καλύψει με κάποιο ιδιαίτερο μάθημα πριν δώσει (σύνηθες οι αρχαιολόγοι να κουράζονται στα πρώτα δύο ιδίως, μιας και δεν είναι ο τομέας τους) Οι προγυμναστές των Πανελληνίων του κάνουν, αρχαία και λατινικά είναι.

2.να πάρει ως επιλεγόμενα όσα περισσότερα και διαθέσιμα μαθήματα Ιστορίας Τέχνης μπορεί, μιας κι αυτά είναι τα ευκολότερα να τα περάσει με εύλογο κανονικό διάβασμα. Αυτό θα του τονώσει το ηθικό, επειδή θα φεύγουν "νούμερα" και δεν θα φρικάρει ότι χρωστάει το σύμπαν.

3.αφού φροντίσει αυτά να δει ποιά πιο εξειδικευμένα δύσκολα μαθήματα χρειάζονται άλλη προσέγγιση, πχ. ανασκαφική, παλαιοεπιγραφική κλπ. και να τα οργανώσει από 1, βία 2 στα επόμενα εξάμηνα μαζί με τα υπόλοιπα που του μένουν.
Ευελπιστώ έχει συμμετάσχει στην εκπαιδευτική ανασκαφή; Αν όχι, να το πράξει το συντομότερο, θα μάθει επί της πράξης πολλά.

Ελπίζω βοήθησα.

H caravan τα είπε πολύ σωστά και οργανωμένα. 5 μαθήματα στο 4ο έτος σημαίνει ότι πρέπει να δουλέψει σκληρά, για να περάσει όλα αυτά τα μαθήματα που χρωστάει. Αν δεν είναι καλά ψυχολογικά, δεν θα μπορέσει να το κάνει εύκολα. Καλά θα ήταν να δει ένα ψυχολόγο, για να καταλάβει, γιατί έχασε το κίνητρο του να διαβάσει. Να τον στηρίξεις και να τον ενθαρρύνεις (και γώ αυτό θα έκανα), αλλά πρέπει να θέλει και ο ίδιος. Αν δεν θέλει, δεν μπορείς να κάνεις τίποτα.

Scroll to top icon