21.11.2014 | 19:31
Πως θα ήθελα να απαντώ στους πελάτες του πολυκαταστήματος που εργάζομαι,αλλά δεν μπορώ γιατί θα χάσω την δουλειά μου
Πελ.-Είστε πολλοί ακριβοί να το πεις στα αφεντικά σουΕγώ -Νομίζετε ότι δίνουν σημασία στο προσωπικο; Αν το ψάξετε λίγο σε όλα τα καταστήματα υπάρχει ένα σημείο που μπορείτε να γράψετε τα παράπονα σαςΠελ.-Χρεώνετε την σακούλα;Βεβαια λεφτά στην τσέπη σας βάζετε.Εγώ -Ξέρεις εγώ δουλεύω για 175,86 ευρώ και δεν βγάζω έξτρα από τις πωλήσεις.Πελ.-Γιατί δεν είναι κανένας εδώ;Εγώ - Ξέρεις πηγαίνω αποθήκη,ανεβοκατεβάζω παλέτες με το κλαρκ,κάνω παργγελίες,παραλαμβάνω παραγγελίες,φορτώνω τα ράφια,πετάω τα σκουπίδια και εξυπηρετώ κι εσένα και την ακούω από τα αφεντικά μου.Και όχι δεν φταίω εγώ γι'αυτό.Απλά το κατάστημα από 80 άτομα προσωπικό μας έκανε 20!Πελ. -Τώρα θέλω να μου το δώσεις(όποιοδήποτε είδος και ενώ έχει προτεραιότητα άλλος)Εγώ - Ξέρεις έχει προτεραιότητα άλλος,δεν είσαι μοναδικός-ηΚαι άλλα πολλά πολλά ....Βέβαια δεν αρνούμαι πως ανάμεσα τους υπάρχουν και ευγενέστατοι πελάτες,αλλά δυστυχώς είναι ελάχιστοι.Επίσης ξέρω πως από αυτό έχω τροφή και ζω κάπως κι ας παίρνω μόλις 175,86 ευρώ,αλλά πλέον είμαστε δυστυχώς δουλικά και οι ανώτεροι μας δυστυχώς μας φέρονται έτσι.Αλλά τι ανάγκη έχουν αυτοί; Κάθονται στα γραφεία τους,πέρνουν 3500 ευρώ μηνιαίως και μόνο διαταγές και επιπλήξεις ξέρουν να κάνουν.