ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

ΒΓΑΛΕ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΣΟΥ Ο,ΤΙ ΚΡΥΒΕΙΣ Ή ΦΟΒΑΣΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΤΕΙΣ.
 
 

Όλοι έχουμε πράγματα που θέλουμε να τα βγάλουμε από μέσα μας. Αλλά διστάζουμε να τα παραδεχτούμε ακόμα και στους πιο κοντινούς μας ανθρώπους. Όμως, αμαρτία εξομολογημένη, αμαρτία δεν είναι...

ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΣΕ ΙΑΤΡΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ Ή ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΤΗΣ ΣΤΗΛΗΣ ΔΕΝ ΕΓΚΡΙΝΟΝΤΑΙ
ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΟΥ
29.1.2020 | 20:19

Πρόβλημα στο γραφείο

Παιδιά, είμαι καινούργια υπάλληλος σε γραφείο, και είχα ξεκαθάρισει στο αφεντικό ότι επέλεξα να στείλω βιογραφικό εκεί για να μάθω τη δουλειά, μιας που με ενδιαφέρει το σχετικό αντικείμενο. Το θέμα είναι ότι στη δουλειά με έριξε κατευθείαν στα βαθιά, οπότε εγώ συνεχώς κάνω ερωτήσεις οι οποίες δεν είναι χαζές, αφορούν καθαρά θέματα που οφείλει να μου εξηγήσει κάποιος. Το αφεντικό από τις πολλές ερωτήσεις μου γίνεται εριστικος, μου λέει με απότομο ύφος βαρέθηκα να εξηγώ τα αυτονόητα (πράγμα που δεν ισχύει γτ ούτε αυτονόητα είναι ούτε μου τα εξηγεί ) και από μια συζήτηση που έκανε με ένα συνεργάτη του για εμένα μπροστά μου (νόμιζαν ότι δεν άκουγα γτ μου μιλούσε μια συνάδελφος, αλλά στο ίδιο τραπέζι καθομασταν) έλεγε σαν να δυσανασχετει :"όλο ερωτήσεις κάνει, δεν καταλαβαίνει τπτ, πετάει άσχετα κλπ". Εκείνη την στιγμή ένιωσα πολύ άσχημα. Η ερώτηση είναι πως να το διαχειριστω αυτό: κάνω το μαλακα η του ζητώ κατανόηση. Επίσης αναρωτιέμαι αν παραείμαι ευαισθητη και θα πρέπει να μην τα παίρνω όλα τόσο σοβαρά. Ευχαριστώ πολύ.
4
 
 
 
 
σχόλια
Σύμφωνω με την caravan γιατι κι εγώ αυτο κανω..Ρωτα τα πιο σημαντικά τα υπόλοιπα γκουγκλαρε τα...Συμφωνω κ με τα υπόλοιπα παιδια απο πανω..Προσπαθησε να δεις ποιος είναι ο πιο φιλικος συναδελφος και μαθε πληροφορίες απο εκει..Ωστόσο απαντησε μας με ποιο αντικείμενο ασχολεισαι μηπως μπορέσουμε να δωσουμε πιο ουσιαστικα τιπς...
Από τη στιγμή που εν γνώση του ο εργοδότης σε προσέλαβε χωρίς να γνωρίζεις το αντικείμενο, οφείλει να σε εκπαιδεύσει κάποιος για να μάθεις, αλλιώς να μη σε προσλάμβανε. Θεωρώ πως καλό είναι να έχεις ένα δικό σου τετράδιο να κρατάς σημειώσεις, για να μην ξεχνάς αυτά που μαθαίνεις μέχρι να τα κάνεις και στη πράξη σωστά. Θυμάμαι παλιά που δούλευα σε ένα γραφείο, δεν ήμουν έμπειρη και ούτε η διευθύντρια δεν ήξερε το πρόγραμμα που έπρεπε κάποιος να μου δείξει να το χειρίζομαι στον υπολογιστή. Μου έδωσε ένα βιβλίο να διαβάσω για να μάθω μόνη μου. Στην αρχή κάπως πελάγωσα, κρατούσα σημειώσεις καθώς διάβαζα και όταν είχα απορίες έπαιρνα τηλέφωνο στην εταιρεία. Μετά έμαθα και πήγαν όλα καλά. Τώρα πλέον οι δουλειές γραφείου είναι άπιαστο όνειρο στις επαρχίες. Μου άρεσε αυτή η δουλειά, ήταν δημιουργική ταυτόχρονα για μένα, αλλά πλέον δεν υπάρχει.
Να πω κάτι, με κίνδυνο να λιθοβοληθώ. Όταν κάποιος σε προσλαμβάνει, σε παίρνει για να του λύσεις ένα πρόβλημα, όχι να φορτωθεί ένα καινούργιο. Άμα τρώει το χρόνο του να εξηγεί αυτό, εκείνο και το άλλο θα κουραστεί και θα αναθεωρήσει την απόφασή του. Θα μου πεις, καλά μια βασική εκπαίδευση δεν χρειάζεται στο αντικείμενο; Προφανώς. Αλλά φρόντισε να τα "πιάσεις" με το πρώτο και οτιδήποτε άλλο ή να το Googlάρεις, ή να ρίξεις τα Ταρώ ή να ρωτήσεις κανέναν καραβανά εκεί μέσα ή κάτι αντίστοιχο, γιατί αλλιώς εκτίθεσαι. Σε θέματα καθημερινά που δεν έχουν να κάνουν με σοβαρά θέματα διαχείρισης πελατών ή λογιστικά/χρηματικά (που ρισκάρουν δηλαδήπρόστιμα στην επιχείρηση) προσπάθησε να κάνεις αυτό που φαίνεται σωστότερο και λογικότερο και ευχήσου να μην χρειαστεί να σου ξαναεξηγήσουν. Κάνε όπως στο στρατό: να δείχνεις απασχολημένη. Και μάθαινε όσα περισσότερα μπορείς, ώστε αν δεν σε κρατήσουν να είσαι σε καλύτερη αφετηρία στην επόμενη θέση εργασίας. Καλή επιτυχία!
Για να μάθεις τη δουλειά σωστά κ να αποδίδεις αναλόγως πρέπει να ρωτάς. Προφανώς όχι τα ίδια κ τα ίδια... Τώρα αν αυτός βαριέται να εξηγεί ίσως θα ήταν καλό να του εξηγήσεις αυτό που σου γράφω αρχικά. Στην επόμενη ερώτηση που θα έχεις, λοιπόν, κάνε μια εισαγωγή του τύπου "το ξέρω ότι ρωτάω συχνά, αλλά για να μάθω τη δουλειά κ να αποδίδω..." κ ρίξε το μπαλάκι πάνω του για το κατά πόσο είναι ευσυνείδητος επαγγελματίας.

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Scroll to top icon