ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

ΒΓΑΛΕ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΣΟΥ Ο,ΤΙ ΚΡΥΒΕΙΣ Ή ΦΟΒΑΣΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΤΕΙΣ.
 
 

Όλοι έχουμε πράγματα που θέλουμε να τα βγάλουμε από μέσα μας. Αλλά διστάζουμε να τα παραδεχτούμε ακόμα και στους πιο κοντινούς μας ανθρώπους. Όμως, αμαρτία εξομολογημένη, αμαρτία δεν είναι...

ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΣΕ ΙΑΤΡΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ Ή ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΤΗΣ ΣΤΗΛΗΣ ΔΕΝ ΕΓΚΡΙΝΟΝΤΑΙ
ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΟΥ
2.7.2019 | 18:03

Σοκαρισμενη

Εχουν περάσει αρκετες ωρες αλλα ακομα ειμαι σε κατασταση σοκ. Καθως οδηγουσα , βλεπω ενα παιδακι να πεταγεται πιο μπροστα. Πατησα φρενο αλλα η μαμα του το τραξηξε αμεσως. Το θεμα ειναι οτι σταματησα λιγο μετα απο εκει που ηταν το παιδακι... Σκεφτηκα να στριψω το τιμονι αλλα δεν το εκανα γιατι ειχε παρκαρισμενα αυτοκινητα διπλα. Μου πηρε καμποσο να βγω απο το αυτοκινητο για να δω αν ειναι καλα και απο τις φωνες της μαμας του μαζευτηκε κοσμος. Με πλησιαζει καποιος τοτε και μου λεει «καταλαβες τι θα γινοταν;» και του απαντησα ότι πατησα φρενο και μου λεει «τι να το κανεις το φρενο σε τοσο μικρη αποσταση; το χειροφρενο για διακοσμητικο το εχεις;». Με πειραξε πολύ που με κατηγορησε. Ειμαι 37 , οδηγω απο τα 21 και δεν μου εχει συμβει τιποτα σοβαρο ποτε. Εγώ ξερω ότι το οριο στην πολη είναι 70 χλμ και ζητημα να ημουν στα 60 και το αυτοκινητο που εχω είναι μετριο. Για την αποσταση δεν ξερω , δε μπορω να υπολογισω αποστασεις. Ισχυει αυτό με το χειροφρενο; δε το εχω κανει ποτε. Με εχει πιασει το παραπονο και από την ωρα που γυρισα σπιτι κλαιω , πιο πολύ για το τι θα παθαινε το παιδακι.
21
 
 
 
 
σχόλια
Προσπάθησε να ηρεμήσεις και μην ακούς τι λέει ο καθένας που έτυχε να είναι μπροστά. Είναι αλλιώς να είσαι άμεσα εμπλεκομενος κι αλλιώς παρατηρητής. Ευτυχώς δεν χτύπησες το παιδί, αυτό να σκεφτείς. Για μένα το λάθος σου ήταν ότι ετρεχες, όπως σου είπαν και όλοι οι ανωτέρω,αλλά αυτό διορθώνεται άμεσα.
Εγώ πιστεύω ότι φταίνε και οι πεζοί πολλές φορές. Γιατί να κατηγορούμε την κοπέλα? Το παιδάκι πετάχτηκε γιατί δεν το πρόσεχε η μάνα του. Και εκτός αυτού πολύ υποκριτικα μου φαίνεται ότι είναι πολλά από όσα γράφονται εδώ μέσα. Όλοι οι νομοταγεις που πάνε με 20 και με 30 εδώ μαζεύτηκαν? Γιατί όταν εγώ βγαίνω στο δρόμο και πάω με 30 μου κολλάνε από πίσω, μου ανάβουν φώτα, με προσπερνάνε παράνομα. Και ξαφνικά θυμηθηκατε όλοι τα όρια. Τέλος πάντων. Αυτό που θέλω να πω είναι ότι καλύτερα να κοιτάξουμε όλοι τη συμπεριφορά μας στο δρόμο, να τηρούμε τον κοκ, να σεβόμαστε τους άλλους οδηγούς και τους πεζούς και όχι να πυροβολούμε τον καθένα πες και είμαστε αλανθαστοι
Δυστυχως ο οδηγος ειναι με το ενα ποδι στη φυλακη και με το αλλο στον ταφο.Ολα ειναι θεμα οδηγικης παιδειας ειτε σαν οδηγος ειτε σαν πεζος.Η ταχυτητα πρεπει να συμβαδιζει με τα ορια και τις συνθήκες,ομως περαν του οδηγος ειμαι και πεζος και θα πρεπει νε σεβομαι και εγω τον οδηγο.Αναλογα ποιος φταιει να ασκουμε κριτικη,δεν μπορουμε να αφηνουμε στο απυροβλητο τον ευθυνομενο.Περναει ο αλλος πεζος με κοκκινο καο στο κορναρισμα σε βριζει κιολας
μαλακιες σου ειπε για το χειρόφρενο, το χειρόφρενο σταματάει μόνο τις πίσω ρόδες, και η πέδηση στο χειρόφρενο είναι περίπου 15-20%, τα φρένα φρεναρουν και τους 4 τροχους με ποσοστά 60-80%. τπτ καλύτερο απο το φρένο οπότε.
Εννοείται φίλε μου οτι σε στενάκι δε γυρνάει. Το θέμα είναι να χτυπήσει όσο πιο πλάγια γίνεται τα αυτοκίνητα. Να χτυπάει και μπροστά και πίσω. Είναι μεγάλη γκαντεμιά φίλε μου να σου τύχει σε στενάκι. Άστα.
Για μενα το μονο λαθος σου ειναι τα χλμ. Οπως λεει κ το τρουφακι, το όριο ειναι τα 50 μεσα στην πολη. Συνηθως συναντάμε πινακίδες με όριο τα 30. Πέραν τουτου ειναι γνωστα τα φαινόμενα οπως 1. παιδάκι πετάγεται γτ ξεφυγε της προσοχής της μαμάς του 2. μαμα κρατώντας το ή τα παιδια της απ το χερι τρεχουν να περασουν το δρομο απο σημειο χωρις διάβαση κ με την κυκλοφορία να ειναι σε ροή, 3. παππους/γιαγια με μπαστουνι προσπαθούν να τρέξουν κουτσαινοντας στη μεση του δρόμου..... Ακομα κ σ αυτες τις περιπτωσεις όμως, αμα γινει η στραβή, ο οδηγός την παταει. Παντα. Σε ολους μας εχει τύχει να πεταχτεί καποιος και- οκ δε θα πω ολοι- πολλοί απο μας εχουμε υπερβει το όριο ταχύτητας (μην κρυβόμαστε). Το πρωτο μη σου τύχει. Το δευτερο στο χερι μας να μην το κανουμε. Ειναι γεγονος οτι η ταχύτητα παιζει τεράστιο ρολο, ο καλυτερος οδηγός να εισαι.
Τι σχέση έχουν ρε φίλε τα μνημόνια; Ατομιστική είναι η κοινωνία μας είτε με μνημόνια είτε χωρίς.Πέρα απ' αυτό, γνωρίζεις ότι ο άνθρωπος εκείνη τη στιγμή δρα αντανακλαστικά και θα κάνει το πιο απλό πράγμα που είναι να φρενάρει; Εκτός του ότι αν προκαλούσε ένα γερό τρακάρισμα με τα παρακείμενα αυτοκίνητα τώρα μπορεί να υπήρχαν και τραυματίες. Αυτό που αξίζει να κρατήσουμε από την ιστορία αυτή είναι ότι φέρουν ευθύνη και οι πεζοί (όταν πρόκειται για μικρά παιδιά οι γονείς τους), είτε μόνο ηθική είτε και νομική ανάλογα την περίπτωση.
Έχω βρεθεί στη θέση της εξ meremeti. Και παραδέχομαι οτι ήμουν και εγώ πάνω από το όριο. Αν λοιπόν έχεις κάποιον άλλο τρόπο για να αποφύγουμε τον πεζό, θα ήταν χρήσιμο για όλους να τον αναφέρεις.Συζητήσεις όμως τύπου lidl, θα σε αφήσω να τις κάνεις μόνος σου. Καλή συνέχεια.
Δεν θα μπω στην ουσία του ζητήματος καθώς δεν μπορούμε να ξέρουμε τι ακριβώς έγινε, ποια τα όρια και πόση η ταχύτητα αλλά σε γενικές γραμμές να έχουμε υπόψη μας ότι ανάλογα την περίπτωση μπορεί να φέρουν ευθύνη και οι πεζοί. Νομική (έχουν υπάρξει και δικαστικές αποφάσεις με αθώωση οδηγών παρά το θάνατο πεζού) αλλά και ηθική ευθύνη. Όχι το παιδί βεβαίως, αλλά η μητέρα που της ξέφυγε.
Από όσα λες, με βάση την ταχύτητα, το όχημα, το σημείο που σταμάτησες και θεωρώντας οτι φρέναρες αμέσως, η απόσταση ήταν 10-13 μέτρα. Απόσταση που μπορείς να αντιδράσεις. Αν βέβαια, η απόσταση είναι πολύ μικρή, είναι ελάχιστα αυτά που μπορείς να κάνεις. Το μόνο που ευθύνεσαι είναι τα 60, αν δεν πρόκειται για λεωφόρο. Ως αντίδραση, έκανες οτι καλύτερο μπορούσες.Αυτός που σου το είπε, στην καλύτερη περίπτωση θα έκανε το ίδιο με εσένα. Τη χειρότερη δε θέλω να τη σκέφτομαι.Ειδικά μέσα στην πόλη και σε στενούς δρόμους, δεν τραβάς χειρόφρενο, εφόσον έχεις πάνω από 50 (ιδανικά 40). Ακόμα περισσότερο, όταν το χειρόφρενο μπλοκάρει τους πίσω τροχούς, όπως συμβαίνει στα περισσότερα οχήματα. Και κυρίως, σε έκτακτες καταστάσεις, δε στρίβεις τιμόνι πατώντας φρένο. Ανάλογα με την ταχύτητα και λόγο του ABS και της πρόσφυσης, ο χρόνος ακινητοποίησης του οχήματος, αυξάνεται σημαντικά με το φρένο, ατονώντας έτσι η φυγόκεντρος για αλλαγή κατεύθυνσης. Ειδικά αν υπάρχουν σταθμευμένα οχήματα προς την κατεύθυνση που θέλεις να στρίψεις, το όχημά σου δε θα στρίψει. Θα συνεχίσει να κινείται ευθεία, γδέρνοντας περιμετρικά τα άλλα οχήματα. Πρέπει να αναστραφεί από το πίσω μέρος. Και όσο πιο μικρή είναι η απόσταση τόσο πιο γρήγορα πρέπει να γίνει.Συνοπτικά, υπό την προϋπόθεση οτι τα ελαστικά είναι σε καλή κατάσταση και με πλεονέκτημα το στεγνό δρόμο, θα πρέπει να κάνεις τα εξής σε παρόμοια περίπτωση και μόνο αν κινδυνεύει άνθρωπος (υποθέτωντας οτι τη δεδομένη στιγμή έχεις 60):Πατάς φρένο με όλη σου τη δύναμη (στιγμιαία) και ταυτόχρονα πατάς συμπλέκτη (προετοιμασία για περιστροφή με χειρόφρενο) και πιάνεις το χειρόφρενο, πατώντας και κρατώντας πατημένο, το κουμπί που απασφαλίζει (για να κερδίσεις χρόνο για το επόμενο βήμα). Σκοπός είναι να κοπεί αρχικά η μέγιστη δυνατή ταχύτητα και η ορμή του οχήματος.Αφήνεις το φρένο και ταυτόχρονα τραβάς χειρόφρενο άμεσα και με δύναμη.Σχεδόν ταυτόχρονα, στρίβεις το τιμόνι. Η περιστροφή του θα πρέπει να είναι μικρή αλλά κοφτή και έντονη.Τα πιο πάνω θα πρέπει να γίνουν σε 1.5 δευτερόλεπτο το πολύ! Η ταχύτητα, η ορμή και οι μπλοκαρισμένοι τροχοί του οχήματος, σε συνδυασμό με τη φυγόκεντρο, θα γυρίσουν το πίσω μέρος του.Στη μέση περίπου της περιστροφής/αλλαγής κατεύθυνσης του οχήματος, κατεβάζεις το χειρόφρενο (με πατημένο το κουμπί που απασφαλίζει) και ανάλογα με το χώρο που έχεις γύρω σου, ρυθμίζεις την τροχιά του οχήματος με ανάποδο τιμόνι, διορθώνοντας και κερδίζοντας χρόνο. Υπολογίζεις το όχημα, μέχρι να σταματήσει, να μην ισιώσει αλλά να κινείται ζικ-ζακ. Μην πατήσεις φρένο!Σίγουρα χρειάζεται και λίγη εμπειρία, οπότε μπορείς να εξασκηθείς μόνη σου, σε άνετο μέρος. Ξεκίνα από τα 30. Να αφήνεις λίγο χρόνο μεταξύ των δοκιμών. Πάντα ζώνη και είναι κρίσιμο να μην "παγώνεις" τη στιγμή που πρέπει να αντιδράσεις.
To χειρόφρενο μπλοκάρει τους πίσω τροχούς και μόνο αν ήταν πολύ μικρή η ταχύτητα ΔΕΝ θα σου γύρναγε το αμάξι και όντως θα είχες κάποιο πλεονέκτημα στην απόσταση φρεναρίσματος .Γενικώς να ξέρεις όμως ότι στην οδήγηση επειδή ως συνήθως δρας αντανακλαστικά ότι και να σου πει ο καθένας εκείνη την ώρα δεν ξέρεις πως θα αντιδράσεις .Επίσης είναι πολλοί οι παράγοντες που επηρρεάζουν τις συνθήκες ενός συμβάντος άρα μόνο το αποτέλεσμα είναι αυτό που κρίνει αν έκρινες και έπραξες σωστά εκείνη την ώρα .Πάλι καλά δεν έγινε τίποτα να λές, ηρέμησε .
Κατ αρχάς, το όριο ταχύτητας στην πόλη είναι 50χλμ όχι 70, οπότε έτρεχες. Τώρα για το χειρόφρενο δεν ξέρω να σου πω, έχω την αίσθηση ότι θα έκανε τετακε, αλλά καλύτερα να μας πει κάποιος που γνωρίζει

ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΡΑ

Scroll to top icon