H πιο όμορφη 'Πεταλουδίτσα της Νύχτας' (Σαν ψεύτικη!)

H πιο όμορφη 'Πεταλουδίτσα της Νύχτας' (Σαν ψεύτικη!) Facebook Twitter
0

[ Από την Άλκηστη Γεωργίου ]

Η Rosy Maple Moth ( Dryocampa rubicunda ) είναι ένα πανέμορφο ζωάκι (οκ, έντομο) , το πιο όμορφο ίσως του είδους του!

Η μικρή αυτή 'Πεταλουδίτσα της Νύχτας' (moth) ζει στην Βόρειο Αμερική, και θεωρείται από τα πιο ξεχωριστά κι εντυπωσιακά πλασματάκια στο ζωικό βασίλειο (βασίλειο των εντόμων; Δεν ξέρω πως να το πω..)

Είναι πολύ μικρή, μικρότερη από μία συνηθισμένη πεταλούδα (μόλις 32 χιλιοστά), και ξεχωρίζει, φυσικά, για τα φανταχτερά χρώματα της.

Δεν είναι σαν ψεύτικη;!

:)

H πιο όμορφη 'Πεταλουδίτσα της Νύχτας' (Σαν ψεύτικη!) Facebook Twitter
H πιο όμορφη 'Πεταλουδίτσα της Νύχτας' (Σαν ψεύτικη!) Facebook Twitter
H πιο όμορφη 'Πεταλουδίτσα της Νύχτας' (Σαν ψεύτικη!) Facebook Twitter
H πιο όμορφη 'Πεταλουδίτσα της Νύχτας' (Σαν ψεύτικη!) Facebook Twitter
H πιο όμορφη 'Πεταλουδίτσα της Νύχτας' (Σαν ψεύτικη!) Facebook Twitter
H πιο όμορφη 'Πεταλουδίτσα της Νύχτας' (Σαν ψεύτικη!) Facebook Twitter
H πιο όμορφη 'Πεταλουδίτσα της Νύχτας' (Σαν ψεύτικη!) Facebook Twitter
H πιο όμορφη 'Πεταλουδίτσα της Νύχτας' (Σαν ψεύτικη!) Facebook Twitter
H πιο όμορφη 'Πεταλουδίτσα της Νύχτας' (Σαν ψεύτικη!) Facebook Twitter
H πιο όμορφη 'Πεταλουδίτσα της Νύχτας' (Σαν ψεύτικη!) Facebook Twitter

[ via ]

It's Viral
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Στη δικαιοσύνη η Ηλιάνα Παπαγεωργίου – Τι ζητά από την Έλενα Χριστοπούλου

It's Viral / Στη δικαιοσύνη η Ηλιάνα Παπαγεωργίου – Τι ζητά από την Έλενα Χριστοπούλου

Η Ηλιάνα Παπαγεωργίου, μέσω του δικηγόρου της, κατέθεσε αίτηση επίδειξης εγγράφων, ζητώντας από την Έλενα Χριστοπούλου να της παραδώσει όλες τις συμβάσεις που σχετίζονται με την πολυετή συνεργασία τους
THE LIFO TEAM
Τα social media κατακεραυνώνουν τη Coca-Cola για τη διαφήμιση που φτιάχτηκε με AI

It's Viral / Δείτε την πρώτη διαφήμιση της Coca-Cola που δημιουργήθηκε με τεχνολογία AI

Η Coca-Cola έφτιαξε μία διαφήμιση χρησιμοποιώντας μόνο τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης - Χρήστες του διαδικτύου χαρακτηρίζουν το σποτ «άψυχο» και «χωρίς ίχνος δημιουργικότητας» - Αντιδρούν και διαφημιστές
LIFO NEWSROOM