Η playlist της ανδρικής εβδομάδας μόδας του Μιλάνου

Η playlist της ανδρικής εβδομάδας μόδας του Μιλάνου Facebook Twitter
0

Διεξάγεται αυτές τις μέρες η ανδρική εβδομάδα μόδας του Μιλάνου και όλοι οι μεγάλοι οίκοι μόδας παρουσιάζουν τις νέες τους κολεξιόν για τη σεζόν Φθινόπωρο-Χειμώνας 2013-2014. Η γαλλική Vogue συνέλεξε μερικές χαρακτηριστικές φωτογραφίες από 8 οίκους μαζί με τις μουσικές που ακούστηκαν στα runways.

1. Emporio Armani και Cat People από David Bowie

Η playlist της ανδρικής εβδομάδας μόδας του Μιλάνου Facebook Twitter

 

2. Etro και Kiss My Name από Antony & the Johnsons

Η playlist της ανδρικής εβδομάδας μόδας του Μιλάνου Facebook Twitter

 

3. Missoni και Um Dum Dum από X-TG

Η playlist της ανδρικής εβδομάδας μόδας του Μιλάνου Facebook Twitter

 

4. Vivienne Westwood και Last Train Τo London από Electric Light Orchestra

Η playlist της ανδρικής εβδομάδας μόδας του Μιλάνου Facebook Twitter

 

5. Calvin Klein Collection και Stripped από Depeche Mode

Η playlist της ανδρικής εβδομάδας μόδας του Μιλάνου Facebook Twitter

 

6. Bottega Veneta και The Subordinate από Peter Bourke & Lisa Gerrard

Η playlist της ανδρικής εβδομάδας μόδας του Μιλάνου Facebook Twitter

 

7. Burberry Prorsum και Someone Told Me από Jake Bugg

Η playlist της ανδρικής εβδομάδας μόδας του Μιλάνου Facebook Twitter

 

8. Jil Sander και Farmer In The Sky από Scott Walker

Η playlist της ανδρικής εβδομάδας μόδας του Μιλάνου Facebook Twitter

 

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Στη δικαιοσύνη η Ηλιάνα Παπαγεωργίου – Τι ζητά από την Έλενα Χριστοπούλου

It's Viral / Στη δικαιοσύνη η Ηλιάνα Παπαγεωργίου – Τι ζητά από την Έλενα Χριστοπούλου

Η Ηλιάνα Παπαγεωργίου, μέσω του δικηγόρου της, κατέθεσε αίτηση επίδειξης εγγράφων, ζητώντας από την Έλενα Χριστοπούλου να της παραδώσει όλες τις συμβάσεις που σχετίζονται με την πολυετή συνεργασία τους
THE LIFO TEAM
Τα social media κατακεραυνώνουν τη Coca-Cola για τη διαφήμιση που φτιάχτηκε με AI

It's Viral / Δείτε την πρώτη διαφήμιση της Coca-Cola που δημιουργήθηκε με τεχνολογία AI

Η Coca-Cola έφτιαξε μία διαφήμιση χρησιμοποιώντας μόνο τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης - Χρήστες του διαδικτύου χαρακτηρίζουν το σποτ «άψυχο» και «χωρίς ίχνος δημιουργικότητας» - Αντιδρούν και διαφημιστές
LIFO NEWSROOM