ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

Η Τζένιφερ Λόπεζ με κίτρινο μαγιό- «Το καλοκαίρι είναι επιτέλους εδώ»

Η Τζένιφερ Λόπεζ με κίτρινο μαγιό- «Το καλοκαίρι είναι επιτέλους εδώ» Facebook Twitter
Φωτ.: Instagram
0

Η Τζένιφερ Λόπεζ πόζαρε με μαγιό, για να λανσάρει το νέο προϊόν με την «υπογραφή» της, μια σειρά κοκτέιλ. 

«Το καλοκαίρι είναι επιτέλους εδώ», έγραψε στο Instagram η Τζένιφερ Λόπεζ και πόσταρε φωτογραφίες της με μαγιό, στο πλαίσιο της προώθησης των κοκτέιλ Delola. 

Στις φωτογραφίες που ανάρτησε, η φωτογραφία και ηθοποιός ποζάρει με κίτρινο ολόσωμο μαγιό, πολύχρωμο μαντήλι στα μαλλιά και χρυσούς κρίκους, πάνω σε ξαπλώστρα. 

Το «Lola» είναι εδώ και χρόνια ένα παρατσούκλι της Τζένιφερ Λόπεζ, που αντικατοπτρίζει την πιο «παιχνιδιάρικη, ανέμελη πλευρά της», ανέφερε δελτίο Τύπου που εκδόθηκε τον Απρίλιο, για τα κοκτέιλ Delola. 

Όμως, δεν είχαν ενθουσιαστεί όλοι με αυτή την επιχειρηματική κίνηση της τραγουδίστριας. Κάποιοι την επέκριναν, καθώς η ίδια έχει δηλώσει ότι δεν πίνει αλκοόλ, ενώ ο σύζυγός της, Μπεν Άφλεκ, έχει μιλήσει ανοιχτά για τη μάχη του με τον αλκοολισμό. 

«Δεν πίνω, ούτε καπνίζω, ούτε καταναλώνω καφεΐνη. Αυτό καταστρέφει το δέρμα σου μεγαλώνοντας», είχε πει η Τζένιφερ Λόπεζ σε συνέντευξη που είχε παραχωρήσει στο UsWeekly το 2016. 

Με πληροφορίες από Daily Mail

It's Viral
0

ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Στη δικαιοσύνη η Ηλιάνα Παπαγεωργίου – Τι ζητά από την Έλενα Χριστοπούλου

It's Viral / Στη δικαιοσύνη η Ηλιάνα Παπαγεωργίου – Τι ζητά από την Έλενα Χριστοπούλου

Η Ηλιάνα Παπαγεωργίου, μέσω του δικηγόρου της, κατέθεσε αίτηση επίδειξης εγγράφων, ζητώντας από την Έλενα Χριστοπούλου να της παραδώσει όλες τις συμβάσεις που σχετίζονται με την πολυετή συνεργασία τους
THE LIFO TEAM
Τα social media κατακεραυνώνουν τη Coca-Cola για τη διαφήμιση που φτιάχτηκε με AI

It's Viral / Δείτε την πρώτη διαφήμιση της Coca-Cola που δημιουργήθηκε με τεχνολογία AI

Η Coca-Cola έφτιαξε μία διαφήμιση χρησιμοποιώντας μόνο τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης - Χρήστες του διαδικτύου χαρακτηρίζουν το σποτ «άψυχο» και «χωρίς ίχνος δημιουργικότητας» - Αντιδρούν και διαφημιστές
LIFO NEWSROOM