Το νέο NETWORK (η εβδομαδιαία στήλη μου για το ίντερνετ στην έντυπη Lifo) είναι αφιερωμένο σε αμήχανες στιγμές του Twitter.
Μεταξύ των άλλων έβαλα και το παρακάτω:
Η πραγματικά αμήχανη στιγμή για μένα ήρθε όταν δημοσιεύτηκε το NETWORK και στο σάιτ και κάποιος έστειλε το εξής σχόλιο:
Μεταξύ μας, με μία σύντομη επίσκεψη στο προφίλ του Αλαφούζου δεν πείθομαι ότι είναι αυθεντικό. Αλλά φαντάζομαι για να γράφεται ότι "Ο ιδιοκτήτης του ΣΚΑΪ και της «Καθημερινής» έχει Twitter" τότε έχει ελεγχθεί και κάνω λάθος..
Εκεί ένιωσα αμήχανα εγώ γιατί δεν το είχα ελέγξει, μιας και δεν είχα σκεφτεί καν πως υπήρχε περίπτωση να μην είναι αληθινό.
Είναι αλήθεια πως είναι κάπως ιδιαίτερο. Δεν περιμένεις απ' τον ιδιοκτήτη του Σκάι και της Καθημερινής (δύο μέσα που προσέχουν πολύ τις αισθητικές λεπτομέρειες και το γλωσσικό χειρισμό τους) να γράφει στα αγγλικά, με greeklish ή να κάνει ορθογραφικά λάθη σε κάθε tweet.
Παρ' όλα αυτά, οι απόψεις που εκφράζονταν με είχαν πείσει πως ήταν ο αυθεντικός. Τα tweets απηχούσαν τις αληθινές απόψεις του κυρίου Αλαφούζου, θέλω να πω, σε καμία περίπτωση δεν έμοιαζε με παρωδία. Ήταν ένα twitter ενδιαφέρον, που μας έβαζε κατευθείαν στο Μυαλό του Αλαφούζου.
Μετά το σχόλιο του αναγνώστη όμως τα έχασα, και ζήτησα βοήθεια από όσους τυχόν είχαν πρόσβαση σ' αυτόν (ή σε ανθρώπους που τον ξέρουν καλά).
Και το ρεπορτάζ άρχισε, όχι από μένα, αλλά απ' τον greekgaylolita που ρώτησε την Vivian_e στο Twitter. Αυτή ρώτησε τον Πάσχο Μανδραβέλη, το δημοσιογράφο της Καθημερινής (καταλαβαίνετε ότι το ρεπορτάζ χοντραίνει) ο οποίος είναι μάλιστα και follower του προφίλ http://twitter.com/Yalafouzos.
Δεν πέρασε πολλή ώρα και ο δημοσιογράφος απάντησε στο καυτό ερώτημα για το αν είναι το twitter του "Αλαφούζου" παρωδία ή αληθινό:
case closed! [τουλάχιστον μέχρι να αμφισβητηθεί η αυθεντικότητα του "Mandravelis"...]
:)
*Στο νέο NETWORK: Η Τζένη Μπαλατσινού γίνεται αμήχανη φιλόσοφος της Σημειωτικής, καθημερινά γεγονότα που προκαλούν αμηχανία, απίθανα support σε συναυλίες, ο Μάικλ Μουρ λέει την αλήθεια για τον Μπιν Λάντεν, RETWEETS, η πιο απίθανη στιχομυθία, κλπ.
σχόλια