Ο Αλέξανδρος Ζεκάκης είναι YouTuber που ασχολείται με το gaming κι έκανε ένα ξαφνικό, δικαιολογημένο σουξέ. Πριν από 3 εβδομάδες είχε 1 subscriber και μερικές εκατοντάδες views, μέχρι που την Παρασκευή 18.6 όλα άλλαξαν και απέκτησε 200,000 views σε λιγότερο από 48 ώρες.
Τι συνέβη; Κατάφερε να αποκτήσει δύο ώρες δόξας και συγκεκριμένα:
1) Έγινε πρωτοσέλιδο στο REDDIT
2) Ήταν στα trending topics του Facebook (ΗΠΑ) - ξεπερνώντας θέματα όπως η Ε3 και το #OrlandoShooting
3) Το βίντεο ήταν στα 100 πιο trending videos του YouTube
4) Γράφτηκαν δεκάδες άρθρα άρθρα σχετικών ξένων ιστοσελίδων.
«Είμαι 30 ετών, απόφοιτος Διαχείρισης Πληροφοριών του ΤΕΙ Καβάλας και εργάζομαι από Ελλάδα σε πλήρη απασχόληση για μια Αμερικάνικη πολυεθνική εταιρεία με διοικητικό ρόλο» λέει στο LIFO.gr ο Αλέξανδρος.
«Πέραν αυτού λειτουργώ μαζί με φίλους μία πολυ επιτυχημένη city guide ιστοσελίδα με έδρα την Καβάλα (και πρόσφατη επέκταση στη Θεσσαλονίκη), έχω 2 εφαρμογές που έφτιαξα ο ίδιος στο google play και πέραν των Αγγλικών ομιλώ και Γερμανικά και Κινέζικα.» Και μέσα σ' όλα αυτά, προλαβαίνει να παίζει παιχνίδια και να φτιάχνει βίντεο γι' αυτά...
—Τι το ξεχωριστό έχει το Dark Soul III;
«Το Dark Souls ΙΙΙ είναι η πιο πρόσφατη εκδοχή της πολυβραβευμένης και επιτυχημένης σειράς παιχνιδιών, με πάνω από 8 εκατομμύρια αντίτυπα να έχουν αγοραστεί στους δύο μήνες κυκλοφορίας του. Είναι ένα σκοτεινό αριστούργημα που έγινε διάσημο λόγω του υψηλού επιπέδου δυσκολίας του, και έχει γίνει συνώνυμο με το "You Died" που εμφανίζεται κάθε φορά που ο παίχτης χάνει... το οποίο συμβαίνει πολύ συχνά.
Όπως και οι περισσότεροι τίτλοι του είδους έτσι και αυτό μπορεί να παιχθεί και online, είτε σε μορφή συνεργασίας (co-op) είτε ανταγωνιστικά (PVP). Και μάλιστα το ανταγωνιστικό του κομμάτι είναι μοναδικό διότι επιτρέπει σε παίχτες να επιτεθούν σε τυχαίους άλλους παίχτες και αν τους νικήσουν τους στέλνουν πίσω στο τελευταίο checkpoint... και ξανά από την αρχή. Έτσι λοιπόν οι «εισβαλλόμενοι» μπορούν είτε να παλέψουν ευθέως για την επιβίωσή τους είτε να επιδοθούν σε τεχνάσματα όπως και αυτό που έκανα εγώ, δηλαδή να κοροϊδέψουν τον εισβολέα και να κρυφτούν μέχρι να βαρεθεί και να φύγει.
—Για πες μας για το βίντεο λοιπόν...
Το συγκεκριμένο βίντεο έγινε viral διότι αυτό που κατάφερα να κάνω είναι πρωτοφανές. Εν ολίγοις πήρα την μορφή, δηλαδή έβαλα εξοπλισμό σαν αυτόν που φοράνε τα διάφορα NPCs (Non-playing characters) και ο εισβολέας με πέρασε για .. τερατάκι. Του δίνω επί της ουσίας τέσσερις ευκαιρίες περνώντας από μπροστά του, ακόμα και ανάβοντας τα όπλα μου φωτιά, μπας και... αλλά τίποτα. Οπότε στο τέλος φεύγει. Η επιτυχία του βίντεο οφείλεται στο γεγονός ότι τον κορόιδεψα πετυχημένα και με αστείο τρόπο. Γέλασαν ακόμα και πολλοί που δεν ξέρουν καν τι είναι το παιχνίδι.
—Πώς ένιωσες όταν έγινε παγκόσμιο viral;
Όταν άρχισε να λαμβάνει δημοσιότητα και να αναμεταδίδεται ένιωσα απίστευτα. Μπορώ να πω ότι μου έπεσε το σαγόνι όταν ένας χρήστης από Αμερική μου έστειλε πως το βίντεό μου ήταν στην κορυφή των trending topics στην Αμερική. Εκεί άρχισαν τα κοντέρ να τρελαίνονται με 14,000 views/ώρα για περίπου 3 ώρες και έτσι βρέθηκε και στα Top 100 YouTube videos στην Αμερική για το ίδιο διάστημα. Γράφτηκαν άμεσα μετά άρθρα σε όλες τις γλώσσες του κόσμου από υψηλού κύρους ιστοσελίδες όπως π.χ. gamerant, vg247, GameZone, gamnesia, itechopost κλπ. και δεν άργησα να λάβω και επαγγελματικές προτάσεις τις οποίες και εξετάζω.
—Έκανες κάτι άλλο, πέρα απ' το ότι έφτιαξες ένα καλό βίντεο, για να το πετύχεις αυτό;
Απλά υπήρξα αρκετά μεθοδικός και φρόντισα να χρησιμοποιήσω τα social media σωστά (twitter, facebook, reddit). Επίσης φρόντισα να έχω ένα σχετικά αξιοπρεπές κανάλι από άποψη σχεδιασμού. Τα υπόλοιπα ήταν απλά snowball effect.
*Και το σίκουελ του πετυχημένου βίντεο, όπου ο παίκτης τρολάρει ολόκληρη ομάδα εισβολέων, με το να καμουφλαριστεί χάρη στο φυσικό περιβαλλον...