ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΡΑ

Πώς να σταματήσεις το κύκλωμα Βλαστού πέρα απ' το να το βάλεις φυλακή (αφού ήδη είναι);

Πώς να σταματήσεις το κύκλωμα Βλαστού πέρα απ' το να το βάλεις φυλακή (αφού ήδη είναι); Facebook Twitter
11

Πόσο ειρωνικό το ότι εξαρθρώθηκε το μεγαλύτερο μαφιόζικο κύκλωμα της Ελλάδας, και αποδείχτηκε ότι δρούσε μέσα απ' τις φυλακές!

Τώρα υπάρχει πρόβλημα και απορία σημαντική: Πώς τους σταματάς; Τους κλείνεις φυλακή; Μα ήδη είναι! Τους καταδικάζεις σε 25 χρόνια; Μα πολλοί απ' αυτούς είναι ήδη καταδικασμένοι σε ισόβια. 

Φταίνε στ' αλήθεια οι κακοποιοί αν κάνουν το χόμπι τους, ή οι φυλακές που δεν μπορούν να τους αποτρέψουν απ' το να το κάνουν;

Πραγματικά η υπόθεση αγγίζει τα όρια της γελοιότητας: Υποτίθεται ότι έχουμε το δικαστικό σύστημα και το σωφρονιστικό σύστημα για να προστατεύουμε την κοινωνία απ' τους εγκληματίες. Και τώρα, μια απ' τις φορές που και η αστυνομία τα κατάφερε, και η δικαιοσύνη στάθηκε στο ύψος της και καταδίκασε, όχι μόνο δεν προστατεύτηκε η κοινωνία αλλά συνέβη το εξωφρενικότερο όλων - η πιο επικίνδυνη μαφία να δρα ανενόχλητη παρά τις καταδίκες, μέσα απ' τις φυλακές. 

Ο Παναγιώτης Βλαστός, όταν ρωτήθηκε από κοντινό του πρόσωπο γιατί συνεχίζει τις απατεωνιές φέρεται να απάντησε κάτι του στυλ "Μα τότε με τι θα ασχολούμαι εδώ μέσα όλη μέρα;!"

Δεν ξέρω αν τα καλύτερα παιδιά είναι στις φυλακές κι οι απατεώνες έξω, αλλά είναι σουρεαλιστικό το ότι η μεγαλύτερη σπείρα διοικούνταν μέσα απ' τη φυλακή, ότι ο Ξηρός και οι Πυρήνες έκαναν σχέδια μέσα απ' τα κελιά με τον πρώτο να μπαινοβγαίνει παρανόμως για χρόνια σε όποιο σημείο των φυλακών ήθελε, κι ότι ο Άκης Τσοχατζόπουλος (που περιμένει πώς και πώς την Αλλαγή -όπως την έγραψε ο ίδιος- του Τσίπρα) φέρεται να ζητούσε να μπουν βόμβες σε κτίριο εχθρού του και να το πετύχαινε.  

Αν δεν σταματούν ούτε αυτούς που έχουν φυλακισμένους στα σωφρονιστικά καταστήματα (είτε λόγω σκοπιμοτήτων είτε λόγω πλημμελούς φροντίδας) τι να ελπίσουμε για όλους του -πιθανότατα σημαντικότερους- που κυκλοφορούν ελεύθεροι; Ας ελπίσουμε απλώς να είναι όλος αυτός ο τραγελαφικός σουρεαλισμός ένα καμπανάκι, που δεν θα αγνοηθεί.   

11

ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΡΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οι προβληματικές, βαθιά σεξιστικές δηλώσεις του Δημήτρη Παπανώτα για την «υστερία» των γυναικών - Μικροπράγματα

Mικροπράγματα / Οι προβληματικές, βαθιά σεξιστικές δηλώσεις του Δημήτρη Παπανώτα για την «υστερία» των γυναικών

«Υστερικές» όσες μιλούν συνεχώς για τα γυναικεία δικαιώματα και «τα θέλουν» όσες είναι θύματα καταπίεσης και δεν το καταγγέλλουν, μάς ενημερώνει ο υποψήφιος ευρωβουλευτής, Δημήτρης Παπανώτας.
ΑΠΟ ΤΗ ΒΑΝΑ ΚΡΑΒΑΡΗ

σχόλια

7 σχόλια
Καλά, ο Βλαστός μάδησε τα φρύδια του από την βαρεμάρα (είναι νομίζω ξεκάθαρο).Πάντως υπάρχει λύση για το ennui που νιώθουν αυτοί οι κύριοι. Λέγεται "καταναγκαστικά έργα"--σαν τον παλιό καλό καιρό.
Κακά τα ψέματα: ο όρος "σωφρονιστικό σύστημα" είναι ένας ευφημισμός για ένα σαδιστικό κοινωνικό εποικοδόμημα που μοναδικό ρόλο έχει να λειτουργεί εκφοβιστικά για τη κοινωνία προκειμένου να διατηρείται ένας γενικός μέσος όρος υπακοής στους νόμους που ούτε θα αποτρέψει ούτε θα φοβίσει εκείνους που για διάφορους λόγους καταφεύγουν στη παρανομία. Γιατί η παρανομία δεν είναι μια ιδιαίτερη συνθήκη της κοινωνικής πραγματικότητας παρά μία (σκοτεινή) παράμετρος της. Όλοι παρανομούν κάποια στιγμή στη ζωή τους, είτε με μια απλή παραβίαση φωτεινού σηματοδότη (που υπό συνθήκες μπορεί να οδηγήσει σε φόνο) είτε με πιο σύνθετες μορφές παραβίασης νόμων αλλά το πιο σημαντικό είναι ότι μόνο ένα ποσοστό συλλαμβάνεται διαφορετικά ίσως να είμαστε όλοι στη φυλακή (εκτός αν ταυτιστούμε με τη παραδοσιακή αναρχική κοινωνική θεώρηση που θεωρεί όντως ότι όλη η κοινωνία είναι μια φυλακή). Η διαφορά των επιφανών παραβατών από τους χιλιάδες ανώνυμους, αυτών δηλαδή που παρουσιάζονται ως αμετανόητοι κακοποιοί είναι ότι αποφασίζουν να έρθουν σε κάθετη ρήξη με το σύστημα - τουλάχιστον με το κομμάτι του εκείνο που αφορά τους θεσμούς της ιδιοκτησίας και του δικαιώματος της περιουσίας - που στις δυτικές κοινωνίες είναι σημαντικότεροι ακόμα και από το δικαίωμα στη ζωή (γι' αυτό και η ληστεία τιμωρείται με υψηλότερη ποινή απ' ότι ο φόνος). Αλλά δεν θέλω να δίνω λανθασμένες εντυπώσεις: οι επιφανείς παραβάτες είναι στη πραγματικότητα είδωλα ειδομένα μέσα από τον παραμορφωτικό καθρέπτη των πιο μύχιων σκέψεων, από το καταπιεσμένο κομμάτι του κάθε προλετάριου ή μικρομεσαίου που εγκλωβισμένος μέσα στη μιζέρια του ονειρεύεται την απίστευτη ελευθερία που έχουν όλοι αυτοί που αρνούνται να σκλαβωθούν από μια (τελικά σκάρτη) ηθική. Ο Βλαστός λοιπόν απάντησε έτσι γιατί να συντηρήσει το μύθο του, υποταγμένος ίσως κι αυτός στη υπερβολική περσόνα που έχουν πλάσει στη μορφή του τα μίντια. Δεν αποτελεί φόβητρο αλλά παράδειγμα προς αποφυγή (τουλάχιστον για του "καθωσπρέπει"). Αυτό που αποκρύπτεται σε τούτη την υπόθεση είναι ο βαθμός σήψης στον οποίον έχει φτάσει το ποινικό σύστημα - και υπό μία έννοια αυτή η σήψη ίσως είναι και ένα δείγμα υγείας των εμπλεκομένων σε αυτό που ανέχονται να διεφθαρούν σε τέτοιο βαθμό ώστε να μπορούν να κοιμούνται ήσυχοι τα βράδια αφού παραδόξως καταφέρνουν να επιτελούν ένα χυδαίο κι ευτελές επάγγελμα επιτρέποντας ταυτόχρονα να εκτυλίσσονται οι πιο παράξενες "ιδιοτροπίες" των "μεγαλοκρατούμενων" κάτω από τη μύτη τους. Το ερώτημα είναι και παραμένει: ως πότε αυτή η ιλαροτραγωδία θα συνεχίζεται, ως πότε οι άνθρωποι θα στοιβάζονται σε κλουβιά (γιατί το 99% δεν είναι Βλαστοί αλλά φτωχοί και αμόρφωτοι παρίες), ως πότε η κοινωνία θα έχει ανάγκη μπαμπούλες για να διατηρείται η κοινωνική ειρήνη και τελικά ως πότε θα ανεχόμαστε την αδικία. Γιατί αυτή είναι η ρίζα του προβλήματος: η αδικία και δυστυχώς το ποινικό, δικαστικό και σωφρονιστικό σύστημα αποφεύγουν μετά βδελυγμίας να απαντήσουν. Ίσως γιατί συντηρούνται από αυτή. Πρόκειται για μια από τις οικονομικά πιο σταθερές, διαχρονικές και ανθήρες επιχειρήσεις της χώρας. Και ο Βλαστός αλλά και οι κρατούμενοι του αντιεξουσιαστικού χώρου χρησιμοποιούνται επικοινωνιακά για να επισφραγίσουν την απόλυτη αναγκαιότητα της ύπαρξης τους. Όλα τα υπόλοιπα θα μπορούσαν σε γενικές γραμμές να περιγραφούν με το θλιβερό όρο "καλλιέργεια φόβου", ή αλλιώς η ζωή μέσα από το αστυνομικό δελτίο.
χρειάζεται να γράψω ολόκληρη έκθεση για να απαντήσω σε αυτά που διάβασα και μου έφυγαν τα μάτια, αλλά θα μείνω στα βασικά.*1 "Όλοι παρανομούν κάποια στιγμή στη ζωή τους, είτε με μια απλή παραβίαση φωτεινού σηματοδότη (που υπό συνθήκες μπορεί να οδηγήσει σε φόνο) είτε με πιο σύνθετες μορφές παραβίασης νόμων αλλά το πιο σημαντικό είναι ότι μόνο ένα ποσοστό συλλαμβάνεται διαφορετικά ίσως να είμαστε όλοι στη φυλακή "Δηλαδή θεωρείς το ίδιο την παραβίαση φωτεινού σηματοδότη στις 2 τη νύχτα σε ερημική τοποθεσία ή άλλη πράξη που τιμωρείται με πρόστιμο πχ παράνομο παρκάρισμα, με την τοποθέτηση εκρηκτικού μηχανισμού, ληστείας, φόνου κλπ; Δεν τιμωρούνται όλες οι πράξεις με την ίδια ποινή. *2 αποφασίζουν να έρθουν σε κάθετη ρήξη με το σύστημα - τουλάχιστον με το κομμάτι του εκείνο που αφορά τους θεσμούς της ιδιοκτησίας και του δικαιώματος της περιουσίας - που στις δυτικές κοινωνίες είναι σημαντικότεροι ακόμα και από το δικαίωμα στη ζωή (γι' αυτό και η ληστεία τιμωρείται με υψηλότερη ποινή απ' ότι ο φόνος)."αντιγράφω από ποινικό κώδικα:Αρθρο 299 Π.Κ1. Όποιος με πρόθεση σκότωσε άλλον τιμωρείται με ισόβια κάθειρξη.380 ΠΚ Ληστεία1. Οποιος με σωματική βία εναντίον προσώπου ή με απειλές ενωμένες με επικείμενο κίνδυνο σώματος ή ζωής αφαιρεί από άλλον ξένο (ολικά ή εν μέρει) κινητό πράγμα ή τον εξαναγκάζει να του το παραδώσει για να το ιδιοποιηθεί παρανόμως, τιμωρείται με κάθειρξη. «Εάν ο υπαίτιος της πράξεως αυτής ενήργησε με καλυμμένα ή αλλοιωμένα τα χαρακτηριστικά του προσώπου του τιμωρείται με κάθειρξη τουλάχιστον δέκα ετών.»2. Αν από την πράξη προήλθε ο θάνατος κάποιου προσώπου ή βαριά σωματική βλάβη (άρθρο 310) ή αν η πράξη εκτελέστηκε με ιδιαίτερη σκληρότητα εναντίον προσώπου, επιβάλλεται ισόβια κάθειρξη.Πώς έβγαλες το συμπέρασμα ότι η ληστεία τιμωρείται με μεγαλύτερη ποινή από το φόνο πραγματικά θέλω να μου το εξηγήσεις. Στη μόνη περίπτωση που η ποινή είναι παρόμοια, είναι αν κατά τη ληστεία υπάρχει φόνος. Επιπλέον, μη μπερδεύεις τη ληστεία με την κλοπή. *3 "Αλλά δεν θέλω να δίνω λανθασμένες εντυπώσεις..." Αλήθεια; Είσαι βέβαιος δηλαδή ότι όλοι ονειρεύονται να γίνουν Βλαστοί στη θέση του Βλαστού στον επαναστατικό κόσμο που έχεις πλάσει όμορφα όμορφα στο κεφαλάκι σου; Δεν υπάρχουν δηλαδή άνθρωποι που θέλουν να ζουν σε ένα κόσμο δικαίου, να ζουν τη ζωή τους χωρίς να καταπιέζουν και να καταπιέζονται και χωρίς να πρέπει να αφαιρέσουν κάτι από το διπλανό τους για δικό τους όφελος; Α, ξέχασα, αυτοί είναι οι υποταγμένοι, καταπιεσμένοι προλετάριοι.Και φυσικά για όλα φταίει η αδικία. Αυτή η άτιμη η αδικία που αναγκάζει τους φτωχούς και αμόρφωτους παρίες να γεμίζουν κατά 99% τις φυλακές με το να κλέβουν δημόσιο χρήμα (όσοι από αυτούς πιάνονται, αλλά αυτό είναι άλλο κεφάλαιο), να πουλάνε ναρκωτικά, να σκοτώνουν συνανθρώπους τους, να βιάζουν κ α. Αχ αυτή η αδικία.
Ακριβώς αυτό το ύφος του "γνώστη των νόμων" όπως και η απαξιωτική συμπεριφορά απέναντι σε κάποιον άγνωστο που τυχαίνει να έχει κάποιες απόψεις διαφορετικές από τις δικές σου είναι που τρέφουν αυτό το σύστημα αδικίας. ΑΝ και η λέξη ακούγεται παρωχημένη αντιπροσωπεύει απόλυτα αυτό που βιώνουν χιλιάδες συνάνθρωποι μας που λόγω οικονομικής αδυναμίας δεν μπορούν να έχουν τη δικονομική αντιπροσώπευση που θα τους άξιζε κι έτσι καταλλήγουν στις φυλακές. Ακόμα και μέσα στη φυλακή οι πλουσιότεροι έχουν περισσότερα δικαιώματα από τους φτωχούς. Τι μου λες λοιπόν; Μήπως γνωρίζεις και τι γεννά το έγκλημα από τη στιγμή που δεκάδες χιλιάδες μελέτες καθηγητών εγκληματολογίας αδυνατούν να καταλήξουν σε ένα κοινό συμπέρασμα. Από τα λεγόμενα σου λοιπόν δε μπορώ παρά να υποθέσω ότι ανήκεις σε κάποιο από τα τρία μέρη του πλέγματος "απονομής δικαιοσύνης¨ που ζει και έχει δημιουργήσει περιουσίες πάνω σε αυτή την ιστορία. Και είναι ακριβώς εκείνοι που όταν παρανομούν σχεδόν ποτέ δε καταδικάζονται ή καταδικάζονται με αστείες ποινές. Όσο για το θέμα φόνου-ληστείας φυσικά δεν αναφέρομαι σε αυτά που ορίζουν οι νόμοι αλλά σε αυτά που τελικά εφαρμόζονται.