☛ Στο εσωτερικό του μυστηριώδους κτιρίου της Ακαδημίας 58 βρέθηκε ο Δημήτρης Κυριαζής την περασμένη εβδομάδα και πολλοί ήταν αυτοί που θυμήθηκαν κάτι παράξενο που υπήρχε κάποτε πάνω απ' την πόρτα του...
«Πιο παλιά, υπήρχε πάνω από την πόρτα κάτι σαν γύπας, ξωτικό ή κάτι τέτοιο ψιλοσατανιστικό θα έλεγα», έγραψε ο Son Alerik, «αλλά νομίζω ότι το έχουν ξηλώσει πλέον...». «Σωστά, απ' ό,τι θυμάμαι, πρέπει να ήταν δράκος. Ήταν ωραίο κομψοτέχνημα και εντελώς μοναδικό για την Αθήνα. Κρίμα που το ξηλώσανε» πρόσθεσε ο Zaphod Beeblebrox και ο tom joad επιβεβαίωσε: «Δράκος ήταν και κατέβηκε επειδή παρέπεμπε δήθεν σε σατανιστικό σύμβολο, μετά από μια άνευ προηγουμένου τηλε-υστερία την περίοδο των σατανιστών της Παλλήνης». Τέλος, η Νίκη Ασημακοπούλου έχει την ίδια απορία μ' εμάς (και μακάρι κάποιος να μας τη λύσει): «Και τι απέγινε το δήθεν σατανιστικό σύμβολο; Βρίσκεται στις αποθήκες του δήμου, κάποιας άλλης υπηρεσίας ή έγινε κομμάτια και θρύψαλα;».
Για το ίδιο το κτίριο, πάντως, ο Νοών... νοείτω έγραψε: «Ενώ εξωτερικά δίνει την εντύπωση ενός στενόμακρου κτίσματος, οι εσωτερικοί του χώροι είναι μεγάλοι. Το μέγεθος αλλά και η εμφάνιση της πρόσοψής του παραπλανούν τον περαστικό».
☛ «Πόσες, μα πόσες αλήθειες μέσα σ' ένα άρθρο!» έγραψε ο/η greakbeat, μιλώντας για το εντιτόριαλ του Στάθη Τσαγκαρουσιάνου αναφορικά με τους υποκριτές του Ηθικού Πλεονεκτήματος. «Τόσα πράγματα, που μπορεί όλοι πού και πού να έχουμε σκεφτεί σε κλάσματα δευτερολέπτου και να τα ξεχάσαμε αμέσως μετά, αποτυπωμένα με δομή, ειλικρίνεια και με εμποτισμένο το προσωπικό στοιχείο. Αν μη τι άλλο, ταυτίζεσαι άμεσα σε μεγάλο βαθμό. Πραγματικά μπράβο κι ευχαριστώ, τίποτε άλλο».
«Το άρθρο σου ήταν εκπληκτικό, αλλά τέλειωσε» παραπονέθηκε η TVKAL. «Και τέλειωσε χωρίς καταγγελία, χωρίς δίδαγμα, χωρίς συμπέρασμα, χωρίς μπινελίκια, ρε αδελφέ. Σαν να κόπηκε ξαφνικά μια ταινία πριν τελειώσει, χωρίς happy end ή, έστω, χωρίς δράμα. Και μ' ανάγκασε να το ξαναδιαβάσω. Και ήταν και πάλι εκπληκτικό».
Η Μάρθα Περδίκη μας έστειλε την άποψή της: «Όλα είναι, πραγματικά, θέμα ανθρώπων, κι αυτό μας κάνει μοναδικούς σε όλα. Επίσης, η αλήθεια είναι πάντα μία κι έχει πάντοτε ένα πρόσωπο. Οπότε, όταν έρθει η στιγμή της, που πάντα έρχεται, κατακεραυνώνει τους πάντες και όλους μας».
Τέλος, ο/η Μα σοβαρά τώρα; έγραψε: «Αγαπητέ Στάθη, εκτιμώ πολύ την ειλικρινεία και την ευθύτητά σου. Εδώ, όμως, νομίζω ότι ακροβατείς κι εσύ με τη στρεψοδικία. Συμφωνώ ότι δεν πρέπει να είμαστε εισαγγελείς, ο αναμάρτητος πρώτος τον λίθον βαλέτω, αλλά όταν όχι απλώς ανεχόμαστε αλλά δικαιολογούμε ή, περισσότερο, επικροτούμε (με το like) τη στρεψοδικία, περνάμε εκείνη τη γραμμή. Ναι, είμαστε άνθρωποι, κάποιες φορές θα την περάσουμε, αλλά ας προσπαθήσουμε "Να τα φέρουμε κοντά. Όσο γίνεται, όσο μπορούμε". Κι όταν αποτυγχάνουμε, να στενοχωριόμαστε λίγο. Με εκτίμηση».
☛ Η Γραμμή 4 του μετρό πιο κοντά από ποτέ και το σχετικό ρεπορτάζ μας συζητήθηκε πολύ από Αθηναίους που περιμένουν την επέκταση πώς και πώς.
«Η νέα γραμμή, δυστυχώς, δεν θα αλλάξει πολύ τα πράγματα για τα πανεπιστημιακά ιδρύματα» έγραψε απογοητευμένος/η ο/η inversion. «Οι σχετικοί σταθμοί θα απέχουν πολύ από την πλειονότητα των τμημάτων των ΕΚΠΑ και ΕΜΠ και η χρήση λεωφορείου θα είναι αναπόφευκτη. Κρίμα!».
«Υπάρχουν πολλοί λόγοι γι' αυτό» εξήγησε ο LANTUS. «Ο κυριότερος είναι ότι αυτό αποτελεί θέμα κερδοφορίας των σταθμών.
Τα Σαββατοκύριακα θα υπάρχει μειωμένη κίνηση, αφού δεν γίνονται μαθήματα, τους καλοκαιρινούς μήνες ουσιαστικά δεν θα υπάρχει κίνηση (Ιούλιος-Αύγουστος) αλλά και καθημερινά, τις απογευματινές και βραδινές ώρες, πάλι μειώνεται η κίνηση, γιατί δεν γίνονται μαθήματα. Τώρα, θα με ρωτήσεις "είναι κάποιοι άλλοι σταθμοί κερδοφόροι;" Όχι, αλλά γι' αυτό ευθύνεται ο λανθασμένος σχεδιασμός και οι επιμέρους δήμοι που δεν ήθελαν τους σταθμούς του μετρό, επειδή τα πολύχρονα έργα θα μείωναν την αγοραστική κίνηση στα μαγαζιά των κεντρικών περιοχών τους».
«Πάντως, η μειωμένη κίνηση τον Ιούλιο και τον Αύγουστο είναι γεγονός για τους περισσότερους σταθμούς» επέμεινε ο/η inversion. «Τις απογευματινές (και λιγότερο τις βραδινές) ώρες μπορεί να μη γίνονται μαθήματα, αλλά στη μεγάλη πλειονότητα των σχολών Θετικών Επιστημών και του ΕΜΠ γίνονται εργαστήρια, άρα κινείται κόσμος, ενώ παράλληλα τελειώνουν τη βάρδιά τους πολλοί διοικητικοί κ.λπ. Οι νέοι σταθμοί θα εξυπηρετήσουν ορισμένους φοιτητές, αλλά όχι με πολύ διαφορετικό τρόπο απ' ό,τι ο Ευαγγελισμός, ώστε η νέα γραμμή να διαφημίζεται σαν να φέρνει την αλλαγή στη μετακίνηση από/προς τα πανεπιστήμια».
Τέλος, το πότε θα γίνουν όλα αυτά σχολίασε σκωπτικά ο tropique: «Μέχρι να ξεμπουκώσει από αυτοκίνητα η Κηφισίας με το επόμενο τμήμα της γραμμής (Φάρος-Μαρούσι), μάλλον θα πετάμε πλέον με drones και δεν θα χρειάζεται».