Η start-up εταιρεία με έδρα τις ΗΠΑ zephyr aerospace παρουσίασε το σχεδιασμό ενός νέου συνδυασμού θέσης και κρεβατιού για τους ταξιδιώτες της οικονομικής θέσης στα αεροπλάνα.
Αυτή η νέα ιδιόμορφη θέση μπορεί να αναμορφωθεί στα ήδη υπάρχοντα εμπορικά αεροσκάφη, τύπου boeing και airbus ενώ συμμορφώνεται με τους νέους κανόνες κοινωνικής απόστασης για τις αεροπορικές εταιρείες.
Οι περισσότερες θέσεις αεροπορικών εταιρειών δεν έχουν αλλάξει από τη δεκαετία του 1970.
Το 99% όλων των καθισμάτων οικονομικής θέσης είναι σταθερό, σχεδόν άκαμπτο και αδύνατο για τον ταξιδιώτη να κοιμηθεί, αναγκάζοντας σε αφύσικες στάσεις για πολύωρα ταξίδια που μπορούν να βλάψουν την υγεία.
Η αναβάθμιση σε πρώτη θέση δεν αποτελεί επίσης επιλογή για την πλειονότητα των ταξιδιωτών λόγω του υψηλού κόστους ενώ για τους επιβάτες, που είναι πρόθυμοι να πληρώσουν για περισσότερη άνεση, τα καθίσματα premium οικονομικής θέσης προσφέρουν μόνο λίγο επιπλέον χώρο για τα πόδια, χωρίς ουσιαστικές ανέσεις.
Το κάθισμα zephyr από την άλλη, έχει σχεδιαστεί για ταξιδιώτες οικονομικής θέσης σε πτήσεις μεγάλων αποστάσεων.
Ο σχεδιασμός, για τον οποίο εκκρεμεί το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας, εισάγει μια μονάδα καθίσματος συμβατή με τις κοινωνικές αποστάσεις που στοχεύει να αλλάξει τα δεδομένα σε ολόκληρη την αεροπορική βιομηχανία, καθιστώντας την πτήση άνετη για όλους τους ταξιδιώτες και παράλληλα, προσφέροντας την απαραίτητη άνεση και την ιδιωτικότητα μιας μεμονωμένης καμπίνας.
Ο σχεδιασμός του καθίσματος zephyr επιτρέπει στους επιβάτες πολλαπλές λειτουργίες και ανέσεις. Οι ταξιδιώτες μπορούν είτε να ξαπλώσουν πλήρως, να χαλαρώσουν ή να καθίσουν σε όρθια στάση με τα πόδια τους πλήρως εκτεταμένα.
Χρησιμοποιώντας μια καινοτόμο διαμόρφωση στις θέσεις, κάθε κάθισμα zephyr μπορεί να τοποθετηθεί εκ νέου στο υπάρχον κάθισμα της αεροπορικής εταιρείας χωρίς απώλεια του αριθμού θέσεων.
Η απλή αρχιτεκτονική πλατφόρμα της θέσης επιτρέπει προσαρμογές για διαφορετικές αεροπορικές εταιρείες ενώ παράλληλα τους δίνει τη δυνατότητα να διαμορφώσουν την έκδοση του καθίσματος, που τους ταιριάζει ανάλογα με την αγορά, τις λειτουργικές και πολιτιστικές ανάγκες και την επωνυμία.
Mε πληροφορίες του designboom
σχόλια