ΚΙΝΗΣΗ

«Πόσο κοστίζει ο Μωυσής;» - Το σποτ του ΣΥΡΙΖΑ για την καμπάνια ενημέρωσης στα ΜΜΕ

«Πόσο κοστίζει ο Μωυσής;» - Το σποτ του ΣΥΡΙΖΑ για την καμπάνια ενημέρωσης στα ΜΜΕ Facebook Twitter
0

Επίθεση στην κυβέρνηση εξαπολύει ο ΣΥΡΙΖΑ για την εκστρατεία ενημέρωσης για τον κορωνοϊό στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης.

Μετά την ανάρτηση της λίστας με όλα τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης που χρηματοδοτήθηκαν, την Τετάρτη ο Αλέξης Τσίπρας είχε καλέσει τον πρωθυπουργό να δώσει στη δημοσιότητα τη λίστα με τα ΜΜΕ και τα ποσά για την ενημερωτική εκστρατεία.

Σήμερα η αξιωματική αντιπολίτευση επανέρχεται με ένα βίντεο στο επίσημο κανάλι του ΣΥΡΙΖΑ στο Youtube, όπου κάνει λόγο για «20 εκατομμύρια ευρώ ακόμη και σε ανύπαρκτα ΜΜΕ, χωρίς κριτήρια, χωρίς διαφάνεια, χωρίς λογαριασμό».

 

Λίγες ώρες μετά την κυκλοφορία του σποτ, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Στέλιος Πέτσας κατηγόρησε το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης ότι αντιτίθεται στον έλεγχο για τα μέσα ενημέρωσης και εκτοξεύει απειλές κατά του Υπουργείου Οικονομικών.

«Οι μάσκες του ΣΥΡΙΖΑ έπεσαν. Αντιτίθεται στον έλεγχο για τα μέσα ενημέρωσης που συμμετείχαν στην εκστρατεία ενημέρωσης για τον κορωνοϊό και τα ποσά που τους καταβάλλονται. Φτάνει μάλιστα στην αθλιότητα να εκτοξεύει απειλές κατά του Υπουργείου Οικονομικών το οποίο εκ του νόμου δεν έχει καμία εμπλοκή στην κατανομή των πόρων παρά μόνο στο συνολικό ποσό που διατίθεται.

»Ό,τι κι αν κάνει, δεν μπορεί να ξεφύγει από ένα ερώτημα: Πόσα χρήματα δόθηκαν στο Μέσο με το οποίο ταυτίζεται ο κος Τσίπρας στην περίοδο που κυβερνούσε;» καταλήγει ο κ. Πέτσας.

Πέτσας: Στείρα μικροπολιτική

 

Την περασμένη Κυριακή, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Στέλιος Πέτσας είχε απαντήσει πως «η κυβέρνηση κινήθηκε με συνθήκες απόλυτης διαφάνειας στην ενεργοποίηση του μηχανισμού ενημέρωσης των πολιτών» και κατηγόρησε το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης για «στείρα μικροπολιτική».

Ο ΣΥΡΙΖΑ από τη μεριά του υποστηρίζει ότι μεταξύ των Μέσων υπάρχουν «περισσότερα από 200 παντελώς ανυπόληπτα sites και blogs που δεν είναι καν εγγεγραμμένα στο Μητρώο Online Μedia, όπως προβλέπει ο νόμος. Κάποια από αυτά έχουν χρόνια να ανανεωθούν, ανήκουν σε βουλευτές και πολιτευτές της Ν.Δ. ή συγγενείς τους, ενώ άλλα δεν υφίστανται καν. Το φαγοπότι που δεν πρόλαβε να υλοποιήσει η κυβέρνηση με το σκάνδαλο των vouchers, το κάνει τώρα πράξη μοιράζοντας δημόσιο χρήμα σε ανύπαρκτα Μέσα, σε βάρος τόσο των φορολογουμένων όσο και των πραγματικών Μέσων Ενημέρωσης.»

Ο κ. Πέτσας δήλωσε πως η εκπόνηση του σχεδίου της επικοινωνιακής εκστρατείας ανατέθηκε σε ανάδοχο «που διέθετε τις ειδικές γνώσεις, την εμπειρία και το εξειδικευμένο προσωπικό» και «σκοπός της εκστρατείας ήταν τα στοχευμένα μηνύματα αυτής να απευθύνονται και να αφορούν διαφορετικές κοινωνικές και ηλικιακές ομάδες, διαφορετικούς κλάδους της οικονομικής δραστηριότητας (γενική κοινή γνώμη, ευπαθείς ομάδες, εργαζόμενοι, επιχειρηματίες, ελεύθεροι επαγγελματίες, εκπαιδευτική κοινότητα κ.λπ.)»

Κατά τον ίδιο, τα ΜΜΕ που συμμετείχαν στην εκστρατεία καθορίστηκαν με την εφαρμογή «αντικειμενικών, ποιοτικών και ποσοτικών κριτηρίων, και πάντα σε σχέση με το επιδιωκόμενο αποτέλεσμα, με γνώμονα τη διαφύλαξη της εγκυρότητας της εκστρατείας και την προστασία της ασφάλειας των πολιτών και πρόσθεσε πως «ουδέποτε τέθηκε ως κριτήριο αποκλεισμού από την εκστρατεία η πολιτική τοποθέτηση ενός Μέσου. Αντίθετα, συμμετείχαν Μέσα Ενημέρωσης που ασκούν έντονη κριτική στο έργο της Κυβέρνησης, όπως για παράδειγμα, η «Αυγή», η «Εφημερίδα των Συντακτών», ο «Ριζοσπάστης», ο «Δρόμος της Αριστεράς», ο ραδιοφωνικός σταθμός «ΣΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ» κ.α.»

Πολιτική
0

ΚΙΝΗΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Στο ΣτΕ ο πατέρας του Στέφανου Κασσελάκη για φόρους 11 εκατομμυρίων ευρώ

Πολιτική / Στο ΣτΕ ο πατέρας του Στέφανου Κασσελάκη για φόρους 11 εκατομμυρίων ευρώ

Η υπόθεση αφορά φόρους εισοδήματος και ακίνητης περιουσίας που καταλογίστηκαν για μια βίλα στην Εκάλη, ιδιοκτησία της οποίας συνδέθηκε με offshore εταιρεία, όπου, όπως διαπιστώθηκε, κύριοι μέτοχοι είναι ο ίδιος και η σύζυγός του
LIFO NEWSROOM
Πού πάνε οι ψηφοφόροι όταν φεύγουν;

LiFO politics / Πού πάνε οι ψηφοφόροι όταν φεύγουν;

Ένα μεγάλο τμήμα των ψηφοφόρων που εγκαταλείπει τα κόμματα που ψήφιζε, κατευθύνεται σε μία «γκρίζα ζώνη» και περιμένει, λέει στη Βασιλική Σιούτη ο διευθυντής της εταιρείας δημοσκοπήσεων, Opinion Poll, Ζαχαρίας Ζούπης.
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΙΟΥΤΗ