Σε εκδήλωση που έλαβε χώρα στο Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης στο Κολωνάκι η εταιρεία LOLA γιόρτασε τα 45 χρόνια συνεχούς παρουσίας της στον χώρο της ελληνικής μόδας.
Καλεσμένοι ήταν άνθρωποι από τον χώρο των Μέσων, της μόδας αλλά και συνεργάτες της εταιρείας που όλοι μαζί και ο καθένας ξεχωριστά, έχουν συμβάλει απ' την πλευρά τους στην μακρά πορεία ανάπτυξης της εταιρείας.
Μέσα από μια μικρή αναδρομή που έκαναν οι Αναστασία και η Φωτεινή Γιαλαμά, η δεύτερη γενιά στην διοίκηση της LOLA, οι παρευρισκόμενοι είχαν την ευκαιρία να θυμηθούν το ξεκίνημα της εταιρείας πίσω στα 1973 αλλά και να ενημερωθούν για την σημερινή φιλοσοφία και τα μελλοντικά της σχέδια.
Το τρίπτυχο πάνω στο οποίο εστιάζει το brand LOLA είναι η ποιότητα που την εξασφαλίζουν τα εκλεκτά υφάσματα και υλικά, η αισθητική που εμπνέεται από το μέτρο και την λιτότητα, και το value for money για την πελάτισσα.
Η γυναίκα της LOLA έχει εκλεπτυσμένο γούστο, απολαμβάνει τη ζωή, αναγνωρίζει την υψηλή ποιότητα και την αναζητά. Στις συλλογές LOLA θα βρει όλα τα κομμάτια – κλειδιά που χρειάζεται για να στήσει μια κομψή γκαρνταρόμπα: Το ολομέταξο πουκάμισο, το καλοραμμένο παλτό σε ιταλικό μαλλί και κασμίρι, το ραφτάδικο κοστούμι, το βραδινό φόρεμα σε κομψό και φίνο σχεδιασμό.
Οι συλλογές LOLA διατίθενται αποκλειστικά στα εταιρικά καταστήματα σε Μαρούσι, Κολωνάκι, Αγ. Δημήτριο και Πειραιά, στα πολυκαταστήματα Attica στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη (Attica Cosmos) και στο eShop της εταιρείας.
Η LOLA έχει μια σταθερή και καταξιωμένη παρουσία στον χώρο της ελληνικής μόδας και αυτό δεν είναι τυχαίο. Ειδικά όταν συμβαίνει εδώ και 45 χρόνια!
σχόλια