Οι ιστορίες δύο ελληνικών μικρομεσαίων επιχειρήσεων που πετυχαίνουν online εν μέσω πανδημίας

Οι ιστορίες δύο ελληνικών μικρομεσαίων επιχειρήσεων που πετυχαίνουν online εν μέσω πανδημίας Facebook Twitter
0

ADVERTORIAL

Η πανδημία του Covid-19 έκανε πιο επιτακτική από ποτέ την ανάγκη για παρουσία των επιχειρήσεων στο χώρο του internet, ειδικότερα την περίοδο του «lockdown» όπου οι καταναλωτές στράφηκαν στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

Όμως πόσο εύκολο είναι για μία μικρομεσαία επιχείρηση να δημιουργήσει ιστοσελίδα ή e-shop, να έχει δυνατή παρουσία στα social media και να βρίσκεται ψηλά στις αναζητήσεις της Google όταν δεν έχει πρότερη εμπειρία στο ψηφιακό περιβάλλον; Και πώς μπορεί κάποιος να προσφέρει ασφάλεια και την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση στους πελάτες του;


Οι ιδιοκτήτες δύο μικρομεσαίων ελληνικών επιχειρήσεων μιλούν για το διαδικτυακό ταξίδι τους και πώς κατάφεραν να φέρουν την επιχείρησή τους στον online κόσμο.


Cake my day

Η Όλγα Ατματζίδου είναι ιδιοκτήτρια του cakemyday.gr, μιας επιχείρησης που δημιουργεί μια γκάμα γλυκών, κι έκανε τα πρώτα της ψηφιακά βήματα εν μέσω της πανδημίας. Παρακάτω μας παραθέτει την εμπειρία της:


«Με τα social media και την ψηφιακή παρουσία να πρωταγωνιστούν τα τελευταία χρόνια στην προβολή των επιχειρήσεων θεωρήσαμε πως ήρθε η ώρα να δημιουργήσουμε κι εμείς το δικό μας website, το οποίο θα ολοκλήρωνε την εμπορική μας εικόνα. Η απόφαση αυτή ενισχύθηκε ακόμη περισσότερο με την καραντίνα, μια πρωτοφανή περίοδο όπου οι μετακινήσεις και οι αγορές των καταναλωτών στα περισσότερα φυσικά καταστήματα μηδενίστηκαν. Κατά συνέπεια, η διαδικτυακή παρουσία μια επιχείρησης ήταν μια μεγάλη -ίσως και η μόνη- ευκαιρία θα 'λεγα για να συνεχίσει να "αναπνέει".

Μέσα από το Papaki μπορέσαμε μέσα σε περίπου έναν μήνα να μεταφέρουμε και να κατασκευάσουμε εξ' ολοκλήρου μόνοι μας την ιστοσελίδα, χωρίς να διαθέτουμε κάποιες εξειδικευμένες τεχνικές γνώσεις. Η συνεργασία μας με το Papaki ήταν εξαιρετική, καθώς βρήκαμε ακριβώς τους οδηγούς που χρειαζόμασταν, γρήγορα και εύκολα. Από την άλλη, η υποστήριξη που λάβαμε σε κάθε ζήτημα που προέκυψε ήταν ουσιαστική και διευκόλυνε σημαντικά την προσπάθειά μας. Εν τέλει, θα έλεγα ότι η δημιουργία και συντήρηση μιας ιστοσελίδας μέσω του Papaki είναι σίγουρα μια επένδυση χωρίς ρίσκο, ειδικά αν αναλογιστεί κανείς το προσιτό κόστος και την αδιάκοπη υποστήριξη που έχει».

Οι ιστορίες δύο ελληνικών μικρομεσαίων επιχειρήσεων που πετυχαίνουν online εν μέσω πανδημίας Facebook Twitter

Πνοή - χειροποίητο κόσμημα

Ο Μιχάλης Σέρβος είναι δημιουργός των χειροποίητων κοσμημάτων Πνοή και ιδιοκτήτης του pnoikosmima.gr. Ενώ είχε μια online παρουσία από την αρχή της επιχείρησης του, εν μέσω πανδημίας και καραντίνας αποφάσισε να ασχοληθεί παραπάνω μόνος του με το site του. Μας μιλά για την εμπειρία του:


«Απευθύνθηκα αρχικά σε επαγγελματία για τη δημιουργία της ιστοσελίδας μου, όμως ήθελα πιο άμεση ανανέωση και διαχείριση του περιεχομένου κι έτσι στράφηκα στο Website Builder από το Papaki. Ήταν μια πολύ εύκολη και άνετη διαδικασία, με πολλές δυνατότητες, αν και δεν έχω καθόλου τεχνικές γνώσεις. Μου πήρε περίπου 2 εβδομάδες να στήσω το website μου και χρησιμοποίησα τις φωτογραφίες που τραβούσα για το instagram. Είναι απαραίτητο να έχει κανείς online παρουσία στις μέρες μας, ειδικά εν μέσω κορωνοϊού που διανύουμε αυτές τις πρωτόγνωρες καταστάσεις.

Μια πρώτη αλλαγή που έχω παρατηρήσει είναι ότι έχουν μειωθεί τα συνεχή μηνύματα για τιμές χονδρικής μιας και παραπέμπω πλέον όσους ενδιαφέρονται στο site. Έχουμε αρχίσει τώρα να προωθούμε την σελίδα και την επιχείρησή μας μέσα από το instagram αλλά είναι τα πρώτα μας βήματα ακόμα. Θα έλεγα σε κάποιον επιχειρηματία που σκέφτεται το αν θα πρέπει και πώς να βγει online, πολύ απλά, να μην το σκέφτεται, να το κάνει "χθες"».

Οι ιστορίες δύο ελληνικών μικρομεσαίων επιχειρήσεων που πετυχαίνουν online εν μέσω πανδημίας Facebook Twitter


Μεγάλη άνοδος στην online παρουσία επιχειρήσεων

Σύμφωνα με τα στοιχεία του Papaki, εντοπίζεται γενική αύξηση στις κατοχυρώσεις των domain names από τον Μάιο μέχρι τον Αύγουστο, σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2019. Ιδιαίτερα εντυπωσιακά είναι τα στοιχεία για τα domain που χρησιμοποιούνται κυρίως στο e-commerce, όπως το .shop (αύξηση +101%) και το .store (αύξηση +200%). Φαίνεται ξεκάθαρα λοιπόν ότι πολλές επιχειρήσεις που μέχρι τώρα διέθεταν μόνο φυσική παρουσία ή μία απλή ιστοσελίδα, αναζήτησαν λύσεις – εν μέσω πανδημίας – με στόχο και τη δημιουργία e-shop, ώστε να συνεχιστεί η λειτουργία τους.

Εργαλεία για μια εύκολη online μετάβαση

Με το Papaki η διαδικασία κατασκευής μιας ιστοσελίδας ή ενός e-shop γίνεται ακόμη πιο εύκολη. Το website builder ήρθε να λύσει αυτά τα προβλήματα δίνοντας τη δυνατότητα στον καθένα να φτιάξει τη δική του ιστοσελίδα ακριβώς όπως την έχει φανταστεί, μέσα σε μερικές ώρες. Αμέτρητα layouts από κορυφαίους web designers, stock φωτογραφίες, SSL protection, εταιρικό email και πολλά άλλα εργαλεία καθιστούν τη διαδικασία παιχνιδάκι, ενώ ταυτόχρονα δίνουν μία ολοκληρωμένη επαγγελματική εικόνα στον πελάτη.


Μάλιστα, θέλοντας να εξελίξει ακόμη περισσότερο τις υπηρεσίες του, το Papaki παρουσίασε πρόσφατα ένα νέο εργαλείο που αναβαθμίζει τη διαχείριση της ηλεκτρονικής παρουσίας της επιχείρησης. Η Pixida είναι μία ολοκληρωμένη πλατφόρμα digital marketing που αξιολογεί, προτείνει λύσεις και ενέργειες που βελτιώνουν την online εικόνα της εκάστοτε επιχείρησης και την φέρνουν σε πλεονεκτική θέση έναντι του ανταγωνισμού. Το βασικό ατού αυτής της πλατφόρμας είναι ότι λύνει τα χέρια κάθε επιχειρηματία, αφού εύκολα και γρήγορα μπορεί κάποιος να απαντά σε κριτικές από διάφορες πλατφόρμες, να ενημερώνεται για την απόδοση της σελίδας, να βελτιώνει το SEO και να κάνει διαφημίσεις.


Τέλος, το Papaki διαθέτει και μία σειρά από εξειδικευμένα εργαλεία, αλλά και τη δωρεάν, συμβουλευτική υπηρεσία «Βγες Online»: ένα help center για να απαντήσει σε ερωτήσεις και να κατευθύνει οποιονδήποτε θέλει να κάνει τα πρώτα του βήματα στο e-commerce αλλά δεν ξέρει από που να ξεκινήσει.


Για να μάθετε περισσότερα επισκεφτείτε την ιστοσελίδα papaki.com.

Ελλάδα
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κυκλάδες: Το πολεοδομικό για εκτός σχεδίου δόμηση που δίχασε Μύκονο και Σαντορίνη

Ελλάδα / Ακίνητα εκτός σχεδίου: Ο γγ Χωροταξίας εξηγεί αν η δόμηση σε οικόπεδα 8 στρεμμάτων επεκτείνεται και αλλού μετά τη Μύκονο και Σαντορίνη

Στους δύο δημοφιλέστερους τουριστικούς προορισμούς των Κυκλάδων η δόμηση δεν επιτρέπεται, εκτός κι αν πρόκειται για εκτός σχεδίου οικόπεδα με εμβαδόν τουλάχιστον 8 στρέμματα
LIFO NEWSROOM