Κόκκινα, λευκά, φλούο πράσινα ή κίτρινα, παλιάς τεχνολογίας ή σύγχρονα, ρετρό ή απολύτως χαλασμένα. Τα τηλέφωνα στο σύμπαν του Αλμοδόβαρ κατέχουν εξέχουσα θέση, τόσο ως συσκευές επικοινωνίας, όσο και από μηχανής Θεοί στην εξέλιξη της πλοκής.
Ένα υπέροχο compilation θυμίζει κορυφαίες στιγμές σε ταινίες του Πέδρο Αλμοδόβαρ, εκεί όπου ο πρωταγωνιστής κρεμόταν από την απάντηση στην άλλη άκρη της γραμμής και οι θεατές με αγωνία περίμεναν το παρακάτω της πλοκής.
Σ' αυτόν τον υπέροχο πολύχρωμο κόσμο, ως αντικείμενο το τηλέφωνο παύει να είναι αξεσουάρ σεταρισμένο με τα ρούχα ή το κάδρο του πρωταγωνιστή, ένας αγγελιαφόρος χαρμόσυνων ή απολύτως τραγικών ειδήσεων.
Από το «Μίλα της» μέχρι το "Volver" και από τη "Julieta" στις «Γυναίκες στα Πρόθυερα Νευρικής Κρίσης», το τηλέφωνο γίνεται ένας ζωντανός οργανισμός που μετέχει σε όσα ζει ο χαρακτήρας, ένας αληθινός βοηθός στο όραμα του σκηνοθέτη για περισσότερη αληθοφάνεια μέσα σε σκηνές που θυμίζουν όνειρο.