Play for future: Η φιλική προς το περιβάλλον παιδική σειρά παζλ έρχεται αποκλειστικά στο Public

Play for future: Η φιλική προς το περιβάλλον παιδική σειρά παζλ έρχεται αποκλειστικά στο Public Facebook Twitter
0

Το Public, αγαπημένος προορισμός της οικογένειας για παιχνίδια, φέρνει σε πανελλήνια αποκλειστικότητα σε συνεργασία με την AS Company τη σειρά παζλ «PLAY FOR FUTURE» της Clementoni.

Με υπέροχα θέματα και αγαπημένους ήρωες και ηρωίδες, τα παζλ 20 έως και 104 κομματιών απευθύνονται σε παιδιά όλων των ηλικιών, βοηθώντας τα στην ανάπτυξη δεξιοτήτων, την καλλιέργεια της φαντασίας και την ενδυνάμωση της μνήμης. Για την κατασκευή τους χρησιμοποιούνται 100% ανακυκλωμένα και ανακυκλώσιμα υλικά, εξοικειώνοντας τα παιδιά με την έννοια της ανακύκλωσης.

Η σειρά «PLAY FOR FUTURE» κάνει την περιβαλλοντική συνείδηση παιχνίδι, μεταφέροντας διαχρονικά μηνύματα που θα συντροφεύουν τα παιδιά για μια ζωή:

-Play for Saving: Προστάτευσε τους φυσικούς πόρους

Μη σπαταλάς τους φυσικούς πόρους. Η βρύση μπορεί να σου θυμίζει μικρό καταρράκτη, φρόντισε όμως να μην την αφήνεις συνέχεια ανοιχτή κάθε φορά που βουρτσίζεις τα δόντια σου!

-Play for Caring: Γίνε «ένα» με τη Φύση

Η φύση χρειάζεται φροντίδα. Αφιέρωσε λίγο χρόνο για να φυτέψεις ένα δέντρο ή να περιποιηθείς τον κήπο σου. Ακόμη και το πιο μικρό μπαλκόνι μπορεί να μετατραπεί σε ολάνθιστη αυλή, με λίγη προσπάθεια!

-Play for Recycling: Δώσε νέα ζωή σε παλιά αντικείμενα

Τα παλιά αντικείμενα μπορούν να ζήσουν για πάντα. Χρησιμοποίησε τη φαντασία σου και δώσε τους νέα χρήση ή πέτα τα στον κάδο ανακύκλωσης!

Play for future: Η φιλική προς το περιβάλλον παιδική σειρά παζλ έρχεται αποκλειστικά στο Public Facebook Twitter

Τα παζλ της σειράς PLAY FOR FUTURE διατίθενται σε πανελλήνια αποκλειστικότητα στο Public.gr αλλά και στο δίκτυο φυσικών καταστημάτων Public.

Επιχειρείν/Market
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM