Εργαζόμαστε εντατικά για τη διερεύνηση του προβλήματος και την επαναφορά της υπηρεσίας, απαντάει η Cisco για τα προβλήματα στην τηλεκπαίδευση.
«Η Cisco γνωρίζει το ζήτημα που έχει προκύψει σχετικά με το Webex meetings. Ευχαριστούμε τους χρήστες και τους συνεργάτες μας για την υπομονή τους καθώς εργαζόμαστε εντατικά για τη διερεύνηση του προβλήματος και την επαναφορά της υπηρεσίας», αναφέρει σε δηλώσεις της η Έλενα Πρασσάκη, διευθύντρια Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ της Cisco για την Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα, απαντώντας σε ερωτήσεις δημοσιογράφων.
«Η εξέλιξη των εργασιών αποκατάστασης είναι διαθέσιμη στη διεύθυνση status.webex.com», αναφέρει επίσης.
Σύμφωνα με τις αναφορές που δέχθηκε η Διδασκαλική Ομοσπονδίας Ελλάδος (ΔΟΕ), κατά την σημερινή πρώτη ημέρα λειτουργίας της σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στα νηπιαγωγεία και τα δημοτικά, στις περισσότερες περιπτώσεις μαθητές και δάσκαλοι κατάφεραν να συνδεθούν μόνο κατά τα πρώτα 30 ή 60 λεπτά.
Σύμφωνα με την Ομοσπονδία, τα μεγαλύτερα προβλήματα εντοπίστηκαν στην Βόρεια Ελλάδα και την Αττική. Στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αρκετές είναι οι καταγγελίες για προβλήματα σύνδεσης, ενώ στην επίσημη ιστοσελίδα της η Webex δηλώνει ότι για την ώρα οι χρήστες δεν μπορούν να συνδεθούν.