Στη διάρκεια του πρώτου lockdown οι καταναλωτές επτά ευρωπαϊκών χωρών, συμπεριλαμβανομένης της Ελλάδας, δαπάνησαν 2,2 δισεκατομμύρια περισσότερα σε αλκοολούχα ποτά, αλμυρά σνακ, γλυκά και σοκολάτες.
Η εταιρεία ερευνών αγοράς IRI εξέτασε στοιχεία από τις πωλήσεις στο οργανωμένο λιανεμπόριο τροφίμων σε Ηνωμένο Βασίλειο, Ολλανδία, Γαλλία, Ελλάδα, Γερμανία, Ιταλία και Ισπανία.
Στην Ελλάδα, η αύξηση των πωλήσεων στα συγκεκριμένα είδη ανήλθε σε 10%, ενώ η μεγαλύτερη αύξηση καταγράφηκε σε Ισπανία (21%) και Ηνωμένο Βασίλειο (19%)με την Ολλανδία να ακολουθεί (12%), ενώ μικρή ήταν η αύξηση αντίστοιχων πωλήσεων στη Γερμανία (6%).
Σύμφωνα με την IRI, στη διάρκεια του πρώτου lockdown αναπτύχθηκε μια συνήθεια κατανάλωσης σνακ με ανοιχτή την πλατφόρμα Zoom ή κάποια άλλη, καθώς πολλοί άνθρωποι ν διαδικτυακά με φίλους και συγγενείς και διασκέδαζαν μαζί εικονικά, σαν να είχαν βγει έξω για φαγητό ή ποτό.
Οι πωλήσεις των αλμυρών σνακ αυξήθηκαν κατά 28% στην Ισπανία, κατά 27% στην Ελλάδα και στη Γερμανία κατά 16%.
Αναφορικά με την αύξηση πωλήσεων σε ποτά, νικητής σε Ελλάδα αλλά και Γαλλία αναδείχθηκε το ρούμι, σε Ιταλία και Γερμανία το τζιν, στην Ισπανία η τεκίλα και στο Ηνωμένο Βασίλειο τα έτοιμα μείγματα κοκτέιλ.
Όπως σημειώνει η IRI, η κατανάλωση αλμυρών σνακ και των παραπάνω ποτών παραμένει υψηλή έκτοτε ενώ αυξημένη συνεχίζει να είναι και η κατανάλωση σε σοκολάτες, με τις πωλήσεις στην Ελλάδα να αυξάνονται κατά 28% στη διάρκεια του πρώτου lockdown.
Με πληροφορίες από Καθημερινή