Οι Πρόσκοποι έχουν συνεισφέρει παγκοσμίως περισσότερες από 2 δις ώρες κοινωνικής προσφοράς

Οι Πρόσκοποι έχουν συνεισφέρει παγκοσμίως περισσότερες από 2 δις ώρες κοινωνικής προσφοράς Facebook Twitter
0

Το 2010 οι Πρόσκοποι δεσμεύτηκαν να διαδώσουν το μήνυμα της Ειρήνης και του Διαλόγου μέσα από το πρόγραμμά τους Messengers of Peace, ενθαρρύνοντας εκατομμύρια νέους σε κάθε γωνιά του πλανήτη να υλοποιήσουν δράσεις με επίκεντρο τις ανάγκες που έχουν οι κοινωνίες στις οποίες δραστηριοποιούνται.

Σήμερα, σχεδόν 10 χρόνια μετά, οι Πρόσκοποι έχοντας συνεισφέρει έμπρακτα περισσότερες από 2 δισεκατομμύρια ώρες κοινωνικής προσφοράς με στόχο την ειρήνη και την βιώσιμη ανάπτυξη μέσα από το Πρόγραμμα Messengers of Peace, προτάθηκαν για το Nobel Ειρήνης.

Η κατάκτηση των 2 δις ωρών, μέσω 16 εκατομμυρίων πρωτοβουλιών, φέρνει τους Προσκόπους στο μέσο της υλοποίησης της δέσμευσής τους, να συνεισφέρουν συνολικά 4 δισεκατομμύρια ώρες κοινωνικής προσφοράς παγκοσμίως, ως η μεγαλύτερη κίνηση νέων στον κόσμο, συνεισφέροντας στους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης (SDGs) έως το 2030, δρώντας ως παραδείγματα για την προστασία του περιβάλλοντος και «παλεύοντας» για την ισότητα σε όλο τον πλανήτη.

Ο Προσκοπισμός έχει προσφέρει σημαντικά για περισσότερο από έναν αιώνα στην διάδοση της ιδέας της βιωσιμότητας στον πλανήτη μας μέσα από τις καινοτόμες εκπαιδευτικές δραστηριότητές του, που εφοδιάζουν τους νέους με ικανότητες και εμπειρίες, με στόχο αυτοί να γίνουν παγκόσμιοι πολίτες.

Καθώς ο πλανήτης υιοθέτησε της Ατζέντα των Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης για το 2030, η Προσκοπική Κίνηση συνεχίζει την συνεισφορά της προς τους Στόχους μέσα από το βραβευμένο πρόγραμμα «Scouts 4 SDGs», μια παγκόσμια κινητοποίηση για την ενεργοποίηση και ευαισθητοποίηση νέων ανθρώπων στην καταπολέμηση της φτώχειας, αντιμετώπισης της κλιματικής αλλαγής, την μείωση των ανισοτήτων και πολλών άλλων.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM