Το δειλό και συγκινητικό άνοιγμα του Μπρόντγουεϊ με τον Νάθαν Λέιν και τον Σάβιορ Γκλόβερ

Το δειλό και συγκινητικό άνοιγμα του Μπρόντγουεϊ με τον Νάθαν Λέιν και τον Σάβιορ Γκλόβερ Facebook Twitter
Ο Νάθαν Λέιν στη συμβολική «παράσταση» που διήρκεσε 36 λεπτά. Φωτο: Nina Westervelt
0

Λίγο περισσότερο από ένα χρόνου αφότου τα φώτα στα θέατρα της Νέας Υόρκης έσβησαν, ο βραβευμένος με τρία Τόνι, ένα από τα μεγαλύτερα αστέρια του Μπρόντγουεϊ, Νάθαν Λέιν και ο βραβευμένος με Τόνι χορευτής Σάβιορ Γκλόβερ εμφανίστηκαν το Σάββατο στη σκηνή του θεάτρου St. James, σε μια συμβολική «παράσταση» που διήρκεσε 36 λεπτά, ως υπενθύμιση των κλειστών ακόμα θεάτρων και σηματοδοτώντας τη δειλή επανέναρξη της λειτουργίας τους.

Η εκδήλωση ήταν κλειστή στο κοινό και live στο Instagram με ακροατήριο, μέλη των καλλιτεχνικών συλλόγων. Το κοινό που αποτελούσαν 150 άτομα σε ένα αμφιθέατρο με 1.700 θέσεις, ήταν το πρώτο πείραμα από τότε που η πανδημία του κορωνοϊού προκάλεσε το κλείσιμο και των 41 θεάτρων του Μπρόντγουεϊ στις 12 Μαρτίου 2020. Οι παραγωγοί ελπίζουν ότι αυτό είναι ένα πολλά υποσχόμενο βήμα σε μια επαναφορά που δεν προβλέπεται να γίνει ούτε γρήγορα, ούτε ομαλά.

Η εκδήλωση είναι μέρος του προγράμματος του κυβερνήτη της πολιτείας της Νέας Υόρκης Άντριου Κουόμο, NY PopsUp και έχει σαν στόχο να ενθαρρύνει τους καλλιτέχνες που εδώ και ένα χρόνο είναι άνεργοι.

Ο Γκλόβερ παρουσίασε σε ένα ελεύθερο πρόγραμμα μια αυτοσχεδιαστική αναδρομή σε διάσημα μιούζικαλ του Μπρόντγουεϊ, ενώ ο Νάθαν Λέιν απήγγειλε ένα μονόλογο από το "Playbills" του γνωστού συγγραφέα Πολ Ράντνικ.

Από τις 2 Απριλίου, η Νέα Υόρκη έχει επιτρέψει σε θέατρα και χώρους συναυλιών να ξεκινήσουν περιορισμένες παραστάσεις σε εσωτερικούς χώρους. Αλλά με επιτρεπόμενη προσέλευση όχι μεγαλύτερη των 100 ατόμων, οι περιορισμοί απαγορεύουν ουσιαστικά κάθε βιώσιμη απόπειρα να ανοίξει η πιο διάσημη θεατρική γειτονιά του κόσμου.

Το δειλό και συγκινητικό άνοιγμα του Μπρόντγουεϊ με τον Νάθαν Λέιν και τον Σάβιορ Γκλόβερ Facebook Twitter
Το περιορισμένο κοινό φορούσε υποχρεωτικά μάσκες και καθόταν σε θέσεις κοινωνικά απομακρυσμένες. Φωτο: Nina Westervelt

«Λατρεύω το θέατρο. Δεν μπορώ να το εξηγήσω. Είναι ακριβώς όπως όταν έχω εισιτήρια για μια παράσταση και αυτό το γεγονός και μόνο αλλάζει όλη μου τη μέρα. Είναι σαν ένα ραντεβού με κάποιον που μπορεί να είναι υπέροχος, ή μπορεί να είναι βαρετός, ή μπορεί να αλλάξει τη ζωή μου για πάντα», είπε ο Λέιν στον μονόλογό του.

Μέχρι τώρα στην πρωτοβουλία NY PopsUp έχουν εμφανιστεί καλλιτέχνες όπως η Έιμι Σούμερ και η Πάτι Σμιθ, σε αυτοσχέδιες εκδηλώσεις γύρω από την πόλη. Η πρωτοβουλία σχεδιάζει να κάνει παραγωγή σε πάνω από 300 παραστάσεις μέχρι την Ημέρα της Εργασίας, τον Σεπτέμβριο, κάτι που συμπίπτει με τις ελπίδες των παραγωγών να ανοίξουν τα θέατρα το φθινόπωρο με πιο «κανονικές» συνθήκες.

Αν και η ψηφιακή αυτή συγκινητική εκδήλωση συγκέντρωσε εκατομμύρια θεατών όλοι κατάλαβαν ότι το αναγνωρίσιμο Μπρόντγουέϊ είναι ακόμα πολύ μακριά.

 «Αυτά είναι τα βήματα του μωρού προς μια πραγματική επανέναρξη. Είναι ένας τρόπος να σηματοδοτήσουμε σε όλους ότι επιστρέφουμε. Είμαι ασφαλής, έχω εμβολιαστεί και έχω κάνει τεστ 123 φορές» είπε ο Λέιν μετά την «παράσταση».

Τα μέτρα ασφαλείας της εκδήλωσης περιελάμβαναν περιορισμένο κοινό, που φορούσε υποχρεωτικά μάσκες και καθόταν σε θέσεις κοινωνικά απομακρυσμένες. Επιπλέον, όλοι οι συμμετέχοντες κλήθηκαν να παρουσιάσουν αρνητικό τεστ ή ολοκληρωμένο σχήμα εμβολιασμού και να συμπληρώσουν ένα ψηφιακό ερωτηματολόγιο που να πιστοποιεί την απουσία συμπτωμάτων COVID-19. Οι ώρες άφιξης των συμμετεχόντων ήταν κλιμακωτές. Δεν υπήρχε διάλειμμα, φαγητό ή ποτό. Και παρόλο που οι τουαλέτες ήταν ανοιχτές, οι διοργανωτές προέτρεπαν το κοινό να μη τις χρησιμοποιήσει.

Το St. James, το θέατρο όπου έγινε η εκδήλωση, ένα ιστορικό ορόσημο της πόλης, που χτίστηκε το 1927, είναι ένα από τα μεγαλύτερα θέατρα στο Μπρόντγουεϊ, με σύγχρονο σύστημα εξαερισμού και φίλτρα αέρα που αναβαθμίστηκαν κατά τη διάρκεια της πανδημίας σε μια προσπάθεια να μειωθεί η εξάπλωση των αερομεταφερόμενων ιών.

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο απολογισμός του Εθνικού θεάτρου την τριετία 2022-2025

Πολιτισμός / Ο απολογισμός του Εθνικού Θεάτρου για την τριετία 2022-2025

Ο καλλιτεχνικός διευθυντής του Εθνικού Θεάτρου Γιάννης Μόσχος παρουσίασε τον καλλιτεχνικό και οικονομικό απολογισμό της τριετίας της θητείας του λίγο πριν την ανακοίνωση του ονόματος του διαδόχου του.
LIFO NEWSROOM
Στίβεν Φράι: «Τα Γλυπτά του Παρθενώνα ανήκουν εδώ και πρέπει να επιστρέψουν στην Ελλάδα»

Πολιτισμός / Στίβεν Φράι: «Τα Γλυπτά του Παρθενώνα ανήκουν εδώ και πρέπει να επιστρέψουν στην Ελλάδα»

«Είμαι ικανός να νιώσω και ντροπή εξαιτίας της χώρας μου» τόνισε στην ομιλία του στο αμφιθέατρο του Μουσείου Ακρόπολης ο διακεκριμένος Βρετανός ηθοποιός, Στίβεν Φράι
LIFO NEWSROOM
Η τελετή απονομής των International Opera Awards 2025 για πρώτη φορά στην Εθνική Λυρική Σκηνή

Πολιτισμός / Η τελετή απονομής των International Opera Awards για πρώτη φορά στην Εθνική Λυρική Σκηνή

«Η μεγάλη διεθνής διοργάνωση ξεχωρίζει τα σπουδαιότερα καλλιτεχνικά επιτεύγματα στον κόσμο της λυρικής τέχνης και επιβραβεύει νεότερους αλλά και διακεκριμένους καλλιτέχνες της όπερας», δήλωσε ο καλλιτεχνικός διευθυντής, Γιώργος Κουμεντάκης
LIFO NEWSROOM
GRAIL AWARDS 2025:Βραβεία και 29 Έπαινοι στη 2η διοργάνωση των Ελληνικών Βραβείων Αρχιτεκτονικής, Εσωτερικών Χώρων και Φωτισμού

Πολιτισμός / GRAIL AWARDS 2025:Βραβεία και 29 Έπαινοι στη 2η διοργάνωση των Ελληνικών Βραβείων Αρχιτεκτονικής, Εσωτερικών Χώρων και Φωτισμού

Ο θεσμός των Βραβείων Αρχιτεκτονικής, Εσωτερικών Χώρων και Φωτισμού GRAIL, ένωσε την εγχώρια δημιουργική σκηνή, στοχεύοντας σταθερά και σθεναρά, στην εξωστρέφεια της ελληνικής αρχιτεκτονικής εντός και εκτός
LIFO NEWSROOM
Γάτες, αμβλώσεις και εφιαλτικά σαββατοκύριακα από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Γάτες, αμβλώσεις και εφιαλτικά Σαββατοκύριακα από αύριο στους κινηματογράφους

Ένας μεγάλος αριθμός νέων ταινιών κυκλοφορεί στους κινηματογράφους αυτή την εβδομάδα, με την παράσταση να κλέβουν το πραγματικά υπέροχο και οσκαρικό animation «Flow» και το σκληρό, δύσθυμο, μα απαραίτητο «April» της Λέα Κουλουμπεγκασβίλι.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ