Η ACS στηρίζει το Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος) και την Πασχαλινή περίοδο

Η ACS στηρίζει το Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος) και την Πασχαλινή περίοδο Facebook Twitter
0

Η ACS Ταχυδρομικές Υπηρεσίες στηρίζει το Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος) και την Πασχαλινή περίοδο.

Συγκεκριμένα, η εταιρεία παρέλαβε και θα διανείμει δωρεάν, σε «παιδιά ευχής» σε όλη την Ελλάδα, 210 πασχαλινά δώρα σε ισάριθμα πακέτα. Υπενθυμίζεται, ότι το Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος) εκπληρώνει ευχές παιδιών 3 - 18 ετών που νοσούν από σοβαρές ασθένειες.

Ο Χάρης Πατούνης, Υπεύθυνος Λειτουργιών του Make-A-Wish (Kάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος) δήλωσε σχετικά: «Με  την πολύτιμη συνεισφορά της ACS τα τελευταία χρόνια, έχουμε καταφέρει να φτάσουμε σε κάθε απομακρυσμένο σημείο της Ελλάδας, δημιουργώντας συναισθήματα σε κάθε παιδί που η ευχή του εκπληρώνεται ή είναι σε αναμονή. Ακόμα και ένα πακέτο μπορεί να κρύβει μέσα του δύναμη για ζωή. Καλό Πάσχα, γεμάτο φως σε όλους!». H Έλια Χάραρη, Marketing and Corporate Sustainability Manager της ACS, δήλωσε: «Τις ημέρες που έρχονται, κατεξοχήν ημέρες αγάπης, είναι πολύ σημαντικό για εμάς στην ACS να σταθούμε ξανά αρωγοί του Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος) και να βοηθήσουμε να αισθανθούν αγάπη παιδιά που δοκιμάζονται από απειλητικές ασθένειες. Να ευχηθούμε σε εκείνα, τις οικογένειες τους, αλλά και όλους τους συμπολίτες μας, καλό Πάσχα με υγεία και αγάπη».

Η ACS στηρίζει το Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος) και την Πασχαλινή περίοδο Facebook Twitter

Σημειώνεται ότι η ACS πρόσφατα έκλεισε εφτά χρόνια συνεργασίας με τον οργανισμό Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος), στηρίζοντας τα λιγότερο τυχερά παιδιά και τις οικογένειές τους. Εν μέσω μιας ιδιαίτερα απαιτητικής περιόδου για τις ταχυμεταφορές, η εταιρεία  ανανέωσε τη συνεργασία της με τον Οργανισμό, υποστηρίζοντας, κατά κύριο λόγο, το πρόγραμμα  «Αστέρι της Ευχής».

Η ACS θα συνεχίσει να υποστηρίζει το Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος, στο πλαίσιο του προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης που υλοποιεί η εταιρεία τα τελευταία χρόνια και το οποίο επικεντρώνεται σε 4 κοινωνικούς πυλώνες: την ανταπόκριση σε έκτακτη ανάγκη/φυσική καταστροφή και δράσεις πανελλαδικής εμβέλειας, την προστασία της φύσης, την ενίσχυση της ποιοτικής εκπαίδευσης και ανάδειξη της πολιτιστικής μας κληρονομιάς και τη στήριξη ευπαθών κοινωνικών ομάδων.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM