Η Κωτσόβολος «ανοίγει τις πόρτες» σε μία καλύτερη ζωή με την τεχνολογία

Facebook Twitter
0

Η στιγμή που όλοι περιμέναμε γίνεται πραγματικότητα, η στιγμή εκείνη που ανοίγουμε την εξώπορτα και επιστρέφουμε σιγά σιγά στις αγαπημένες μας συνήθειες με τα κοντινά μας πρόσωπα. Ο Κωτσόβολος μέσα από τη νέα διαφημιστική του καμπάνια «ανοίγει τις πόρτες» των συνηθειών μας που μας φέρνουν πιο κοντά σε μία καλύτερη ζωή.

Κάθε άνοιγμα πόρτας μας φέρνει πιο κοντά σε μία εμπειρία. Η πόρτα του ψυγείου μας μεταφέρει στην ταράτσα να πίνουμε μπίρα και να βλέπουμε τις καλύτερες φάσεις των αγώνων με την παρέα μας. Η πόρτα του πλυντηρίου μας ταξιδεύει στην πιο ξέγνοιαστη βόλτα με συντροφιά τη μυρωδιά των φρεσκοπλυμένων ρούχων μας. Η πόρτα του φούρνου μας θυμίζει τα γεμιστά της γιαγιάς, το παράθυρο του laptop μας στέλνει στην αναζήτηση των επόμενων διακοπών μας. Γιατί στον Κωτσόβολο, κάθε πόρτα που ανοίγεις, σε οδηγεί σε μία καλύτερη ζωή. Ας ανοίξουμε τις «πόρτες» μας στην τεχνολογία και ας απολαύσουμε την κάθε στιγμή όπως της αξίζει.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM