Εκπαίδευση και Διαφήμιση: Πώς η στρατηγική σκέψη συναντά τη δημιουργική ιδέα

Εκπαίδευση και Διαφήμιση: Πώς η στρατηγική σκέψη συναντά τη δημιουργική ιδέα Facebook Twitter
0

Aπό τον Γιώργο Κυπαρισσιάδη, PhD, υπεύθυνο του μεταπτυχιακού προγράμματος ΜΑ in Advertising Communications στο Deree – The American College of Greece.

Η αγορά της διαφήμισης είναι πάλι σε ανάπτυξη, καθώς οι εταιρείες και τα brands επιστρέφουν δριμύτερα στην αγορά με αυξημένους προϋπολογισμούς και αμοιβές. Μέσα στην πληθώρα μέσων και τρόπων επικοινωνίας, οι εταιρείες συνειδητοποιούν πως τα data δεν αρκούν για να ξεχωρίσουν από τον ανταγωνισμό. Αναζητούν ξανά τη δημιουργική ιδέα, τη στρατηγική, αλλά και τον συντονισμό όλων των ομάδων, σε ένα ολιστικό μείγμα επικοινωνίας που προσφέρει η εκπαίδευση και η ταυτόχρονη εμπειρία στη διαφήμιση.

Στο πλαίσιο αυτό, είναι σημαντικό να υπάρχει στην Ελλάδα ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα που να ετοιμάζει την επόμενη γενιά διαφημιστών και το οποίο θα απευθύνεται σε επαγγελματίες και αποφοίτους από όλους τους κλάδους. Ένα τέτοιο πρόγραμμα οφείλει να προσφέρει μια ολιστική προσέγγιση στην επιστήμη και πρακτική της διαφήμισης, εξισορροπώντας τη δημιουργική πλευρά της διαφήμισης με τον στρατηγικό σχεδιασμό, την έρευνα και τα μέσα ενημέρωσης, έχοντας ταυτόχρονα συνεργασία με διαφημιστικές εταιρείες, και τμήματα μάρκετινγκ μεγάλων brands.

Όλα τα παραπάνω καλύπτει το μεταπτυχιακό πρόγραμμα στη Διαφήμιση και Επικοινωνία του Deree – Τhe American College of Greece το οποίο ολοκλήρωσε τον δεύτερο χρόνο λειτουργίας του. Οι απόφοιτοί του ήδη εργάζονται σε εταιρείες επικοινωνίας και διαφήμισης στην Ελλάδα, ενώ κατά τη διάρκεια των σπουδών τους είχαν την ευκαιρία να γνωριστούν με επαγγελματίες από εταιρείες όπως οι Wunderman Thompson, Grey/Tribe, Ogilvy, 4WiseMonkeys, Starcom και Tempo OMD, καθώς και να δουλέψουν σε briefs μεγάλων εταιρειών με πραγματικά δεδομένα. Οι φοιτητές που επιλέγουν το συγκεκριμένο πρόγραμμα εκπαιδεύονται σε όλους τους ρόλους μιας διαφημιστικής εταιρείας, έχοντας έτσι την ευκαιρία να αναπτύξουν δεξιότητες και να αποκτήσουν γνώση και ικανότητες στη διαχείριση όλης της ροής του διαφημιστικού έργου.

Η δομή του προγράμματος σπουδών παρέχει στους φοιτητές ένα ολοκληρωμένο υπόβαθρο στη διαφήμιση μέσω βασικών μαθημάτων, ενώ ταυτόχρονα προσφέρει στους συμμετέχοντες την ευελιξία να προσαρμόσουν το πρόγραμμα στις ατομικές τους ανάγκες και προοπτικές σταδιοδρομίας μέσα από μια σειρά μαθημάτων επιλογής. Το μαθήματα περιλαμβάνουν στρατηγική, συμπεριφορά του καταναλωτή, έρευνα, δημιουργικότητα, branding, κειμενογραφία και εικόνα (στατική και βίντεο), σχεδιασμό στρατηγικής μέσων και ψηφιακή επικοινωνία. Μέσα από τις επιλογές μαθημάτων, οι φοιτητές μπορούν να εστιάσουν σε συγκεκριμένες επαγγελματικές κατευθύνσεις, ώστε να ετοιμάσουν το επαγγελματικό τους portfolio, δημιουργικό ή στρατηγικό.

Σε τάξεις έως 25 ατόμων, οι φοιτητές αναπτύσσουν τις δυνατότητές τους με ομαδικές και ατομικές εργασίες, παρουσιάσεις, και άλλες δράσεις σε συνεργασία με τις σημαντικότερες εταιρείες στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Το πρόγραμμα δίνει επίσης τη δυνατότητα στους φοιτητές να συμμετέχουν σε πρόγραμμα πρακτικής άσκησης, καθώς και να καλλιεργήσουν το πνεύμα επαγγελματισμού και συνεργασίας τους, με προγράμματα που προσφέρονται σε αποκλειστικότητα, όπως το εργαστήριο Serious Play της Lego.

Τα μαθήματα  προσφέρονται αποκλειστικά στα αγγλικά, από ακαδημαϊκούς και επαγγελματίες της διαφήμισης με πολυετή πείρα στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Το μεταπτυχιακό πρόγραμμα στη Διαφήμιση και Επικοινωνία του Deree – Τhe American College of Greece είναι το μόνο εξειδικευμένο μεταπτυχιακό πρόγραμμα διαφήμισης στην Ελλάδα, το οποίο μάλιστα έχει σχεδιαστεί για να καλύψει τις ανάγκες μαθητών από διαφορετικά ακαδημαϊκά και επαγγελματικά υπόβαθρα, με τους αποφοίτους του να μπορούν να αναλάβουν καίριους ρόλους στα τμήματα στρατηγικού σχεδιασμού, δημιουργικού και διαχείρισης πελατών σε εταιρείες διαφήμισης, επικοινωνίας, μέσων, παραγωγής αλλά και τμήματα μάρκετινγκ και επικοινωνίας.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM