Η UM, μετά από διαδικασία κλειστού pitch, κέρδισε τη διαχείριση του media planning & buying της Praktiker Hellas. H διαδικασία ξεκίνησε τον Σεπτέμβριο, με την εποπτεία της Deloitte, και ολοκληρώθηκε με την ανακοίνωση της απόφασης την Πέμπτη 4 Νοεμβρίου σε όλους τους διαγωνιζόμενους. Η συνεργασία τους ξεκινά άμεσα.
Η UM θα προσφέρει στην Praktiker Hellas, την απαραίτητη τεχνογνωσία και καινοτομία για την περαιτέρω ενίσχυση της εικόνας της και την επίτευξη των επιχειρηματικών της στόχων.
Η Praktiker Hellas είναι το Νo.1 Ελληνικό Δίκτυο DIY & Home Improvement στην Ελλάδα, με πανελλαδικό δίκτυο 16 καταστημάτων, ένα δυναμικό e-shop και εξειδικευμένο τμήμα b2b αποκλειστικά για τους Έλληνες επαγγελματίες. Σήμερα, αποτελεί ένα one-stop-shop για όλες τις ανάγκες του σπιτιού και του κήπου, προσφέροντας σε όλους μας μοναδικές εμπειρίες αγορών, για κάθε μικρή ή μεγάλη μας αλλαγή.