— Το «Top Gun: Maverick» είναι μια ταινία που ταλαιπωρήθηκε από αναβολές περισσότερο κι από το «Morbius». Σε αντίθεση, όμως, με την κινηματογραφική μεταφορά του αντιήρωα της Marvel, στους λόγους για τις αναβολές στην ημερομηνία εξόδου της ταινίας του Τζόζεφ Κοζίνσκι δεν συγκαταλέγεται η ποιότητά της. Το πιστοποιεί η συμμετοχή της στο πρόγραμμα του προσεχούς Φεστιβάλ Καννών, φαίνεται να το επικυρώνει και το νέο, εντυπωσιακό τρέιλερ που κυκλοφόρησε πριν από λίγες μέρες.
— Πιο πολύπαθο project από το remake του «The Crow» τα τελευταία δεκαπέντε χρόνια ίσως να είναι μόνο το remake του «Highlander». Για το δεύτερο δεν έχουμε κανένα νέο, αλλά το πρώτο φαίνεται να βρίσκεται ένα βήμα πιο κοντά στην ολοκλήρωση του. Ο πρωταγωνιστής βρέθηκε στο πρόσωπο του Μπιλ Σκάρσγκαρντ, γιου του Στέλαν, που υποδύθηκε τον Pennywise στο κινηματογραφικό «It». Τη σκηνοθεσία αναμένεται να υπογράψει ο Ρούπερτ Σάντερς (Ghost in the Shell).
— Έξι χρόνια μετά το «Detroit» η Κάθριν Μπίγκελοου επιστρέφει με ένα πολυδάπανο υβρίδιο τρόμου και επιστημονικής φαντασίας σε σενάριο Ντέιβιντ Κεπ (Carlito’s Way, Jurassic Park, Stir of Echoes). Το φιλμ τιτλοφορείται «Aurora» και θα γυριστεί για λογαριασμό του Netflix. Η δράση του εστιάζει σε δυο αδέρφια που βρίσκονται στο μέσο ενός αποκαλυπτικού σκηνικού, όταν μια ηλιακή καταιγίδα κόβει το ρεύμα σε όλη τη Γη.
— Σε ένα καταπληκτικό άρθρο που το indiewire δημοσίευσε στα αγγλικά, ο Πέδρο Αλμοδόβαρ περιγράφει την εμπειρία του στην φετινή οσκαρική απονομή. Κάποια στιγμή η αφήγηση φτάνει και στην επίθεση του Γουίλ Σμιθ στον Κρις Ροκ και ο Ισπανός δημιουργός δεν μασάει τα λόγια του. Μεταξύ άλλων, αναφέρει ότι ο Σμιθ του φάνηκε σαν αρχηγός αίρεσης στον ευχαριστήριο λόγο του, τον οποίο βρήκε φονταμενταλιστικό. Διαβάστε όλο το άρθρο του Αλμοδόβαρ εδώ. Αξίζει.
— Το «Νorthman», το υπερβίαιο έπος του Ρόμπερτ Έγκερς (The Witch, The Lighthouse), είναι η ταινία που περιμένουμε να δούμε περισσότερο από κάθε άλλη μέσα στον Απρίλιο. Ο Αλφόνσο Κουαρόν είδε την ταινία και έχει μόνο καλά λόγια να πει. «Σε κάθε κάδρο του έργου συνυπάρχουν όλες οι θεματικές του, είναι φοβερά σύνθετο αυτό που κάνει ο Έγκερς. Είναι εθιστικό θέαμα. Είναι σαν να βρίσκεσαι εκεί και να αναπνέεις μαζί με τους ηθοποιούς», δηλώνει ο Κουαρόν και αυξάνει την προσμονή μας κατακόρυφα.