HLidl Ελλάς γνωρίζει ότι η συναισθηματική σύνδεση με τους καταναλωτές είναι σημαντική για αυτό και επιθυμεί με κάθε της καμπάνια να έρχεται ακόμη πιο κοντά και να συνδέει το brand Lidl με κάτι ευχάριστο, με κάτι που γεμίζει και φέρνει θαλπωρή σε όλα τα σπίτια. Το συναίσθημα είναι λοιπόν το βασικό χαρακτηριστικό στο οποία εστιάζει και η πασχαλινή καμπάνια της εταιρείας αυτές τις γιορτές.
Το φετινό Πάσχα προβλέπεται να είναι όπως αυτά που αγαπήσαμε, αυτά που νοσταλγήσαμε και που περιμέναμε τα τελευταία χρόνια με λαχτάρα. Μεγάλα οικογενειακά τραπέζια, παραδοσιακά πιάτα, κόκκινα αυγά, τσουρέκια, χαμόγελα και ευχές αγάπης. Αυτά θέλει να τονίσει η Lidl Ελλάς μέσα από τη διαφημιστική της καμπάνια, υπενθυμίζοντας ότι το Πάσχα είναι συναίσθημα.
Η Lidl Ελλάς είναι έτοιμη να «στρώσει» το πασχαλινό τραπέζι, ώστε κάθε σπίτι να μπορεί να πλημμυρίσει με τις μυρωδιές, τις γεύσεις και τις υφές, που συνθέτουν το συναίσθημα αυτής της γιορτής.
Με την υποστήριξη της διαφημιστικής εταιρείας Gnomi Integrated Communications, της εταιρίας παραγωγής Cube productions και τον Χρήστο Κανάκη στη σκηνοθεσία, δημιουργήθηκαν εικόνες γεμάτες συναίσθημα για το φετινό Πάσχα.
Επισκεφθείτε τη Lidl Ελλάς και στα:
linkedin.com/company/lidl-hellas
youtube.com/lidlhellas