Τράτα: «Η καρδιά μας χτυπάει στη θάλασσα»

Τράτα: «Η καρδιά μας χτυπάει στη θάλασσα» Facebook Twitter
0

Μια νέα εποχή ξεκινάει για την ιστορική ελληνική μάρκα TRATA, με ανανεωμένη και φρέσκια εικόνα. Στη νέα επικοινωνία, τα ζωντανά χρώματα και η φρεσκάδα κυριαρχούν με την τόλμη και την καινοτομία, που χαρακτηρίζει το brand, να αντανακλάται σε όλα τα νέα υλικά, κλείνοντας μας το μάτι στην ανατροπή.

Τράτα: «Η καρδιά μας χτυπάει στη θάλασσα» Facebook Twitter

Με κεντρικό μήνυμα «η καρδιά μας χτυπάει στη θάλασσα» και με πηγή έμπνευσης τις αρχές που ενώνουν τις τρεις γενιές ανθρώπων της TRATA, η νέα επικοινωνία έρχεται να σηματοδοτήσει και μια νέα εποχή για το brand.

Τράτα: «Η καρδιά μας χτυπάει στη θάλασσα» Facebook Twitter

Το νέο λογότυπο, αντιπροσωπεύει την εμπειρία και την αυτοπεποίθηση της ελληνικής μάρκας. Καθαρή γραμματοσειρά με το βαθύ μπλε του Αιγαίου να δεσπόζει, και στοιχεία του ψαριού & της θάλασσας να «κρύβονται» μέσα σ’ αυτό.

Τράτα: «Η καρδιά μας χτυπάει στη θάλασσα» Facebook Twitter

Το χρώμα και το γραφιστικό «παιχνίδι» με τον τόνο και τα συστατικά που βρίσκουμε στα επιμέρους προϊόντα της γκάμας (τονοσαλάτες κ.λ.π.), είναι από τα πλέον χαρακτηριστικά των νέων συσκευασιών. Το ανάλαφρο γαλάζιο του νερού, το πράσινο του ελαιόλαδου που συμβολίζει το θρεπτικό & λαμπερό στοιχείο και το κεραμιδί εμπνευσμένο από την καινοτομία του καπνιστού τόνου, είναι μερικά από τα κύρια χρώματα, που συναντάμε στη νέα εμφάνιση της σειράς Τόνος, Τονοσαλάτα & Tuna Pockets.

Τράτα: «Η καρδιά μας χτυπάει στη θάλασσα» Facebook Twitter

«Η καρδιά μας χτυπάει με πάθος στη θάλασσα και εμείς, η οικογένεια της TRATA, ακούμε πάντα την καρδιά μας. Η νέα εικόνα έρχεται να αναδείξει την αγαπημένη διαχρονική γεύση αλλά και τους τολμηρούς και πρωτοποριακούς συνδυασμούς που μας χαρακτηρίζουν, στο πέρασμα των χρόνων. Χρώμα, αισιοδοξία, φρεσκάδα και χαρά κυριαρχούν σε όλη τη σχεδιαστική γραμμή που θα δούμε σταδιακά σε όλη την προϊοντική μας γκάμα. Μια νέα εποχή για την TRATA μόλις ξεκίνησε» δηλώνει η Γιάννα Τζίκα, CEO της KONBA A.E.
 

Η υλοποίηση του rebranding φέρει την υπογραφή του βραβευμένου δημιουργικού γραφείου GDesign, μέλος της ομάδας από το 2019, που είχε σχεδιάσει την πρωτοποριακή και βραβευμένη σειρά Tuna Pocket Trata.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM