Ένας χαρακτήρας από τη δημοφιλή παιδική σειρά Pokemon έχει γίνει το σύμβολο των απεγνωσμένων, από τα συνεχή lockdown, Κινέζων.
Aλυσίδα γρήγορου φαγητού δίνει δώρο μία φιγούρα του Psyduck στα παιδικά γεύματα, αλλά το παιχνίδι έχει γίνει περιζήτητο και μεταπωλείται ακόμα και 200 δολάρια.
Ο Psyduck είναι ένα είδος πάπιας με μόνιμο πονοκέφαλο, που γίνεται όλο και πιο δυνατό, όσο πιο πολύ πονάει το κεφάλι του.
Η KFC άρχισε να δίνει τη φιγούρα στις 21 Μαΐου, με αφορμή τον εορτασμό της Ημέρας του Παιδιού την 1η Ιουνίου, και πολύ γρήγορα έγινε το σύμβολο της απόγνωσης για τους συνεχείς περιορισμούς.
KFC China is running its Pokémon toy promotion for Children's Day (June 1) where a kids meal comes with a Pikachu or Psyduck toy
— Daniel Ahmad (@ZhugeEX) May 24, 2022
The Psyduck toy has gone viral on social media given its dancing capabilities and is selling out quickly. Listings online are priced up to $200 atm pic.twitter.com/INeNGWUhgD
Οι χρήστες των social media έχουν «απογειώσει» τη μόδα του Psyduck, με βίντεο να γίνονται viral.
Χαρακτηριστικό είναι ένα στο οποίο παρουσιάζει τον Psyduck να κρατά μία ταμπέλα στην οποία γράφει: «Δεν θέλω να κάνω τεστ για COVID». Το βίντεο έχει περισσότερα από 13.000 views στην πλατφόρμα Bilibili.
Ο Jun Peng, εργαζόμενος στη Σαγκάη, επεσήμανε πως ήθελε, πολύ, να αποκτήσει τη φιγούρα καθώς αντιπροσωπεύει τα συναισθήματά του.
«Είμαι κλειδωμένος στο σπίτι μου εδώ και δύο μήνες. Έχω τόσο στρες που νιώθω τόσο ανόητος όσο και η πάπια. Αλλά, ακόμα και η πάπια μπορεί να μιλήσει» σημείωσε.
Το KFC έλαβε θέση για το ζήτημα σημειώνοντας πως δεν στηρίζει τη μεταπώληση της φιγούρας.
Με πληροφορίες από Reuters