Ακτιβιστές κόλλησαν τα χέρια τους σε πίνακα 650 ετών του Μποτιτσέλι

Climate activists in Italy glue themselves to Botticelli painting Facebook Twitter
Φωτ.: Ultima Generazione
0

Περιβαλλοντικοί ακτιβιστές κόλλησαν τους εαυτούς τους στον πίνακα «Primavera» του Σάντρο Μποτιτσέλι, ο οποίος εκτίθεται στην γκαλερί Ουφίτσι στη Φλωρεντία

Τα μέλη της ομάδας Ultima Generazione (Τελευταία Γενιά) ανέφεραν πως η πράξη τους αυτή εντάσσεται στο πλάνο των διαμαρτυριών σε μουσεία. Πηγή έμπνευσης αποτελέσαν οι Just Stop Oil, μέλη άλλης ακτιβιστικής ομάδας η οποία έχει έδρα τη Βρετανία και τρέχει παρόμοια καμπάνια. 

Climate activists in Italy glue themselves to Botticelli painting Facebook Twitter
Φωτ.: Ultima Generazione

Δύο μέλη των Ultima Generazione κόλλησαν τις παλάμες τους στον πολύτιμο πίνακα, ενώ ένα τρίτο τούς βοήθησε να κρατήσουν ένα πανό στο οποίο αναγράφονταν τα εξής: «Τελευταία γενιά, χωρίς φυσικό αέριο, χωρίς άνθρακα». 

Ένας άνδρας και δύο γυναίκες, που είχαν πληρώσει κανονικά εισιτήριο για να μπουν στο Ουφίτσι, συνελήφθησαν από την αστυνομία, όπως μεταφέρει το ιταλικό πρακτορείο Ansa και αναμεταδίδει ο Guardian. 

Climate activists in Italy glue themselves to Botticelli painting Facebook Twitter
Φωτ.: Ultima Generazione

Δεν προκλήθηκε καμία ζημιά στον πίνακα των 650 ετών, που περιγράφεται ως «μια γιορτή της αγάπης, της ειρήνης και της ευημερίας». 

Η ομάδα δήλωσε ότι είχε συμβουλευτεί ειδικούς σε θέματα αποκατάστασης έργων τέχνης για να βρουν έναν τρόπο να κολλήσουν τον εαυτό τους στον πίνακα χωρίς να τον καταστρέψουν.

«Με τον ίδιο τρόπο που υπερασπιζόμαστε την καλλιτεχνική μας κληρονομιά, θα πρέπει να είμαστε αφοσιωμένοι στη φροντίδα και την προστασία του πλανήτη που μοιραζόμαστε με τον υπόλοιπο κόσμο» αναφέρεται σε δήλωση στην ιστοσελίδα της ομάδας.

Με πληροφορίες από Guardian

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γλυπτά Παρθενώνα: «Δεν έχω έτοιμη λύση αλλά οφείλουμε να συνεργαζόμαστε» λέει ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Πολιτισμός / Γλυπτά Παρθενώνα: «Δεν έχω έτοιμη λύση αλλά οφείλουμε να συνεργαζόμαστε» λέει ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

 «Θα ήθελα να μιλήσουμε περισσότερο για μια εταιρική σχέση παρά να συζητήσουμε για την ιδιοκτησία»: Για το αίτημα επιστροφής των Γλυπτών του Παρθενώνα στην Αθήνα μίλησε ο επικεφαλής του Βρετανικού Μουσείου
LIFO NEWSROOM
Διαμαντένιο κολιέ που συνδέεται με τη Μαρία Αντουανέτα πουλήθηκε σε δημοπρασία για $4,81 εκατ.

Πολιτισμός / Διαμαντένιο κολιέ που συνδέεται με τη Μαρία Αντουανέτα πουλήθηκε σε δημοπρασία για $4,81 εκατ.

Το κόσμημα φέρει ιστορική σημασία, καθώς θεωρείται ότι περιλαμβάνει μερικά από τα αυθεντικά διαμάντια του θρυλικού "κολιέ των διαμαντιών" που βρέθηκε στο επίκεντρο σκανδάλου τη δεκαετία του 1780
LIFO NEWSROOM
Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Πολιτισμός / Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Με αφορμή τα 35 χρόνια από την Πτώση του Τείχους (09.11.89) μια φωτογραφική έκθεση με τίτλο «Dream on- Βερολίνο, δεκαετία του 90» αποτυπώνει την κρίσιμη αυτή δεκαετία μετάβασης ανάμεσα στο παρελθόν και το αβέβαιο μέλλον, την αισιοδοξία και το φόβο για το νέο Βερολίνο
ΕΙΡΗΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ, ΒΕΡΟΛΙΝΟ
Η σπουδαία επανεκκίνηση της Καμεράτα ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών

Μουσική / Η συγκινητική επανεκκίνηση της Καμεράτας

Τέσσερα χρόνια, δύο νομοθετικές παρεμβάσεις, τρεις υπουργικές αποφάσεις και μία εκκαθάριση χρειάστηκαν ώστε να μπορέσει η Καμεράτα-Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής να κάνει restart και να επανέλθει ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ