Το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΘΕΟΝΗ Διακρίθηκε για 2η συνεχόμενη χρονιά στα JAPAN AQUA AWARDS

Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΘΕΟΝΗ Διακρίθηκε για 2η συνεχόμενη χρονιά στα JAPAN AQUA AWARDS Facebook Twitter
0

Το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΘΕΟΝΗ κατάφερε για άλλη μία φορά να διακριθεί εκτός των ελληνικών συνόρων, λαμβάνοντας τέσσερις νέες εξαιρετικά σημαντικές βραβεύσεις στο πλαίσιο της απαιτητικής διοργάνωσης JAPAN AQUA AWARDS, ξεπερνώντας πλέον τα  60 Διεθνή Βραβεία Ποιότητας & Γεύσης. Το ΘΕΟΝΗ, το Πιο Βραβευμένο Ελληνικό Νερό στον Κόσμο, έλαβε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά την ανωτάτη των διακρίσεων, το Platinum Award, με τριπλή βράβευση για την pet συσκευασία, τη γυάλινη φιάλη αλλά και το Ανθρακούχο Νερό ΘΕΟΝΗ σε γυάλινη συσκευσία ενώ η καινοτόμος 100% ανακυκλώσιμη χάρτινη συσκευασία ΘΕΟΝΗ βραβεύτηκε με GOLD Award.

Διάκριση στον απαιτητικό διαγωνισμό των Water Sommelier της Ιαπωνίας

Τα JAPAN AQUA AWARDS, ένας θεσμός με ιδιαίτερα αυστηρές προδιαγραφές, διοργανώθηκαν για τρίτη χρονιά από τη Japan Aqua Sommelier Association (J.A.S.A.) με στόχο την ανάδειξη της ελίτ των εισαγόμενων προϊόντων στην κατηγορία Νερού. Τα εξαιρετικά αυστηρά κριτήρια ποιότητας της επιτροπής (δημοσιογράφοι γεύσης και ειδήμονες στον τομέα της διατροφής καθώς και buyers των μεγαλύτερων εταιριών εισαγωγής) αλλά και η υψηλή αισθητική για την οποία διακρίνεται η Ιαπωνία, καθιστούν τη δεύτερη κατά σειρά τετραπλή βράβευση του ΘΕΟΝΗ ακόμα σπουδαιότερη και προσδίδουν ιδιαίτερη αξία στο ελληνικό brand που ξεχωρίζει διεθνώς για τα μοναδικά ποιοτικά του χαρακτηριστικά.

JAPAN AQUA SOMMELIER ASSOCIATION

Η ένωση Japan Aqua Sommelier Association (J.A.S.A.) ιδρύθηκε το 2008 και ασχολείται με τη διασύνδεση μεταξύ περιβάλλοντος, ανθρώπινης ύπαρξης, κουλτούρας και νερού ώστε με αυτόν τον τρόπο να αναδείξει τη σπουδαιότητα της ποιότητας του νερού για μία καλή ζωή και υγεία.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Lidl Ελλάς δίνει νέα ζωή σε φρούτα και λαχανικά με τη σακούλα «Επίλεξέ με»

Market news / Lidl Ελλάς: Νέα ζωή σε φρούτα και λαχανικά με τη σακούλα «Επίλεξέ με»

Με μια νέα πρωτοβουλία, η Lidl Ελλάς καλεί όλους τους πελάτες της να επιλέξουν τη σακούλα «Επίλεξέ με» και να συμβάλλουν στη μείωση της σπατάλης τροφίμων, εξοικονομώντας ταυτόχρονα χρήματα από τις καθημερινές τους αγορές.
THE LIFO TEAM
Το Giant Heart της Novibet στηρίζει έμπρακτα τις πυρόπληκτες κοινότητες της χώρας

Market news / Το Giant Heart της Novibet στηρίζει έμπρακτα τις πυρόπληκτες κοινότητες της χώρας

Η Novibet, μέσω της πρωτοβουλίας κοινωνικής προσφοράς, Giant Heart, συνδράμει ενεργά στην πολυεπίπεδη ενίσχυση των πληγέντων από τις πυρκαγιές του Αυγούστου, συνεργαζόμενη με τρεις αναγνωρισμένους οργανισμούς.
THE LIFO TEAM
Mastercard: Η «Οικονομία των εμπειριών» αναμένεται να επικρατήσει στην Ευρώπη

Market news / Mastercard: Η «Οικονομία των εμπειριών» αναμένεται να επικρατήσει στην Ευρώπη

Σύμφωνα με νέα έρευνα της Mastercard, εννέα στους δέκα ταξιδιώτες θα ξοδέψουν τα ίδια ή περισσότερα χρήματα για εμπειρίες την τρέχουσα χρονιά σε σύγκριση με το 2023, δίνοντας προτεραιότητα σε στιγμές ανεκτίμητης αξίας.
THE LIFO TEAM