Το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΘΕΟΝΗ Διακρίθηκε για 2η συνεχόμενη χρονιά στα JAPAN AQUA AWARDS

Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΘΕΟΝΗ Διακρίθηκε για 2η συνεχόμενη χρονιά στα JAPAN AQUA AWARDS Facebook Twitter
0

Το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΘΕΟΝΗ κατάφερε για άλλη μία φορά να διακριθεί εκτός των ελληνικών συνόρων, λαμβάνοντας τέσσερις νέες εξαιρετικά σημαντικές βραβεύσεις στο πλαίσιο της απαιτητικής διοργάνωσης JAPAN AQUA AWARDS, ξεπερνώντας πλέον τα  60 Διεθνή Βραβεία Ποιότητας & Γεύσης. Το ΘΕΟΝΗ, το Πιο Βραβευμένο Ελληνικό Νερό στον Κόσμο, έλαβε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά την ανωτάτη των διακρίσεων, το Platinum Award, με τριπλή βράβευση για την pet συσκευασία, τη γυάλινη φιάλη αλλά και το Ανθρακούχο Νερό ΘΕΟΝΗ σε γυάλινη συσκευσία ενώ η καινοτόμος 100% ανακυκλώσιμη χάρτινη συσκευασία ΘΕΟΝΗ βραβεύτηκε με GOLD Award.

Διάκριση στον απαιτητικό διαγωνισμό των Water Sommelier της Ιαπωνίας

Τα JAPAN AQUA AWARDS, ένας θεσμός με ιδιαίτερα αυστηρές προδιαγραφές, διοργανώθηκαν για τρίτη χρονιά από τη Japan Aqua Sommelier Association (J.A.S.A.) με στόχο την ανάδειξη της ελίτ των εισαγόμενων προϊόντων στην κατηγορία Νερού. Τα εξαιρετικά αυστηρά κριτήρια ποιότητας της επιτροπής (δημοσιογράφοι γεύσης και ειδήμονες στον τομέα της διατροφής καθώς και buyers των μεγαλύτερων εταιριών εισαγωγής) αλλά και η υψηλή αισθητική για την οποία διακρίνεται η Ιαπωνία, καθιστούν τη δεύτερη κατά σειρά τετραπλή βράβευση του ΘΕΟΝΗ ακόμα σπουδαιότερη και προσδίδουν ιδιαίτερη αξία στο ελληνικό brand που ξεχωρίζει διεθνώς για τα μοναδικά ποιοτικά του χαρακτηριστικά.

JAPAN AQUA SOMMELIER ASSOCIATION

Η ένωση Japan Aqua Sommelier Association (J.A.S.A.) ιδρύθηκε το 2008 και ασχολείται με τη διασύνδεση μεταξύ περιβάλλοντος, ανθρώπινης ύπαρξης, κουλτούρας και νερού ώστε με αυτόν τον τρόπο να αναδείξει τη σπουδαιότητα της ποιότητας του νερού για μία καλή ζωή και υγεία.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM