Περάσαμε την Customer Service Week στα γραφεία του efood και καταγράψαμε όσα συνέβησαν στην εταιρεία
Με ομαδικό πνεύμα, μία ξεχωριστή σειρά δράσεων και hashtag #wearetheefooders, γιορτάσαμε την Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών.
ADVERTORIAL
Κάθε χρόνο, από το 1984, η πρώτη εργάσιμη εβδομάδα του Οκτωβρίου, είναι αφιερωμένη στους εργαζομένους του τομέα Εξυπηρέτησης Πελατών. Για πέντε ημέρες, λοιπόν, εταιρείες από ολόκληρο τον κόσμο γιορτάζουν για την επιτυχία και την προσφορά της ομάδας τους.
Φέτος, από τις 3 έως τις 7 του μήνα, το efood διοργάνωσε μία σειρά δράσεων για τους δικούς του ανθρώπου. Με ομαδικό πνεύμα και hashtag #wearetheefooders, τους επιβράβευσε για τον καθημερινή τους παρουσία στην πρώτη γραμμή της εξυπηρέτησης των χρηστών και των συνεργαζόμενων καταστημάτων. Και ήμασταν εκεί, για να γιορτάσουμε μαζί τους.
Η εβδομάδα ξεκίνησε δυναμικά, με ένα ξεχωριστό lunch menu, ειδικά σχεδιασμένο από τον Άκη Πετρετζίκη. Απολαύσαμε τα γευστικά πιάτα, συζητήσαμε με τους efooders και, αισιόδοξοι, συνεχίσαμε την ημέρα.
Ο αθλητής υπεραποστάσεων και εξερευνητής Μάριος Γιαννάκου, ο οποίος έχει διακριθεί για την επιμονή και το κουράγιο του, βρέθηκε στα γραφεία της εταιρείας και μετέδωσε στην ομάδα έμπνευση και κίνητρο, μιλώντας σε όλους μας για τις εμπειρίες του μέσω ενός motivational talk. Εξήγησε πώς μπορεί κανείς να κυνηγήσει τους στόχους και τα όνειρά τους, ενώ τόνισε πως όλα είναι δυνατά, αν θέλουμε να τα πετύχουμε.
Από την Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, δε γινόταν να λείψουν οι τετράποδοι φίλοι του efood. Με τη δράση Bring your Dog to Work Day, τα κατοικίδιά των efooders πέρασαν μία ξεχωριστή μέρα μαζί με τους «ανθρώπους» τους, και ο εκπαιδευτής Γιώργος Μουράτος μοιράστηκε τις γνώσεις του κι έδωσε συμβουλές για να αποκτήσουν μία υγιή σχέση μαζί τους.
Παράλληλα με τις δράσεις αυτές, η ομάδα efood συμμετείχε σε εθελοντική αιμοδοσία στις εγκαταστάσεις της εταιρείας, ενώ η Customer Service Week ολοκληρώθηκε με φαγητό και, διαγωνισμό καραόκε, για τους πιο τολμηρούς.
Τέλος, οι efooders γνωρίστηκαν ακόμη καλύτερα μέσω διαδραστικών βίντεο. Και κάθε ημέρα, ένα διαφορετικό τμήμα, πρόβαλε το δικό της Meet the Τeam Video, απαντώντας σε μία σειρά από πρωτότυπες και χιουμοριστικές ερωτήσεις.
Στο efood, η ικανοποίηση του πελάτη αποτελεί βασικό κομμάτι της κουλτούρας αλλά και της λειτουργίας της εταιρείας. Είναι ταυτόχρονα βασικός προσανατολισμός στην εξυπηρέτηση των καθημερινών χρηστών της πλατφόρμας του. Κι η ομάδα που αναλαμβάνει αυτό το έργο είναι πολύτιμη – αυτός είναι, άλλωστε, ο λόγος που επί πέντε μέρες, βρισκόταν στο επίκεντρο.