Netflix: Φτηνότερο πακέτο με διαφημίσεις, διαθέσιμο από τον Νοέμβριο

Netflix: Από τον Νοέμβριο διαθέσιμο το πακέτο με τις διαφημίσεις Facebook Twitter
0

Το Netflix ανακοίνωσε ότι λανσάρει τον Νοέμβριο το νέο πακέτο συνδρομής, που θα κοστίζει λιγότερο και θα έχει διαφημίσεις. 

Η Ελλάδα δεν είναι ανάμεσα στις χώρες στις οποίες θα είναι αρχικά διαθέσιμο το «Basic with Ads», αν και η πλατφόρμα σχεδιάζει να το λανσάρει ευρύτερα στη συνέχεια. Οι 12 χώρες- στις οποίες το πακέτο θα αρχίσει να διατίθεται σταδιακά το πρώτο δεκαήμερο του Νοεμβρίου- είναι οι: Αυστραλία, Βραζιλία, Καναδάς, Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Ιαπωνία, Νότια Κορέα, Μεξικό, Ισπανία, Βρετανία και ΗΠΑ.

Στις ΗΠΑ η συνδρομή του πακέτου με τις διαφημίσεις θα είναι διαθέσιμη από τις 3 Νοεμβρίου και θα κοστίζει 6,99 δολάρια. Στον Καναδά θα κοστίζει 5,99 δολάρια, στην Αυστραλία 6,99, ενώ στη Βρετανία η συνδρομή του Basic with Ads θα είναι 4,99 λίρες. 

Σε αυτό το πακέτο κατά μέσο όρο θα προβάλλονται 4-5 διαφημίσεις την ώρα, διάρκειας 15 ή 30 δευτερολέπτων, τις οποίες οι συνδρομητές δεν θα μπορούν να παραλείψουν. Θα προβάλλονται πριν ή κατά τη διάρκεια μιας ταινίας ή σειράς.  

Ένας περιορισμένος αριθμός ταινιών και σειρών δεν θα είναι διαθέσιμες για αυτούς τους συνδρομητές, λόγω περιορισμών για την αδειοδότηση, ζήτημα στο οποίο εργάζεται η πλατφόρμα, σύμφωνα με την ανακοίνωση του Netflix. Επίσης, οι συνδρομητές αυτού του πακέτου δεν θα μπορούν να κατεβάσουν σειρές ή ταινίες. 

TV & Media
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Squid Game: «Ήθελα να δείξω τη σημερινή κοινωνία» – Τι λέει ο δημιουργός για τη 3η σεζόν

TV & Media / Squid Game: «Ήθελα να δείξω τη σημερινή κοινωνία» – Τι λέει ο δημιουργός για την 3η σεζόν

Η νέα σεζόν διαδραματίζεται τρία χρόνια μετά τα γεγονότα της πρώτης, παρουσιάζοντας το πώς η κοινωνική και οικονομική πραγματικότητα επηρεάζει τους νέους πρωταγωνιστές
LIFO NEWSROOM
Η 2η σεζόν του Squid Game είναι εδώ: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε χωρίς spoiler

TV & Media / Η 2η σεζόν του Squid Game είναι εδώ: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε χωρίς spoiler

Το «Squid Game» πρωτοεμφανίστηκε το 2021 και έγινε άμεσα παγκόσμιο φαινόμενο, με τη σειρά να παραμένει η πιο δημοφιλής παραγωγή στην ιστορία του Netflix, συγκεντρώνοντας πάνω από 265 εκατομμύρια προβολές
LIFO NEWSROOM
Μπέζος, Μελέτης Ηλίας και Γκοτσόπουλος θυμούνται τα Χριστούγεννα που πέρασαν στον στρατό

TV & Media / Μπέζος, Μελέτης Ηλίας και Γκοτσόπουλος θυμούνται τα Χριστούγεννα που πέρασαν στον στρατό

Οι καλεσμένοι,  Γιάννης Μπέζος, Μελέτης Ηλίας, Δημήτρης Γκοτσόπουλος, μιλούν στην κάμερα της εκπομπής για τις εμπειρίες τους από τα χρόνια που υπηρέτησαν τη θητεία τους
LIFO NEWSROOM
Λαζόπουλος για Νίκο Ρωμανό: «Όλοι έχουν δικαίωμα ν' ακούγονται, ιδιαίτερα όσοι έχουν εκτίσει την ποινή τους»

TV & Media / Λαζόπουλος για Νίκο Ρωμανό: «Όλοι έχουν δικαίωμα ν' ακούγονται, ιδιαίτερα όσοι έχουν εκτίσει την ποινή τους»

«Ήταν πολύ μικρός το βράδυ που σκοτώθηκε ο φίλος του, Αλέξανδρος Γρηγορόπουλος» - Aιχμές για το επιλεκτικό δημόσιο βήμα που συνοδεύεται από δημοσιογραφική επιείκεια σε άλλα πρόσωπα
LIFO NEWSROOM
«Να αντισταθούμε στην κακιστοκρατία»: Μετά από 25 χρόνια, ο Πολ Κρούγκμαν αποχαιρετά τους New York Times

Media / «Να αντισταθούμε στην κακιστοκρατία»: Μετά από 25 χρόνια, ο Πολ Κρούγκμαν αποχαιρετά τους New York Times

Στην τελευταία του στήλη για την εφημερίδα ο επιφανής αρθρογράφος και κάτοχος του Νόμπελ Οικονομίας αναζητά την ελπίδα σε μια εποχή βαθιάς πικρίας και δυσαρέσκειας.
THE LIFO TEAM